JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Ik eet alles clean, geen junkfood en voeg nergens zou aan toe. Dus als het goed is krijg ik vrijwel geen zout binnen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same, maar ik ga me dan behoorlijk slecht voelen bij 4+ liter, vroeger dronk ik ook 7, toen ik meer zout at.Ik eet alles clean, geen junkfood en voeg nergens zou aan toe. Dus als het goed is krijg ik vrijwel geen zout binnen.
Same, maar ik ga me dan behoorlijk slecht voelen bij 4+ liter, vroeger dronk ik ook 7, toen ik meer zout at.
Ik voel me zwaar k*t bij minder dan 8liter
Ik heb echt de hele dag een droge bek. Volgens mij moet ik ook zo veel drinken door dat mn proteine inname zo hoog ligt.
Misschien heb je wel een droge bek omdat je nooit ergens zout bij neemt.
als je nergens zout aan toe zou voegen krijgt een mens al 10x teveel zout binnen.
als je nergens zout aan toe zou voegen krijgt een mens al 10x teveel zout binnen.
Ik eet alles clean, geen junkfood en voeg nergens zou aan toe. Dus als het goed is krijg ik vrijwel geen zout binnen.
Enne voor de echte freaks, als je op weg bent heel gevoelig te worden voor insuline voor een gepland bounce moment met een overload snelle suikers moet je eens je water vervangen voor gedistilleerd water.Wel uiterst voorzichtig zijn want 't kan snel gaan, wehehe.

Geloof mij maar dat je ergens voldoende zout binnenkrijgt, want anders was met 12 liter per dag je hartsignaal allang stilgevallen door het uitdunnen van bepaalde mineralen in je bloed.
zeker dat het 12 liter is...? das abnormaal veel hoor, laat staan gezond en heeft niets van toegevoegde waarde.
dat zijn 8 flessen van anderhalve liter he....![]()
Anders moet ik maar eens gaan bijhouden hoeveel water ik drink. Maar het is iig niet zo dat ik expres zo veel drink, ik heb gewoon echt de hele dag een droge keel. Als ik dan ff een tijdje niet kan drinken heb ik het gevoel dat ik stik doordat mn keel aan elkaar blijft plakken ofzo.
Kwestie van gewenning, als je een tijdje minder drinkt heb je dat niet meer.
Houdt je veel vocht vast?