XXL Nutrition

Hoe moet je 'laden' voor een wedstrijd/fotoshoot?

Ik weet niet of ik veel vocht vasthoud, ik kan niet echt onderscheid maken tussen vet en vocht, maar het zou best kunnen.

Ik heb altijd het idee dat vocht veel meer in je hoofd gaat zitten dan vet, baseer ik ook alleen op ervaring en het zien van anderen. Zo'n plofkop met een droog fysiek eronder.

Ik heb altijd het idee dat vocht veel meer in je hoofd gaat zitten dan vet, baseer ik ook alleen op ervaring en het zien van anderen. Zo'n plofkop met een droog fysiek eronder.

Hmm ik heb niet echt een hele bolle kop voor mn idee. Maar lang niet zo ingevallen als vorig jaar toen ik van vakantie kwam.

Ik heb alleen wel altijd veel problemen met mn onderbuik. Maar wss is dat gewoon vet.

Ja dat heb ik al eens geprobeerd omdat ik had gelezen dat in water nog wat kleine hoeveelheden oestrogeen kan zitten, maar ik vind het toch niet fijn om met een droge bek te moeten lopen. Ik wilde het vandaag bijhouden, maar ik ben het vergeten.

Volgens mij drink ik sowieso 6 1,5 liter flessen en als ik train nog zeker zo'n 2 liter.

Ik weet niet of ik veel vocht vasthoud, ik kan niet echt onderscheid maken tussen vet en vocht, maar het zou best kunnen.

hahahaha hey we hebben het over drink water hoor....weet niet wat voor vocht jij drinkt hahahaha

uhmmm sporen ja....daar hoef jij je echt niet druk om te maken hoor anders had iedere man inmiddels borsten gehad...en doe je dat wel dan drink je toch mineraal water

12L :eek: is niet echt gezond.

• Topic Starter Topic Starter
Nog een vraag:

word er op de dag voor de wedstrijd nog getraind of alleen het pompen vlak voor de wedstrijd?

meestal wordt er niet meer getraind...

Nog een vraag:

word er op de dag voor de wedstrijd nog getraind of alleen het pompen vlak voor de wedstrijd?

Je wilt niet gedehydrateerd EN met spierpijn op het podium staan. Herstel zuigt toch al genoeg onder die condities. Trouwens, het laden is om spierglycogeen vol te maken, moet je het niet weer met een training leeg maken, kun je overnieuw beginnen.

alleen pompen voor volheid en vascularisatie.

Stel je wedstrijd is zondagmiddag. Je begint vanaf zaterdagmorgen met laden (bv 500-700gr rijst ongekookt, elke maaltijd 100gr ongekookt). Moet je ook gewoon je eiwitten blijven eten of mag ik geen vorm van eiwit (kip, whey etc) aanraken??

Jawel, enkel een stuk minder. Ik halveerde mijn inname. 1 dag laden is wel kort, maar weet niet of je gedeplete hebt etc.

Terug
Naar boven