AndroidHealthClinic

Hoe moet je 'laden' voor een wedstrijd/fotoshoot?

Ik ben niet van plan helemaal tot zero carbs te gaan...ben nu aan het afbouwen met carbs. Vandaag 150gr, morgen 100gr, donderdag 75gr en vrijdag -50gr. Vanaf zaterdag morgen wil ik dan beginnen met laden met rijst....of kan ik beter vrijdag al beginnen (wil zondagmiddag rond 15.00u de contestfoto's maken)? Vanaf zaterdag wil ik ook bijna geen water meer drinken...alleen nog af en toe een heel klein slokje. Heb je nog tips Jeppe??

Oja...zondag wil ik dan ook lekker vroeg opstaan en ook weer rijst, appelmoes en rozijnen gaan vreten tot ca 15.00u.

Laatst bewerkt:
Bij het zien van deze scharrige waardes geniet ik ervan niets te voelen voor wedstrijden.

Zometeen effe restanten van de BBQ met wat boter in de pan, dat is het goede leven.

Interessant topic :thumbs: :)

Jawel, enkel een stuk minder. Ik halveerde mijn inname. 1 dag laden is wel kort, maar weet niet of je gedeplete hebt etc.

hey jeppe, kan me nog herinner dat je UD2.0 gevolgd hebt van Lyle, dat is 4/5dagen vrijwel geen carbs en dan 2 dagen laden.
je had het er toen over dat je het nooit voor elkaar kreeg niet te bloaten!

met je wedstrijd was je ook flink aan het laden, waarom had je het deze keer wel onder de knie?

Veel factoren :
- was nu al langer aan het dieeten ( dus al redelijk depleted alvorens ik begin te depleten...)
- enkel wtte rijst genomen en nergens snelle carbs tov een shitload dextrose en bagels de eerste maaltijden in UD
- was van mezelf al veeel droger nu dan toen, kan je beter bloat van vet onderscheiden..

etc.

Veel factoren :
- was nu al langer aan het dieeten ( dus al redelijk depleted alvorens ik begin te depleten...)
- enkel wtte rijst genomen en nergens snelle carbs tov een shitload dextrose en bagels de eerste maaltijden in UD
- was van mezelf al veeel droger nu dan toen, kan je beter bloat van vet onderscheiden..

etc.

wat was trouwens je wedstrijd gewicht? en wat was het minste wat je gewogen hebt (tijdens depleted was je denk op zn lichtst?)

82.7 kg :o

Ibo is deze voeding voor de wedstrijd ?
Gebruik je bij deze voeding dan ook vocht afdrijvers?

Ibo is deze voeding voor de wedstrijd ?
Gebruik je bij deze voeding dan ook vocht afdrijvers?

Dit is wat ik gebruikte op de dag van de wedstrijd.
Tijdens mijn 3 dgn laden heb ik voornamelijk witte rijst, bulgur (soort tarwe rijst) en zoete aardappelen gegeten.
Heb tijdens mijn voorbereiding voornamelijk natuurlijke vochtafdrijvers gebruikt. Sellerietabs, appelazijn. In de laatste paar dagen spelen met je water en zoutinname.
Als je dit alles goed doet, heb je in principe geen vochtafdrijvers nodig.

Dus als ik het goed begrijp moet je tot voor de wedstrijd 8 liter ongeveer drinken en de dag zelf niets meer? of terug wel?

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven