AndroidHealthClinic

Hoe snel herstelt een spier bij gebruik van anabolen?

Veel (professionele) gewichtheffers trainen twee keer per dag, vaak vijf dagen in de week. Ondanks dat deze in een laag volume trainen (over het algemeen) denk ik dat dit nauw samenhangt met gebruik van AAS. Ik denk dat iemand die naturel is dit niet vol zou houden.

het volume bij gewichtheffers ligt een stuk hoger dan bij bodybuilders; dus denk dat je eerder op een hogere intensiteit (dichter bij je RM) doeolt bij gewichtheffers en dat ze niet steeds tot failure gaan.

En het drugsgebruik bij probodybuilders zal ook wel een stuk hoger liggen dan bij een Olympisch gereguleerde sport als gewichtheffen. Op zich wel opzienbarend dat er in een "naturelle" krachtsport met een hogere frequentie wordt getraind dan in een sport waarin grote dosissen chemicalien worden geconsumeerd.

het volume bij gewichtheffers ligt een stuk hoger dan bij bodybuilders; dus denk dat je eerder op een hogere intensiteit (dichter bij je RM) doeolt bij gewichtheffers en dat ze niet steeds tot failure gaan.

En het drugsgebruik bij probodybuilders zal ook wel een stuk hoger liggen dan bij een Olympisch gereguleerde sport als gewichtheffen. Op zich wel opzienbarend dat er in een "naturelle" krachtsport met een hogere frequentie wordt getraind dan in een sport waarin grote dosissen chemicalien worden geconsumeerd.
Lager. Het volume ligt lager, de intensiteit hoger.

Enfin. Als AAS bij bodybuilding verboden zouden worden en ze zouden regelmatig getest worden zoals olympische atleten zou er weinig overblijven van bodybuilden ben ik bang :D

hij zegt niet dat met AAS het herstel van 48u naar 24u gaat.

De "maybe" is enorm belangrijk hier en het is in principe gewoon een nietzeggend voorbeeld waar hij bedoelt dat het herstel sneller wordt.

Een uniforme graad van herstel voorstellen onafhankelijk van hoeveelheid/soort AAS, het persoon en de trainingintensiteit is absoluut onzinnig.

Laatst bewerkt:
ergens anders in die docu word er meer over gepraat dachtek. Ze doen dan een vergelijking met eiwit - creatine -aas (iets in die aard)

Hier haal ik die info vandaan:eek:

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 21:41 ----------

Vanaf 7.10 tem 7.30 ;)

Lekker boeiend, omdat hij het zegt klopt het? Ik heb t over wetenschappelijke artikelen. Daarbij zegt die ''maybe in 24 hours'', volgens mij weet die t zelf amper:rolleyes:

ergens anders in die docu word er meer over gepraat dachtek. Ze doen dan een vergelijking met eiwit - creatine -aas (iets in die aard)

en het blijft nutteloos want niet alle aas zijn gelijk. Iets waar deze docu, als ik me het goed kan herrineren, slecht/niet weergeeft.

Lekker boeiend, omdat hij het zegt klopt het? Ik heb t over wetenschappelijke artikelen. Daarbij zegt die ''maybe in 24 hours'', volgens mij weet die t zelf amper:rolleyes:

Bekijk de hele docu dan en merk zelf op dat de info die aangebracht word toch wel 99% correct is.

en het blijft nutteloos want niet alle aas zijn gelijk. Iets waar deze docu, als ik me het goed kan herrineren, slecht/niet weergeeft.

Denk dat ze indd niet over de verschillende soorten aas spreken, maar over de algemene werking van aas.

Denk dat ze indd niet over de verschillende soorten aas spreken, maar over de algemene werking van aas.

En dus is zelf alleen hierop een uniforme factor van de hersteltijd afrekenen absoluut asinine, laat staan de enorme andere factoren die invloed hebben.

zegt dat eens tegen mr proper :roflol: ik wist enkel dat hij dat filmpje bedoelde :p

AAS of geen AAS ik heb altijd spierpijn.

Enkel is ie soms langer als je geen AAS gebruikt .

En het verschil ook is dat je door AAS harder en langer kan trainen meer energie en pomp...
En door die snellere herstel train je harder en heb je minder/evenveel herstel nodig...

Mijn persoonlijke mening..

Ik ken ook mensen die nooit spierpijn blijken te hebben , aas of geen aas.

De vraag is trainen ze dan wel goed? ;P

AAS of geen AAS ik heb altijd spierpijn.

Enkel is ie soms langer als je geen AAS gebruikt .

En het verschil ook is dat je door AAS harder en langer kan trainen meer energie en pomp...
En door die snellere herstel train je harder en heb je minder/evenveel herstel nodig...

Mijn persoonlijke mening..

Ik ken ook mensen die nooit spierpijn blijken te hebben , aas of geen aas.

De vraag is trainen ze dan wel goed? ;P

spierpijn hoeft niet altijd een indicatie te zijn van een 'goed getrained' spier.
dat kan variëren.

spierpijn hoeft niet altijd een indicatie te zijn van een 'goed getrained' spier.
dat kan variëren.

precies, spierpijn zegt niet dat je goed/slecht hebt getraind. Ik persoonlijk kan er niet tegen als ik geen spierpijn heb.. spierpijn is een indicatie van gescheurde spiervezel en ophoping van melkzuur.. je hoeft niet perse spierpijn te hebben om te groeien

Terug
Naar boven