MuscleMeat

hoe sterk is een gorilla ?

Zou wel vet zijn om zon beest aan te leren om te bankdrukken etc. Ben echt benieuwd of zon beest +300kg zou kunnen bankdrukken. Weet zeker dat een goede begeleider hem dit zeker zou kunnen leren toch?:D

ik zou graag eens coleman zien staan naast een gorilla:D

Zou wel vet zijn om zon beest aan te leren om te bankdrukken etc. Ben echt benieuwd of zon beest +300kg zou kunnen bankdrukken. Weet zeker dat een goede begeleider hem dit zeker zou kunnen leren toch?:D

Lezen: een gorilla zou ca 1800 kg moeten bankdrukken.

zou wel vet zijn als je een beest dat zou kunnen aanleren :D

De aap kwam uit de mouw.....

interessant stukje , zou graag eens dat boek lezen

Haha, moet je eerst 349 dollar neertellen. Het is leuk bedacht, maar volgens mij kunnen we zelf ook wel een trainingsprogramma opstellen met goeie oefeningen.

Voorbeeldje: til maar eens een wasmachine op en ga er zo ver mogelijk mee lopen. Zo krijg je kracht die praktisch nut heeft.

Haha, moet je eerst 349 dollar neertellen. Het is leuk bedacht, maar volgens mij kunnen we zelf ook wel een trainingsprogramma opstellen met goeie oefeningen.

Voorbeeldje: til maar eens een wasmachine op en ga er zo ver mogelijk mee lopen. Zo krijg je kracht die praktisch nut heeft.

Beetje strongmen-like trainen dan denk ik toch?
Is opzich ook kracht die praktisch nut heeft lijkt mij.

wazig filmpje, lijkt me imo ook niet echt realistisch

hahah, indd zeer fake :P
lijkt een beetje op een mooie versie van beast wars :D

G=P+B

G=Gorilla
P=pk
B=Bascross

Ze hebben wel een hoge bf % ondanks dat ze alleen groenten eten.

ik had ook pas nog ff een discussie met iemand naar aanleiding van die ontsnapte gorilla.. als zo'n gorilla zoveel weegt, moet je hem er toch makkelijk uit kunnen lopen?

Als je Ronnie ziet rennen met 140kg, gaat dat ookniet echt hard.. dat zou bij die gorilla toch nog erger moeten zijn;)

ik begrijp dus niet dat al die mensen in de dierentuin niet gewoon naar de uitgang sprinten maar zich verstoppen naast die aap..

Op top halen ze 50 kmp/h niet echt heel langzaam dus

Terug
Naar boven