XXL Nutrition

hoe sterk is een gorilla ?

ik had ook pas nog ff een discussie met iemand naar aanleiding van die ontsnapte gorilla.. als zo'n gorilla zoveel weegt, moet je hem er toch makkelijk uit kunnen lopen?

Als je Ronnie ziet rennen met 140kg, gaat dat ookniet echt hard.. dat zou bij die gorilla toch nog erger moeten zijn;)

ik begrijp dus niet dat al die mensen in de dierentuin niet gewoon naar de uitgang sprinten maar zich verstoppen naast die aap..

:roflol: Die beesten werken een beetje anders dan wij mensen en zijn dus zeker wel snel, zelfs met dat gewicht ;)

Op top halen ze 50 kmp/h niet echt heel langzaam dus

Gemiddelde vrouw van 87KG en man van 86KG moeten blij zijn dat ze 30KM + haalt met rennen, en dan ook nog hopen dat ze het langer als 30 seconde vol kan houden. Oftewel, aan die beesten ontkom je niet zomaar.

Gemiddelde vrouw van 87KG en man van 86KG moeten blij zijn dat ze 30KM + haalt met rennen, en dan ook nog hopen dat ze het langer als 30 seconde vol kan houden. Oftewel, aan die beesten ontkom je niet zomaar.

juist;)

btw een mannetjes gorrila van 200kg, is ongeveer zo sterk als een halve bascross.

laat jezelf muteren met een gorilla.

Misschien een weekje, maar daarna heb je het wel gezien denk ik. Zeker als je in een dierentuin moet leven...

Nogal, dan krijg je last van die irritante stalkers die 3 keer per week naar je komen kijken en je uitlachen en gekke bekken trekken. Daarna leer je als gorilla haar een lesje en sleep je haar door de dierentuin heen en dan zijn ze boos (dierentuin gorrila gebeuren).

Heb medelijden met die beesten:D

stel je voor...

dat je een gorilla al vanaf baby volspuit met anabolen...

wat voor monsteraap zou je dan krijgen?

ik ben wel een soort van jaloers op die beesten, waarom zijn wij mensen zo slap :(

Damn wat een brutal monster beast!

Penis - Wikipedia, the free encyclopedia

We zijn dan wel niet zo sterk, maar we hebben toch een langere...

Als we roxxe niet meerekenen, heeft het mensenras idd gemiddled een grotere derde been dan een gorilla, maja hij behoort nu eenmaal tot het mensenras.:D
Overigens had de titel beter kunnen zijn: "Hoeveel gorilla's zijn even sterk als Mighty?".:cool:
Verder een leuk topic. Ik zou er alleen wat meer filmpjes in willen zien.

Ie mag wel eens iets aan z'n abs doen hoor... en z'n vetpercentage loopt ook de spuigaten uit :D

De maag van een Gorilla is enorm groot, aangezien deze wel 40kg planten/groene-zooi per dag eet! ;) (is dus geen vet, maar maag, beetje Ronnie Coleman idee)

Aap beschermd kind:

Terug
Naar boven