Moj0
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe train je buikspieren.. hmmmmm
Nou als je echt van die stevige buikspieren wilt echt van die blokjes dan raad ik je toch echt aan om reteveel chocola te eten
Werkt iig wel bij mij
Dus veel chocola! Eten tot je erbij neervalt hé !
Lange nek dus.
op je rug liggen, jezelf lang maken, daarna platte handen onder je reet, voeten tegen elkaar en 10 cm boven de grond houden.
Maak dan grote rondjes van ongeveer 40 cm diameter in de lucht (met de klok mee en daarna tegen de klok in) en doe ongeveer 10 seconden per rondje.
houd de benen gestrekt!

Just the arnold approach! reps are key to succes! Heb dit aanbevelen aan een trainingsmaat. DIe is als een maf herhalingen gaan maken bij allerlei oefeningen en die heeft nu waanzinnige abs! Ik kan het zelf alleen niet opbrengen om honderden herhalingen te maken, maar die maken je buik.
edit: het zomerkuurtje van 8bit werkt ook![]()
Dat dacht ik ook in het begin Falstyr.
Ik had een methode nodig om de onderste 4 buikspiertjes tevoorschijn te halen.
Somehow zijn normale crunches prima voor een 6pack. Die heb ik ook, maar ik wil er 8 hebben, en dat gaat wat moeilijker.
Ik heb na ongeveer een maand lang deze oefening te doen gemerkt dat ze meer zichtbaar worden!
Geen verzonnen verhaaltje, zal binnenkort foto's van mezelf posten which can be used as proof.