AndroidHealthClinic

Hoe train je je buikspieren voor dat wasbordje?

veel cardio
& crunches en leg raises (1x/week)

3x per week na de KT. Bestaande uit crunches, weighted crunches, knee raises,...

Zonder een laag vetpercentage komt dat wasbordje toch niet :D

• Topic Starter Topic Starter
Dat is zo, dat is de basis. Maar wat moet je er nog meer voor doen?

d

Hoe train je buikspieren.. hmmmmm
Nou als je echt van die stevige buikspieren wilt echt van die blokjes dan raad ik je toch echt aan om reteveel chocola te eten
Werkt iig wel bij mij

Dus veel chocola! Eten tot je erbij neervalt hé !

Hoe train je buikspieren.. hmmmmm
Nou als je echt van die stevige buikspieren wilt echt van die blokjes dan raad ik je toch echt aan om reteveel chocola te eten
Werkt iig wel bij mij

Dus veel chocola! Eten tot je erbij neervalt hé !

;-) en de reden dat dat werkt?

Jup ik eet franchipannen voor biceps peak, en radijzen vor mass opde trapz

Nog serieuze aanvullingen, of liggen we allemaal lekker in het zonnetje?

d

Zonnetje gaat alweer weg....

Train nu thuis, maar op de sportschool had je altijd kwartiertje buiken. Dat was wel lekker hoor!

hmm

Laatst bewerkt:
op je rug liggen, jezelf lang maken, daarna platte handen onder je reet, voeten tegen elkaar en 10 cm boven de grond houden.
Maak dan grote rondjes van ongeveer 40 cm diameter in de lucht (met de klok mee en daarna tegen de klok in) en doe ongeveer 10 seconden per rondje.
houd de benen gestrekt!

Klinkt enorm nutteloos. Doe gewoon een (side) plank hold joh

hmm

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Zomer kuurtje, 8 weken lang 3 x per dag cardio met je meisje! En geen junk dag he ;)

hmm

Laatst bewerkt:
Just the arnold approach! reps are key to succes! Heb dit aanbevelen aan een trainingsmaat. DIe is als een maf herhalingen gaan maken bij allerlei oefeningen en die heeft nu waanzinnige abs! Ik kan het zelf alleen niet opbrengen om honderden herhalingen te maken, maar die maken je buik.

edit: het zomerkuurtje van 8bit werkt ook ;)

Just the arnold approach! reps are key to succes! Heb dit aanbevelen aan een trainingsmaat. DIe is als een maf herhalingen gaan maken bij allerlei oefeningen en die heeft nu waanzinnige abs! Ik kan het zelf alleen niet opbrengen om honderden herhalingen te maken, maar die maken je buik.

edit: het zomerkuurtje van 8bit werkt ook ;)

onzin, honderden reps of iets meer of minder maken je buik helemaal NIET.

normale buiktraining met gematigd aanal reps en cardio icm dieet maakt je buik.

Dat dacht ik ook in het begin Falstyr.
Ik had een methode nodig om de onderste 4 buikspiertjes tevoorschijn te halen.
Somehow zijn normale crunches prima voor een 6pack. Die heb ik ook, maar ik wil er 8 hebben, en dat gaat wat moeilijker.
Ik heb na ongeveer een maand lang deze oefening te doen gemerkt dat ze meer zichtbaar worden!

Geen verzonnen verhaaltje, zal binnenkort foto's van mezelf posten which can be used as proof.

6 of 8 is genetisch bepaald. Je kan niet van 6 opeens 8 krijgen. Als dat zo is was je vet% te hoog. Dan kun je oefeningen en reps doen zoveel je wilt, maar doet geen ****.

Net zoals die 100'en reps van die dwaas in een post of 2 boven deze.

Terug
Naar boven