Fitness Seller

Hoe train je je buikspieren voor dat wasbordje?

ik doe 5 dagen per week 2*15 reps op een halve plastic bal.
Blijf op 4 standen ff hangen.

Daarna doe ik direct op die halve bal nog een 12-tal crunches.

en ben tevreden van de resultaten tot hiertoe.

• Topic Starter Topic Starter
Poll gestart!

Ik doe setjes gewone situps, en daarnaast ook zijkant situps, daarna strek ik ze door languit te gaan liggen, dat ze echt strekken, dat doe ik ook met de zijkanten met een trekveer ( maar kan ook met een handdoek of zo ), je houd de veer met gestrekte armen boven je en trekt de ene naar de zijkant zodat je gespannen krom trekt.
Verder strekken door op een bank te liggen met hoofd over de rand en een gewicht met gestrekte armen achter je vast te houden.
Meestal zit ik met strekken een beetje te spelen met inhouden van de buikspieren en uitademen, vacuum trekken enz.
Verder heb ik een deurstang waar ik ook vaak aan hang en de knieen optrek.

Af en toe zie ik reclame op Telsell voor 'AbKingPro'. Heeft er daar iemand ervaring mee ?

Ik heb de laatste 2 jaar nog geen 1 buikspier oefening gedaan en toch heb ik zichtbare abs.
De sleutel tot mooie abs is laag bodyfat en geen crunches doen want dit is toch energieverspilling. Als je bokser bent is dit een ander verhaal want dan moet je buik tegen een stootje kunnen. Dus start maar met cardio in plaats van crunches

Als je dat met crunches doet is het toch beter omdat je buikspieren dan , dikker/strakker worden?

• Topic Starter Topic Starter
laag in vet is nodig maar dan moet er wel wat spier onder zitten!
dus combi is denk ik wel gewenst.

d

laag in vet is nodig maar dan moet er wel wat spier onder zitten!
dus combi is denk ik wel gewenst.

d

En zo simpel is het!

Je buik gewoon aanpakken zoals de rest van je spieren. Massa kweken!

Het is kiezen of delen!

Dus dit is hem... Eerst trainen voor massa, massa en MASSA... dan langzaam je kcal (kh en vet) omlaag gooien en cardio in je trainschema verwerken. En tja, je raakt niet alleen vet kwijt.
Als iemand mij NU kan vertellen hoe je kunt droog trainen en tegelijkertiijd massa kan kweken, krijgt mijn respect :D (zonder gin en juice)

Ik denk dat het te maken heeft met timing! ;) En anders..., geduld!

Just the arnold approach! reps are key to succes! Heb dit aanbevelen aan een trainingsmaat. DIe is als een maf herhalingen gaan maken bij allerlei oefeningen en die heeft nu waanzinnige abs! Ik kan het zelf alleen niet opbrengen om honderden herhalingen te maken, maar die maken je buik.

edit: het zomerkuurtje van 8bit werkt ook ;)

Ok the arnold benadering?

Dianabol erin dus?
AAS en naturel is moeilijk te vergelijken hé.

nog een tip voor het zichtbaar maken van je buikspieren. Zorg dat je lichaamsvet lekker laag is. Is dit nog niet het geval, zorg dan dat je de komende tijd veel been en rug oefeningen doet. Met deze grote spiergroepen verbrand je lekker veel.
Het heeft anders toch geen nut om je buikspieren te trainen. met een laag vet erover wordt je buik alleen maar dikker van situps.

Maand 1-9 zware buikspieroefeningen + veel eten
Maand 9-12 zware buikspieroefeningen + iets minder eten + veel cardio

Maand 1 volg. jaar: wasbordje.

einde artikel :D

Maand 1-9 zware buikspieroefeningen + veel eten
Maand 9-12 zware buikspieroefeningen + iets minder eten + veel cardio

Maand 1 volg. jaar: wasbordje.

einde artikel :D

+ 1337

Ik haat het wanneer er mensen zijn van ' heb je wel blokjes '. JA mong**l , jij trouwens ook je vet zit er gewoon voor.

cardio is ook niet echt mijn favoriet dus probeer het te combineren met een andere sport

ik doe gewoon 3 x in de week m`n buik , niet te overkill , het is tenslotte ook maar een spier

2x lopen
2x home trainer
2x fb

2-3x per week crunches bij de training tot failure

hoeveel sets en reps zijn dat dan en met belasting?

Ja, MET belasting.. gewoon setjes van max 15 reps met een gewicht dat zwaar genoeg is om het net te halen. (of 12 reps... whatever, zoveel zal je buik toch niet groeien)

en minder eten.

Terug
Naar boven