Jax
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moen zei:Dat weet ik nog zo ni, veel groter ga je ze nooit krijgen dus uiteindelijk maakt het ni veel uit maar het is een regio waar je beter massa kwijtraakt als wint als je een mooi x-frame wilt
Midian zei:Maar als je voldoende compound oefeningen doet (bv. Squat, deadlift, bent over rows, ...) zullen je buikspieren wel onder genoeg isometrische stress te komen staan.
M4yD4y zei:isometrische stress alleen is niet voldoende.
als Pl-er zou je ze zeker geregeld moeten trainen... erector spinae <> rectus abdominis
Midian zei:Ik heb hier een verschil van mening, als ik een Russische squat routine doe is er gewoon geen plaats meer voor buikspieren en ik heb er voldoende kramp in door te squatten alleen (ja ik weet dat krampen geen idicator zijn). Dan is overhead squats nog eens de beste kern oefening dat er is, ik vind dus dat je er best rond kan. Zerchers squats, sldl, squat, overhead squats, .... die oefening geven me genoeg stress op mijn buikspieren om een aardig gewicht te squatten of zonder stabilisatie problemen. Op de overhead squat kan ik 85 kg voor 5 reps wat ik toch als een aardig gewicht vindt.

M4yD4y zei:85kg overhead squat? nice nice
Heb ze geprobeerd een tijdje, maar kon het zelfs met een bezemsteel moeilijk uitvoeren... Ga ze over een tijdje opnieuw proberen (ben in het algemeen nochtans redelijk flexibel)
zware ab crunch aan pullover machine is een must