el smurfo
Huge Freak
- Waardering
- 481
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
squats: 2 setjes smith squats (smith squats zuigen trouwens) ? ?
LOLLLL WTF hoezo moettie zuigen?dan voer je 'm vast en zeker verkeerd uit, dieper naar de grond/meer reps/go heavy weight!
nee hoor, ik ben een voorstander van full squats, maar die smith machine belemmert mijn natuurlijke naaromhooggaande beweging. Overlaatst gingen die 2 poten van de smith zelfs een paar mm van de grond toen ik naar boven ging omdat ik wrs teveel naar achteren duwde. Maar als ik mijn voeten dan meer naar achteren zet dan wordt het weer moeilijker om helemaal naar beneden te gaan dus daarom dat de smith zuigt. En het feit dat ik er minder gewicht mee kan pakken ook natuurlijk

Dit doe jij 3x pw?Dat is toch geen fb, dit is een all in one train schema ofzo.
het blijft een fullbodytraining. Alleen duurt het wel een uur en 10 minuten dus wrs wat langer dan een traditionele fullbodyworkout.
Maarjah .. wat is een traditionele fullbodyworkout? rippetoe en billstar noem ik al zeker geen fullbodyworkout. Dat is hoogstens een half uurtje trainen en je bent klaar :s mss dat ik binnenkort eens een nieuwe fullbodyworkout uitschrijf.. Eentje waar ik een kwartier minder lang aan bezig zit en dan de ene training meer op de ene spiergroep focussen en de volgende weer meer op de andere en dat dan herhalen maar dat zie ik nog wel

Laatst bewerkt:

?dan voer je 'm vast en zeker verkeerd uit, dieper naar de grond/meer reps/go heavy weight!