XXL Nutrition

Hoe trainen jullie op vakantie?

Bezoekers in dit topic

avenged7fold

Cool Novice
Lid geworden
23 nov 2011
Berichten
79
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Trainen jullie uberhaupt wel als jullie op vakantie gaan? En zo ja hoe dan zonder sportschool? Gewoon opdrukken en pull ups?
Of vinden jullie dat je tijdens je vakantie gewoon moet relaxen en niks moet doen?
 
Zelfs tijdens een vakantie vind ik het persoonlijk te moeilijk om gewoon stil te zitten.
Daarom vraag ik eerst aan mijn ouders of we naar een plek met een gym kunnen!
Als dat niet kan ga ik gewoon wat home workouts doen dus ja pushups pullups crunches en ik neem ook een springtouw mee als cardio :) er is genoeg te verzinnen als je dor wil blijven gaan.
 
Sportschool opzoeken daar in de buurt. Mensen vragen. Een weekje rust is goed voor de spieren trouwens. Je hebt 1 week de tijd om een sportschool te vinden. Elk nadeel heb z'n voordeel, aldus Johan Cruif
 
Soms zot er een redelijke gym in het hotel en anders sportschool opzoeken, laatste keer vakantie heb ik alleen maar gerelaxed! 1 tot 2 weken rust ken best!! Maar ging een keer met vrienden naar cherso, daar was een goeie gym 3 euro per keer.. Ideaal! Lekker na het ontbijt ff knallen en dan relaxed van de zon genieten!
 
je kan toch wel 1x per jaar 2 week gewoon eens pauze/rust nemen, is alleen maar goed voor herstel.

Je bent toch geen pro; overdreven gedoe hier...
 
Vakantie is de aangewezen periode om tot falen te gaan in je rust fase.

Maw, op vakantie train ik niet!

Enge uitzondering is waneer ik op vakantie veel gebruik maak van de auto ik het af&toe prettig vind om m'n rug wat op te rekken.
 
Soms zot er een redelijke gym in het hotel en anders sportschool opzoeken, laatste keer vakantie heb ik alleen maar gerelaxed! 1 tot 2 weken rust ken best!! Maar ging een keer met vrienden naar cherso, daar was een goeie gym 3 euro per keer.. Ideaal! Lekker na het ontbijt ff knallen en dan relaxed van de zon genieten!

Weet je misschien nog toevallig waar die was? Ik vertrek deze zomer ook naar chersonissos... Normaal is er wel een gym in het hotel maar ik vrees dat dit alleen maar cardio toestellen zullen zijn.
 
Heb in Azië wel eens voor de ervaring hardcore sportscholen bezocht. Mag ook wel als je paar maanden weg bent. Verder doe ik op vakantie vooral andere sporten als duiken en mountainbiken.

Paar weekjes vakantie is uitstekend moment om eens langer rust te pakken, maar snap ook wel dat het lekker is om te sporten en dan weer 8 uur in de zon te hangen.
 
Heb in Azië wel eens voor de ervaring hardcore sportscholen bezocht. Mag ook wel als je paar maanden weg bent. Verder doe ik op vakantie vooral andere sporten als duiken en mountainbiken.

Paar weekjes vakantie is uitstekend moment om eens langer rust te pakken, maar snap ook wel dat het lekker is om te sporten en dan weer 8 uur in de zon te hangen.


+1, heel goed voor je lichaam
 
Weet je misschien nog toevallig waar die was? Ik vertrek deze zomer ook naar chersonissos... Normaal is er wel een gym in het hotel maar ik vrees dat dit alleen maar cardio toestellen zullen zijn.

Ja als je vanuit de uitgaansstraat richting starbeach loopt kan je dat 2 manieren doen, links langs restaurants en de zee, of rechtdoorlopen ringting de matrix(discotheek) dan ga je aan het eind van de uitgaansstraat naar links richting starbeach en dan zit hij aan je rechterhand.. Je kan zelfs eiwitshakes kopen daar..
 
Die grote elastieken , die per kleur een minder zware of hogere weerstand bevatten vind ik persoonlijk wel een aanrader als je (lange) vakanties tegemoet gaat.
Voor vakanties van 1 week, zou ik persoonlijk geen kracht-training doen, laat staan men tijd steken in een sportschool zoeken.. Als het hotel zelf wat homo base toestellen zou staan hebben zou ik er wel gebruik van maken en gewoon rustige setjés van 10.

Oja als er een strand zou zijn dichtbij zou ik wel een ochtend loop doen :)
 
gewoon af en toe ff opdrukken en als het kan een sportschool bezoeken
 
Een week rust is goed voor je lichaam!
Maar als he persee wil door trainen dan zou ik een gym zoeken ofzo.. Persoonlijk neem ik ook echt vakantie haha
 
ja en weekje vakantie is geen probleem maar als je met paar weken vakantie zit ga ik liever toch ook trainen^^, ik ga zelf proberen een gym te zoeken om 3keer per week te gaan(fullbody) of anders wordt het improviseren:D
 
Ik heb op Bali een hotel uitgekozen met een sportschool erbij:).
 
Ik ga niet vaak op vakantie, ga met kerst dit jaar twee jaar naar de Verenigde Staten. Ik ga dan wel een gym opzoeken, niet dat ik pro ben of bang ben spieren te verliezen, ik hou er niet van om langer dan een weekend niet te trainen.
 
Ik ga niet vaak op vakantie, ga met kerst dit jaar twee jaar naar de Verenigde Staten. Ik ga dan wel een gym opzoeken, niet dat ik pro ben of bang ben spieren te verliezen, ik hou er niet van om langer dan een weekend niet te trainen.

Als ik 2 jaar lang op vakantie zou gaan dan zou ik ook een sportschool zoeken ja.
 
Ik ga 3 weken op vakantie. Ga hoogstwrs geen gewichten aanraken.. Lig er niet wakker van, wel van de litersbier en slechte voeding die ik elke dag binnen ga krijgen :(
 
Back
Naar boven