XXL Nutrition

Hoe trainen jullie op vakantie?

aj aj aj aj, 3 weken geen gewichten en bier = lose muscle big time
maar krijg je wel redelijk snel terug, hoop ik :P

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 19:06 ----------

Ik ga 2 weekjes op vakantie naar frankrijk(surfen) in juli, is echt wel vermoeid, maar zal ook geen gewichten aanraken, misschien een gym daar zoeken voor 2x ofzo want toch de helft doet ook bodybuilding die meegaan dus is wel chill, ook paar keer pompen en wat squats, zal wel zien, zo veel spier verlies je niet snel

Op vakantie loop ik altijd gewicht te heffen met kratten bier, werkt prima.

aj aj aj aj, 3 weken geen gewichten en bier = lose muscle big time
maar krijg je wel redelijk snel terug, hoop ik :P
l

Vorigs jaar 3 weken thailand geweest.. heb daar wel elke avond bier gehad maar met mate.. misschien 3/4 avonden compleet van de kaart gezopen..
Heb er 2 maand over gedaan om oude niveau weer te bereiken kwa gewichten.

Probleem met nu is dat we een trip door oost europa gaan doen, paar hoofdsteden inclusief 4 dagen zighet festival en als aftrap de zwarte cross wat 5 km hiervandaan ligt (dat komt nog bij die 3 weken op :D)

In thailand hebben we nog veel rond getrokken en dingen bezichtigd. Ik verwacht nu enkel een paar trein ritten en voor de rest zien we geen daglicht enkel bier en oost europese sletjes ;)

Kijk wel eventjes, ga naar Spanje dit jaar. Misschien wel even wat cardio of zo, altijd goed.

Handstand pushups, chins, 1 arm pushups, bed curls en planks? Besteed er niet al teveel aandacht aan op vakantie.

Train rustig door, altijd wel ergens een sportschool te vinden.

Hooguit een paar bicepcurls met een halve liter bier en cardio/pushups op mijn chick.
Misschien nog wat handstand pushups als we een kamasutra bui hebben, maar dan heb je het wel zo ongveer gehad..

voor mij: vakantie = rust

en af en toe een baantje trekken voor de pomp :D

Op vakantie sla ik het sporten even over, behalve dan voetballen natuurlijk...

Terug
Naar boven