XXL Nutrition

hoe vaak spiergroep in de week/cardio

bronson0808

Cool Novice
Waardering
0
hoi,

Wat is nu beter alle spiergroepen 1 maal in de week te trainen of kan dit een beter effect hebben door ze 2 keer in de week te trainen.

en is het raadzaam als je een 4 dagen split doet op de andere dagen van de week te cardioeen is, er bij cardio ook wezenlijk verschil in bijvoorbeeld 1 keer in de week of 3 keer in de week i.v.m vetverbranding en ook denkend aan goede rust.

bedankt alvast

moeilijk te zeggen natuurlijk

alsd je bijvoorbeeld UB/LB doet, kun je alles 2 keer pakken, omdat je alles ietsje lichter zult pakken als met een splitje!

cardio kan afhankelijk van je (voornamelijkste) lichaamstype 2 tot 4 keer in de week!

• Topic Starter Topic Starter
moeilijk te zeggen natuurlijk

alsd je bijvoorbeeld UB/LB doet, kun je alles 2 keer pakken, omdat je alles ietsje lichter zult pakken als met een splitje!

cardio kan afhankelijk van je (voornamelijkste) lichaamstype 2 tot 4 keer in de week!

dankje en dan cardio op aparte dagen doen.???

Sommige gaan beter op 2 maal per week, andere dan weeral op 1 maal per week
Als je ze 2 per week neemt, zie dan wel dat je af en toe rust, om overtraining te voorkomen

ik zelf train alles 1 keer perweek maar train dan ook 6 dagen cardio doe ik niet aan ik vind het niet echt nodig als ik op mijn voeding let is dat voor mij genoeg

Terug
Naar boven