Newkidontheblok
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie daar in een notendop, de mentaliteit van 70% van de jonge gasten op sportscholen. Geen rug en benen trainen, want het is zo 'saai'. Nee bicep curl en triceps pulldown, dat zijn pas spannende oefeningen. Als je ziet dat de meeste dan ook alleen leg extensions en leg curls voor de benen doen kan ik me daar wel wat bij voorstellen. Heel, heeeeel soms ff op de leg press. Maar dan wel gedeeltelijke bewegingen. Deadlift? Neeuuhh. Veel te zwaar. Krijg je spierpijn van. Lateral pulldown, dat kan nog net. Even een beetje smokkelen. Eventueel nog seated cable row maar dan is de grens ook snel bereikt hoor. Gauw hergroeperen in de kleedkamer. Mijn been trainingen zijn nooit saai. Squatten tot me kont zowat de grond raakt, leg press tot me knieen me tepels raken. De adrenaline, het zweet, het op adem moeten komen. En de pijn erna. Een sensatie. Maar ach, ze durven het gewoon niet. Bang om zichzelf tegen te komen. Bang om uit hun rol te vallen. Bicep curl, standing side raise, triceps pulldown. Oefeningen waarbij je nog cool kunt kijken en je haar in model blijft, zodat je uiteraard nog met opgeheven hoofd naar de kleedkamer kunt lopen. Want oh wee, je wereld zou weleens kunnen instorten als er zweetdruppels langs je voorhoofd naar beneden lopen. Fokking posers, je kunt ze missen als kiespijn.
zo dat lucht op
elke spiergroep 2x per week, standaard.
donderdag = herhaling van maandag (72 uur rust)
vrijdag = herhaling van dinsdag (72 uur rust)
woensdag = cardio/rust
weekend = cardio/rust
Gain je daar goed op Pietje? Of verschijnselen overtraining?
ik gain daar zeker goed op Marvin![]()
het is wel een feit dat ik na een maandje of 3 een weekje rust moet nemen, anders blijven op een gegeven moment de resultaten uit, dus wél ivm overtraining.
maar goed, ik weet dat.. dus doe ik dat! en ook dat weekje rust komt mijn fysiek dan ten goede. alleen maar pluspunten dus
oordeel zelf maar, fysiek na anderhalf jaar training:
Goed resultaat na 1,5 jaar! Wat zijn je stats daar?
Maar hoelang doe je dat dan? Want ik doe dat ook weleens (splitten in tweeen en dat 2-maal per week), maar doe het meestal niet langer dan 8a10 weken...doe je dit constant of wissel je ook?
en op deze manier is een training nooit saai oid