jbrwjan
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Beste forumleden,
Na een jaar van blessures, motivatieproblemen en veel werken ben ik dit jaar helaas niet veel vooruitgegaan met het trainen. Ook heb ik nu een baan waarbij ik zwaar werk moet doen en 50/60 uur per week werk en veel zweet. Nu sta ik wel redelijk droog maar wil graag mooi vol staan zodat mijn fysiek toch nog een beetje toonbaar is (voor mezelf, motivatie, maar toch ook voor op het terras of strand
) Mij lijkt veel koolhydraten en water het belangrijkste maar graag zou ik van jullie horen hoe je dit het beste kan bereiken.
Met vriendlijke groet,
Jan
Na een jaar van blessures, motivatieproblemen en veel werken ben ik dit jaar helaas niet veel vooruitgegaan met het trainen. Ook heb ik nu een baan waarbij ik zwaar werk moet doen en 50/60 uur per week werk en veel zweet. Nu sta ik wel redelijk droog maar wil graag mooi vol staan zodat mijn fysiek toch nog een beetje toonbaar is (voor mezelf, motivatie, maar toch ook voor op het terras of strand
) Mij lijkt veel koolhydraten en water het belangrijkste maar graag zou ik van jullie horen hoe je dit het beste kan bereiken.Met vriendlijke groet,
Jan