MuscleMeat

Hoe wordt er aan gekeken tegen homofielen in de sportschool ?

Zolang zo'n persoon niet naar me staart de hele tijd of aanraakt vind ik het best dat ie liever op een piemol zuigt dan een sappige kutje neukt...

Waarom niet, ik ben een serieuze sporter hoor.
Dit is toch gewoon een avatar met een wedstrijdfysiek, zo staan BB'ers ook op het podium toch ?

Hij ligt op de bank met een stijve pik, kan me voorstellen dat hetero mannen dit niet hoeven te zien.
Ik hoef ook geen soppende poes te zien :p

Wel jammer dat de meeste homo's altijd het zo weten te draaien dat het om seks gaat. Prima als homo's onder elkaar maar niet iedereen heeft hier zin in en raakt geïrriteerd.. En dan is de hetero een homohater blablablabla...

Haha, nou mij zou je niet herkennen hoor.
Gewoon nieuwsgierigheid naar de heersende opinie.

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Hmmm op zich lekker hoor, ware het niet dat ik meer een gever als een nemer ben.
Ik kan me op zijn tijd wel lekker vrouwelijk gedragen hoor ;)

Das niet eerlijk! Alleen beng beng geven en niet beng beng nemen!
Moet omstebeurt!
Zal wel even auw zijn, Maarja.. Is wel zo eerlijk

• Topic Starter Topic Starter
46 posts en heeft al door hoe hell 93 is

Haha dank je, ik heb zo mijn antennes ja :D

---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:52 ----------

Heerlijk!! Je hebt haar gelijk al door. Ze heeft ook verstand van gezond verstand, dus pas op. Pleurisklaat komt voor haar op als je iets over haar zegt, vroeger was dat Luchtblazer. ---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ---------- Prachtig hè, ik mag hem nu al!

Haha dank je

---------- Toegevoegd om 07:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:53 ----------

Zolang zo'n persoon niet naar me staart de hele tijd of aanraakt vind ik het best dat ie liever op een piemol zuigt dan een sappige kutje neukt...

Nee inderdaad, daar zou ik ook niet van gediend zijn

Ik vind homo-sexualiteit hoe dan ook, waar dan ook geen probleem.

Zo lang ik er maar niet direct mee geconfronteerd wordt en het niet verplicht wordt gesteld!

Hij ligt op de bank met een stijve pik, kan me voorstellen dat hetero mannen dit niet hoeven te zien. Ik hoef ook geen soppende poes te zien :p Wel jammer dat de meeste homo's altijd het zo weten te draaien dat het om seks gaat. Prima als homo's onder elkaar maar niet iedereen heeft hier zin in en raakt geïrriteerd.. En dan is de hetero een homohater blablablabla...

Tja ik ben het toch niet helemaal met je eens (no offense), dat is weer jou interpretatie. Wie zegt dat hij een stijve pik heeft, misschien is hij wel gewoon groot in vergelijking met wat jij gewend bent :p

Maar goed ik kan me nogmaals voorstellen dat je je er aan stoort, maar ja ik stoor me ook aan zaken. Bijv. bij de naam Hell93 denk ik: okay lekker positief hoor.

Ik denk ook niet dat we op elke slak zout moeten leggen. Misschien beter einde topic, ik kom hier voor de sport en om e.e.a. bij te leren. Dit topic loopt een beetje uit de hand nu, dat was zeker niet mijn bedoeling.

---------- Toegevoegd om 08:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

Das niet eerlijk! Alleen beng beng geven en niet beng beng nemen! Moet omstebeurt! Zal wel even auw zijn, Maarja.. Is wel zo eerlijk

:D haha ja ik ben meer het dominantere type, daar is ook behoefte aan hé.
Na de daad troost ik altijd wel hoor :p

---------- Toegevoegd om 08:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:02 ----------

ik vind homo-sexualiteit hoe dan ook, waar dan ook geen probleem. Zo lang ik er maar niet direct mee geconfronteerd wordt en het niet verplicht wordt gesteld!

+1

Heb er niets tegen..
Zolang ze me met rust laten en niet zitten aan te staren als een gestoorde

Positieve reacties, dat doet me goed.

Tja wat de sportschool er mee te maken heeft: vaak lopen er toch wel wat machotypes rond.
Maar ja ik besef dat dat ook een vooroordeel is.

Maar goed vandaar de vraag.

Tuurlijk snap ik dat jullie naar de chickjes kijken, waar denk je dat ik naar kijk ?

Meeste machotypes zijn heel erg ijdel, tenminste de jongens die ik in de sportschool tegenkom. Die hebben ook zo hun vrouwelijke kanten haha.

Denk dat je sportschool representatief is voor het leefgebied waar je in zit, zit je in een wijk met groepen die niet bepaal positief tegen homoseksueen staan dan zal je misschien last ondervinden. Maar alsnog geloof ik dat ze eerst naar je prestaties kijken en dan pas naar je geaardheid haha.

Denk niet dat het echt op zou vallen, tenzij je natuurlijk met roze handtasjes naar binnen loopt dat sommigen zullen kijken maar naast dat hoef je volgens mij geen zorgen te maken ;)

Zag in mijn vorige gym genoeg jongens die een roze B&F shake beker hadden...een trend of allemaal homo? :eek:

Daarnaast hebben die homo's toch wel geluk bij dit soort activiteiten, lekker gluren in de douches terwijl andere mannen dat juist proberen te vermijden.

Ik vind het altijd wel prettig als ik door homo's gechecked wordt, dan weet ik dat toch nog iemand me wil :fa:

Hell93 is gewoon een beetje seksueel gefrustreerd.
Niks van aantrekken TS :ds:

just kidding, don't ban me:(

Zag in mijn vorige gym genoeg jongens die een roze B&F shake beker hadden...een trend of allemaal homo? :eek: Daarnaast hebben die homo's toch wel geluk bij dit soort activiteiten, lekker gluren in de douches terwijl andere mannen dat juist proberen te vermijden.

Mwa, ik douche gewoon thuis hoor

Hoi Dbb'ers,

Wat vinden jullie van homo's in de sportschool ?
Zijn jullie echt haters of hebben jullie er geen problemen mee ?

Jullie voelen hem al wel aankomen denk ik, ik ben zelf ook een stouterd ;).
Vandaar mijn vraag.

Groetjes, KingKoong

Dat is ook wel te zien aan je foto. Ik heb het er niet op en zodra ik weet dat iemand het is.. [ignore]activated[/ignore]

Mwa, ik douche gewoon thuis hoor

Schaam je je Marr ? :D

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Zag in mijn vorige gym genoeg jongens die een roze B&F shake beker hadden...een trend of allemaal homo? :eek: Daarnaast hebben die homo's toch wel geluk bij dit soort activiteiten, lekker gluren in de douches terwijl andere mannen dat juist proberen te vermijden.

:p

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Ik vind het altijd wel prettig als ik door homo's gechecked wordt, dan weet ik dat toch nog iemand me wil :fa:

Ja dat heb ik ook met vrouwen hoor, ik vind ze op zich best wel wat hebben hoor.
Ik ben er ook niet afkerig van

Schaam je je Marr ? :D ---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ---------- :p ---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ---------- Ja dat heb ik ook met vrouwen hoor, ik vind ze op zich best wel wat hebben hoor. Ik ben er ook niet afkerig van

Nee ik schaam me niet, maar ik voel me thuis onder de douche toch het meest op mijn gemak.
Ik hoef geen naakte mannenlijven te zien.

Hell93 is gewoon een beetje seksueel gefrustreerd. Niks van aantrekken TS :ds:
just kidding, don't ban me:(

Nee ik sta er gelukkig ook boven, volgens mij is ze best een lief meiske ;)

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Nee ik schaam me niet, maar ik voel me thuis onder de douche toch het meest op mijn gemak. Ik hoef geen naakte mannenlijven te zien.

Ooohw knullie, je went er aan hoor :)

Zou je haar doen?

Vieze nichten zijn wel vervelend. En niet alleen in de sportschool.

Wie zou ik doen ?

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Vieze nichten zijn wel vervelend. En niet alleen in de sportschool.

Ja daar moet ik zelf ook niets van hebben, ik shockeer wel eens of doe heel nichterig maar ja dat vind ik wel humor. Een soort van trollen zeg maar

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

Meeste machotypes zijn heel erg ijdel, tenminste de jongens die ik in de sportschool tegenkom. Die hebben ook zo hun vrouwelijke kanten haha. Denk dat je sportschool representatief is voor het leefgebied waar je in zit, zit je in een wijk met groepen die niet bepaal positief tegen homoseksueen staan dan zal je misschien last ondervinden. Maar alsnog geloof ik dat ze eerst naar je prestaties kijken en dan pas naar je geaardheid haha.

Ja dat zou idd best wel eens zo kunnen zijn ja.

Mijn prestaties vind ik voor een beginner niet slecht:

Bp: 70 kg (10/8/6)
Bor: 60 kg (12/10/7/5)
Mp: 45 kg (10/8/6)
Sq: 80 kg (10/7/6)
Dl: 100 kg (8/7/5)

+ nog wat isolatieshit er bij.

Ik neem nog steeds toe in kracht

Terug
Naar boven