Fitness Seller

Hoe World Of Warcraft beginnen ?

Alsof je zoveel geld krijgt voor een account. Ik heb een tijdje gehandeld in accounts maar nog nooit iets voor meer dan 250 gekocht (en dat was destijds een account met BiS gear).
Ik heb voor mijn account destijds toch 550 euro gevangen, dus het kan op zich wel. En dat was een paar maanden voor een nieuwe expansion.

Als je het terugrekent kom je er dan weer wel achter dat je per uur minder verdiend hebt dan een Chinees in een schoenenfabriek. En als je er dan ook nog de maandelijkse kosten bijtelt is het zelfs gewoon verlies.

Edit - dit nog gevonden:
vrjiZ.jpg

Zegt genoeg over hoe verslaafd ik toen was dat ik er niet op in ben gegaan :o

Laatst bewerkt:
Lekker account betalen via western union en erna terug vorderen
infinite accounts

Ik heb voor mijn account destijds toch 550 euro gevangen, dus het kan op zich wel. En dat was een paar maanden voor een nieuwe expansion.

Als je het terugrekent kom je er dan weer wel achter dat je per uur minder verdiend hebt dan een Chinees in een schoenenfabriek. En als je er dan ook nog de maandelijkse kosten bijtelt is het zelfs gewoon verlies.

Edit - dit nog gevonden:
vrjiZ.jpg

Zegt genoeg over hoe verslaafd ik toen was dat ik er niet op in ben gegaan :o

Holy shit dude 2500 euro :eek: dan was je echt no life addict :p ?

Holy shit dude 2500 euro :eek: dan was je echt no life addict :p ?
Jep, niet zo'n beetje ook niet. Vier keer per week raiden, veel realm firsts, bijna alle legendaries die ik kon hebben, dat soort dingen.

Grappig genoeg ben ik niet eens gestopt omdat het spel mijn leven overgenomen had (dat had ik niet eens door toen, zoals wel meer mensen), maar omdat het spel gewoon k*t is geworden. Pas toen ik gestopt was kreeg ik door hoe erg het mijn leven beïnvloed had. Dat is wel effe slikken dan, langzaam beseffen dat je 5 jaar weggegooid hebt :p

Erge bij mij is als ik bij mn xfire account kijk hoeveel uren ik gespeelt heb en dat dan omreken naar werkuren en dan hoeveel geld ik heb misgelopen :roflol:

Ja, dat is haast onwerkelijk. Maar je moet er wel bij bedenken dat het wel uren zijn geweest waar je plezier aan hebt beleefd. Het is alleen plezier dat ten koste van bijna al het andere in je leven gaat. Een beetje als heroïne.

Ja, dat is haast onwerkelijk. Maar je moet er wel bij bedenken dat het wel uren zijn geweest waar je plezier aan hebt beleefd. Het is alleen plezier dat ten koste van bijna al het andere in je leven gaat. Een beetje als heroïne.

Agree , ik speel nu een half jaar geen wow meer ik vind er geen **** meer aan. Maar ben ook redelijk addicted geweest een tijdje lang. Spel slokt je gewoon op.. je moet en zal dat ene item halen of die reputation/achievement krijgen...

Terug
Naar boven