XXL Nutrition

Hoe World Of Warcraft beginnen ?

Ik kan (bijna) alle soorten games wel waarderen.
Speel nu al meer dan 22 jaar games, (commodore 64 jeweetwel :D) maar nog nooit heb ik zo'n dikke game gespeeld als WoW.
Je moet het de kans geven (maandje proberen is kort) maar als je er eenmaal goed in zit ligt verslaving op de loer.
Speel nu al vanaf dat het uitkwam, en het is nog steeds leuk.
Noem maar eens een game die dat ook kan, met zo veel players.
Speel nu wel gematigder als in het begin, trainen gaat voor !!

Ik kan (bijna) alle soorten games wel waarderen.
Speel nu al meer dan 22 jaar games, (commodore 64 jeweetwel :D) maar nog nooit heb ik zo'n dikke game gespeeld als WoW.
Je moet het de kans geven (maandje proberen is kort) maar als je er eenmaal goed in zit ligt verslaving op de loer.
Speel nu al vanaf dat het uitkwam, en het is nog steeds leuk.
Noem maar eens een game die dat ook kan, met zo veel players.
Speel nu wel gematigder als in het begin, trainen gaat voor !!

Kijk dat is het verschil tussen jou en de mensen die geen grip meer hebben op de realiteit. Naast het gamen, doe jij aan sport, werk etc... Als je alleen nog maar aan het gamen bent, dan zit je gewoon ****ed up. Speel het al sinds maanden niet meer, mis het ook niet echt. En met de mensen waar ik contact mee wil hebben, gaat ook anders ;) .

Ik game nu weer op niveau. Competities en zit bij de top van NL, kost me gemiddeld 4 trainingsuren per week. Als ik echter serieus aan het WK zou willen meedoen (ESWC/WCG) zou ik echt 40 uur per week moeten trainen. Daar heb ik dus niet zo veel zin in.. ESWC is wel echt fkn mooi hoor. Alleen klopt het stereotype beeld ECHT WEL, topgamers zijn vaak ultranerds. In de tijd dat ik echt heel goed was was ik ook echt een turdface :roflol:, mijn vader wil ook altijd filmpjes en videos aan vriendin/vriendinnetjes laten zien, dan irriteer ik me kapot want overal heb ik 'n graf**p :o.

WoW is gewoon een hard drug. respect als je dat kan doseren hoor, maar ik ben daar te competitief voor. Ik irriteerde me ook elke keer weer dat er een of ander 13 jarig r*tard kid dan "beter" was dan ik terwijl ik bijna alles perfect deed, maar de spullen lackte.

Laatst bewerkt:
Wow heeft gewoon een erg sterke formule. Het spel zit zo ontzettend goed in elkaar en er zijn al 10000 mmo's uitgebracht na wow maar geen enkele kan aan wow tippen ( misschien alleen grafisch ) , daarnaast is het verhaal van wow alleen al erg interessant vind ik en als er films door bijvoorbeeld Peter Jackson zouden worden gemaakt dan zou dat echt bruut zijn geweest. Als Blizzard wil dan kunnen ze een nieuwe mmo maken en elke wow speler daarheen toe trekken en nog veel meer mensen die wow niet eens vet vinden overhalen. Als het goed is gaan ze wow uitmelken totdat de levelcap van 100 is bereikt. Daarna wil Blizzard dacht ik een nieuwe mmo maken met science fiction als onderwerp... en geloof me dat zal zwaar bruut worden... evil Blizzard is evil.

Een World of Warcraft film zou ik dan ook zeker gaan kijken. Echt iets voor een eerste date, als ze dat kan doorstaan is het meteen relatiemateriaal.

Diablo3 owned WoW. Beta in Augustus. Let maar op.

Je kan ook WoW spelen zonder er verslaafd aan te zijn. Zijn meestal de ex-verslaafden. Die nu verbitterd vertellen, hoe slecht het spel wel niet is. :roflol:

Het probleem ligt hem vooral bij de zwakte van sommige mensen. Wanneer je niet de intelligentie bezit, om te weten hoe je je tijd het beste kan kanaliseren. Speel WoW zelf vrij casual, misschien 10 uren/week. Soms minder. En soms een op saaie Zondag 5 uurtjes. Alweer bijna een jaar lang. Is gewoon pure ontspanning, en ondertussen een leuk netwerk opgebouwd. Doe liever dit, dan t.v kijken. Tour de France? Interesseert me totaal niet.

Gaat perfect samen met sociaal leven, werk en vriendin. Hoe is het mogelijk! Zijn vooral kinderen/pubers die de hele dag spelen, en denken dat de bomb zijn. Die echte problemen hebben. Het altijd maar meer willen, en beter willen zijn dan de rest. Ten kosten van alles. Tja, daar heb ik medelijden mee. Als je echt denkt dat status in een spelletje boeit. Harde levensles, die ze vroeg of laat zullen leren.
Ahahaha, wat een bullshit man :roflol:
Je loopt gewoon jezelf voor te liegen, wedden dat jij teringhard verslaafd bent en met moeite je bed in kruipt omdat je nog snel even iets wil doen op dat spel.
Ja ik praat uit ervaring. Als je dat spel niet speelt om 'beter' te zijn dan de rest en ze af te maken in pvp waar dan wel voor?
Zitten en praten in die virtuele dorpen? Beter zoek je dan gewoon echte vrienden.
Ik heb zelf enkel op een pvpbased Lineage 2 server gespeeld, nauwelijks grind meegemaakt hield ik niet vol.

Ik ga zostraks me account verkopen voor 300-750 euro, sinds 2006 gespeeld en vond het leuk. Maar interesse trekt weg.

Heb al wel een nieuw account aangemaakt hoor :D

Ahahaha, wat een bullshit man :roflol:
Je loopt gewoon jezelf voor te liegen, wedden dat jij teringhard verslaafd bent en met moeite je bed in kruipt omdat je nog snel even iets wil doen op dat spel.
Ja ik praat uit ervaring. Als je dat spel niet speelt om 'beter' te zijn dan de rest en ze af te maken in pvp waar dan wel voor?
Zitten en praten in die virtuele dorpen? Beter zoek je dan gewoon echte vrienden.
Ik heb zelf enkel op een pvpbased Lineage 2 server gespeeld, nauwelijks grind meegemaakt hield ik niet vol.

Je hebt ook nog zoiets als PVE mongol...

PVP ftw lvl 85 dk full arena jwzzz

Ik heb ook het geluk dat mijn vrouwtje gamen ook wel leuk vind, en ook WoW speelt op zijn tijd.
We hebben ook samen in dezelfde raidgroep gezeten, ze is/was ook best een aardige speler, boven gemiddeld zeg maar. (maar niet zo IMBA als ik natuurlijk :D)
Dat is toch wel erg makkelijk ten opzichte van vrienden die constant met de vriendin overhoop lagen.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jul 2011 om 16:23 ----------

PVP ftw lvl 85 dk full arena jwzzz

Schijt DK's... gisteren nog met mijn broertje lopen vloeken in de arena over een zwaar irritant goed spelende DK.

Meestal kan ik ze wel hebben met mage, maar gisteren was er eentje me keer op keer (net) de baas... Ja en daar kom je dan 3x achter elkaar tegen godverdegodver.

Daar gaat je win percentage gelijk aan het begin van het nieuwe seizoen... :janken:

Je hebt ook nog zoiets als PVE mongol...
want pve is leuk :roflol:

loser.jpg

Ik heb ook het geluk dat mijn vrouwtje gamen ook wel leuk vind, en ook WoW speelt op zijn tijd.
We hebben ook samen in dezelfde raidgroep gezeten, ze is/was ook best een aardige speler, boven gemiddeld zeg maar. (maar niet zo IMBA als ik natuurlijk :D)
Dat is toch wel erg makkelijk ten opzichte van vrienden die constant met de vriendin overhoop lagen.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jul 2011 om 16:23 ----------

Schijt DK's... gisteren nog met mijn broertje lopen vloeken in de arena over een zwaar irritant goed spelende DK.

Meestal kan ik ze wel hebben met mage, maar gisteren was er eentje me keer op keer (net) de baas... Ja en daar kom je dan 3x achter elkaar tegen godverdegodver.

Daar gaat je win percentage gelijk aan het begin van het nieuwe seizoen... :janken:
Ik had er altijd een hekel aan als ik tegen een blood DK moest spelen.
Ik was zelf frost ( ook al wou iedereen dat ik UH werd )

Ik ga zostraks me account verkopen voor 300-750 euro, sinds 2006 gespeeld en vond het leuk. Maar interesse trekt weg.

Heb al wel een nieuw account aangemaakt hoor :D

Alsof je zoveel geld krijgt voor een account. Ik heb een tijdje gehandeld in accounts maar nog nooit iets voor meer dan 250 gekocht (en dat was destijds een account met BiS gear).

Mensen doen gekke dingen, heb momenteel 10 k achievement punten met 115 mounts waaronder rares die niet mogelijk meer zijn te verkrijgen.

Terug
Naar boven