MuscleMeat

Hoe World Of Warcraft beginnen ?

Iedereen zou games moeten spelen voor plezier en ontspanning. En niet met de drang om alleen maar meer, en beter te willen zijn. Als je dan toch zo competitief bent ingesteld. Ga dan op een echte sport.

Eigenlijk zijn games een hele goedkope vorm van entertainment. Die niet alleen passief is, maar interactie van je vraagt. Daarom is het jammer dat het steeds maar weer in een kwaad daglicht word gezet. Het tijdperk dat alleen nerds spelletjes spelen is al lang voorbij. Ook wanneer mensen zeggen dat het pure tijdsverspilling is. Is een dooddoener. Dan kan ik je nog wel 100 voorbeelden geven. Iedereen heeft verschillende hobby's en interesses toch?

spreek je jezelf grof tegen.

eerst stel je je nauwdenkend op en zeg je dat mensen met competitiedrang maar een echte sport moeten zoeken.

dan stel je je ruimdenkend op en zeg je dat iedereen verschillende hobbies en intresses heeft. Maw, het is perfect normaal dat iemand zijn competitiedrang beantwoordt via gamen, als dat zijn hobby en intresse is.

Plezier en ontspanning? Heb nooit zoveel stress gehad als tijdens het spelen van games. :o

ach, waar kun je anders deze voldoening halen

262pj0k.png

muhahaha

Laatst bewerkt:
Belgen hebben echt een complex.

Vlamingen ja. Als je ziet wat we vandaag weer vieren... Ik schaam me ervoor...

Dit?

Wij Vlamingen houden van feesten. Het 11 juli-feest herinnert ons niet alleen aan de overwinning op de Groeningekouter in Kortrijk maar ook aan de ontvoogdingsstrijd van de Vlamingen, op taalgebied en ook sociaal. De Vlaamse en de sociale strijd liepen samen, de arbeiders werden uitgebuit in de bedrijven van de Franstalige bourgeoisie in Vlaanderen, in de mijnen of bedrijven van de “Société Générale” in Wallonië of als seizoenarbeiders tot ver in Frankrijk. In het leger werden ze vernederd. Wij wil(d)(l)en terecht als volk, als cultuur, als werknemers, als mens volwaardig erkend en gerespecteerd worden.
De ontvoogding werd een succes. Vlaanderen werd economisch sterker. De werknemers werden er dank zij hun sociale strijd - in Vlaanderen vooral aangetrokken door het ACV en de christelijke werknemersbeweging - ook beter van. Niet alleen meer welvaart maar ook meer welzijn. Daar werd hard voor gewerkt door wie ons voorafging en door ieder van ons en wij worden dan ook graag gezien en aangesproken als hardwerkende Vlaming.
In deze bijdrage zullen wij het niet hebben over BHV of andere communautaire problemen. Die zijn ook heel belangrijk, maar buiten de sociale materies zijn deze niet onze eerste opdracht. Dat geldt des te meer voor het sociaaleconomische terrein, de ‘hardwerkende Vlaming’ zoals dat tegenwoordig heet.
Hardwerkende Vlaming

Ik zag ACNE in plaats van ANCE...

Alleen shooters en vechtspellen.
WOW is toch saaaaaai?
Duurt allemaal zo godsgruwelijk lang

eerst stel je je nauwdenkend op en zeg je dat mensen met competitiedrang maar een echte sport moeten zoeken.

dan stel je je ruimdenkend op en zeg je dat iedereen verschillende hobbies en intresses heeft. Maw, het is perfect normaal dat iemand zijn competitiedrang beantwoordt via gamen, als dat zijn hobby en intresse is.

Als je er geld aan kan verdienen, en buiten de deur komt op toernooien ofzo. Dan is wel verantwoord. Als je 10+ uur per dag in je eentje achter de pc zit niet. Bij sport ligt het toch wel ietsje anders. Kwestie van voordelen tegen nadelen opwegen. Jammer genoeg mist de sociale controle in deze samenleving steeds meer. En gaan velen als individuen door het leven. Je komt er vanzelf achter wat voor jou werkt of niet.

Als je er geld aan kan verdienen, en buiten de deur komt op toernooien ofzo. Dan is wel verantwoord. Als je 10+ uur per dag in je eentje achter de pc zit niet. Bij sport ligt het toch wel ietsje anders. Kwestie van voordelen tegen nadelen opwegen. Jammer genoeg mist de sociale controle in deze samenleving steeds meer. En gaan velen als individuen door het leven. Je komt er vanzelf achter wat voor jou werkt of niet.

Wat ik vooral merk aan de WoWers is de ongelofelijke e-penis, die nog belangrijker lijkt dan cash enz.

Ik heb het ook gedaan, was fun, maar als je 20 keer dezelfde instance moet doen voor 1 ding dat marginaal beter is vind ik het echt de moeite niet.

Alleen shooters en vechtspellen.
WOW is toch saaaaaai?
Duurt allemaal zo godsgruwelijk lang

smaken verschillen

Ik vind shooters hersenloos vermaak.

Ik vind spellen waar iets achterzit dan weer goed. Verhaal, denkvermogen enz moet rol spelen.

Terug
Naar boven