MuscleMeat

Hoe World Of Warcraft beginnen ?

• Topic Starter Topic Starter
omg je bent 22 jaar. get a life.

Would like to. Maar dat gaat niet meer, zieje

snap je niet hoor spade

je bent wellicht bijna stervende en in plaats van nog wat in het echte leven te lopen en te reizen ga je in een valse wereld lopen nietsen

Ja jong, het reizen het reizen. Je moet rekening houden dat ik niet meer zo goed te been ben dus avontuurlijke zaken kan helaas niet meer doen. En de mooie reizen nouja dat kost wel een aardige duit en aangezien ik altijd de helft opneuk duurt het wel nog even eer ik daar ben. Voorlopig moet ik wat troep hebben waar je zo veel amusement aan hebt maar dan thuis dus vroeg ik me dit af aangezien ik laatst een clip zag en ook nog eens de famous southpark episode.

Mijn excuses dat ik velen teleurstel en als een gek niet ga beginnen reizen, maar keep in mind, dat verreist geld en goeie conditie toch wel een beetje. Het eerste heb ik maar half en het tweede not at all. Dus ja you do the math. Ik geniet van het leven zo ook wel. Zo ben ik nu al begonnen met kerstmis te vieren...mankeer ik een vijs ?? i think so :)

Be a man and play MW!

Eve-Online is de MMORPG voor echte mannen. Verliezen betekend echt verliezen, een fout kan betekenen dat je al je digitale bezittingen kwijt bent maar aan de andere kant, je kan dit anderen ook aan doen. Afpersing, backstabbing en mensen in hinderlagen lokken wordt in dit spel gestimuleerd. Erg ontoegankelijk though, instappen als solo speler zal je na een paar dagen doen afvragen waar ben ik mee bezig en wat is hier leuk aan, is dus aan te raden je aan te sluiten bij een groep die zich bezig houdt buiten de beschermde gebieden, daarbinnen is het een vrij doelloos spel voor autisten en accountants.

Je moet wel van ruimteschepen, de leegte van het heelal en ruimte politiek houden.

Laatst bewerkt:
nog minder dan een maandje wachten:thumb:
was een epic quote van ''the online gamer'' btw.

Mij kon het niet boeien, maar mijn broer is een grote fan, en die heeft over het algemeen wel een goede smaak in games.

k*tspel met graphics uit het jaar 0
het ziet er ontzetten '' kiddy'' uit :S

Ik speel het spel nu sinds de BETA van het originele spel (gewoon World of Warcraft dus). Ik vind het het beste, meest entertaining en downright leukste spel om te spelen ooit. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik ook tijden echt hardcore ben geweest. Acht uur per dag spelen soms... Maar dat heb je allemaal zelf in de hand. WoW bied je alle mogelijkheden om je 24/7 te vermaken. Alles wat je doet is rewarding en leuk. Maar het beste aan dit spel zijn de mensen die het spelen. De community op WoW (zoals ik die ervaar) is echt de tofste en grappigste community ooit.
Ik heb nooit spijt gehad van WoW spelen, het heeft mij nooit een relatie gekost (heb nu al 2 jaar een relatie en daarvoor ook 9 maanden), het heeft mij altijd vermaakt, ik ben er nooit niet voor naar de sportschool gegaan, het is altijd gezellig, ik heb m'n VWO diploma gehaald en in één jaar m'n propodeuse, enz. Je hebt het allemaal zelf in de hand.
Ik zou WoW een dikke 10 geven, ik zou het je zeker aanraden. Maar als je denkt het niet aan te kunnen, moet je het echt niet doen.

Gozer, ik heb gelezen wat je allemaal mee maakt. IK vind egt knap hoe je in het leven staat. Maar verdoe je tijd niet met dit spel. Enjoy het leven. Trek er op uit, en ga niet je leven verspillen aan een computer spelletje.

Ik speel het spel nu sinds de BETA van het originele spel (gewoon World of Warcraft dus). Ik vind het het beste, meest entertaining en downright leukste spel om te spelen ooit. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik ook tijden echt hardcore ben geweest. Acht uur per dag spelen soms... Maar dat heb je allemaal zelf in de hand. WoW bied je alle mogelijkheden om je 24/7 te vermaken. Alles wat je doet is rewarding en leuk. Maar het beste aan dit spel zijn de mensen die het spelen. De community op WoW (zoals ik die ervaar) is echt de tofste en grappigste community ooit.
Ik heb nooit spijt gehad van WoW spelen, het heeft mij nooit een relatie gekost (heb nu al 2 jaar een relatie en daarvoor ook 9 maanden), het heeft mij altijd vermaakt, ik ben er nooit niet voor naar de sportschool gegaan, het is altijd gezellig, ik heb m'n VWO diploma gehaald en in één jaar m'n propodeuse, enz. Je hebt het allemaal zelf in de hand.
Ik zou WoW een dikke 10 geven, ik zou het je zeker aanraden. Maar als je denkt het niet aan te kunnen, moet je het echt niet doen.

Merkwaardige 'analyse'. Naar mijn ervaring en die van die ik beschouw 'kritische gamers met een leven' is WoW inhoudelijk juist heel vlak, mainstream en risicoloos en komt de 'community' over als de meest geretardeerde van alle grote mmorpg's, juist omdat die zo toegankelijk is. Chuck Norris grapjes? Yes sir, nog steeds, dagelijks op iedere server in de publieke chats!

Blizard kan zich niet meer veroorloven om creatief bezig te zijn met de ontwikkeling van het spel doordat ze zo afhankelijk zijn van de smaak en interesse van de grote gemene deler (mainstream) en omdat het zo toegankelijk is komen er allerlei types op af die voorheen de moeite niet konden opbrengen om de wat 'diepere' mmorpg's te leren doorgronden.

WoW is niet veel anders dan een goed en toegankelijk uitgewerkte versie van alle de succesvolle mmorpg's die daarvoor bestonden, de scherpe randjes hebben ze eraf geslepen. Alles in het teken om de mainstream gamer te pleasen en zo lang mogelijk bij zich te houden. Volledig risicoloos, nooit verrassend maar wat ze doen werkt inderdaad prima.

Laatst bewerkt:
Het is inderdaad mainstream geworden. 4 jaar geleden, in de "oldschool days" moest je wekenlang spelen om iets te bereiken. Tegenwoordig kun je gewoon mee doen en mee komen als je max een uurtje per dag speelt. Het zijn juist de gamers "die een leven hebben" die Blizzard probeert voort te trekken.
Op het moment heeft Blizzard er voor gezorgd dat alle mainstream gamers gewoon kunnen meekomen maar er is genoeg moeilijke content (die echt wel facking vet is) die de hardcore community bezig houdt.

Eve-Online is de MMORPG voor echte mannen. Verliezen betekend echt verliezen, een fout kan betekenen dat je al je digitale bezittingen kwijt bent maar aan de andere kant, je kan dit anderen ook aan doen. Afpersing, backstabbing en mensen in hinderlagen lokken wordt in dit spel gestimuleerd. Erg ontoegankelijk though, instappen als solo speler zal je na een paar dagen doen afvragen waar ben ik mee bezig en wat is hier leuk aan, is dus aan te raden je aan te sluiten bij een groep die zich bezig houdt buiten de beschermde gebieden, daarbinnen is het een vrij doelloos spel voor autisten en accountants.

Je moet wel van ruimteschepen, de leegte van het heelal en ruimte politiek houden.

+1

Aan topic-starter, ga naar de officiële site en probeer een free trial. Staat je dat aan speel het dan, anders niet.

Wat een middelbaar speelplein reacties hier weer. "OMG JE WILT IETS DOEN WAAR HET COOL IS OP OM TE BASHEN LOLOLOLOL". Als je emotionele problemen hebt of sociaal niet ontwikkeld bent kan je jezelf in dat soort zaken verliezen. Maar dat is even waar voor drank, uitgaan, elke hobbie die je je kan indenken.

Het is inderdaad mainstream geworden. 4 jaar geleden, in de "oldschool days" moest je wekenlang spelen om iets te bereiken. Tegenwoordig kun je gewoon mee doen en mee komen als je max een uurtje per dag speelt. Het zijn juist de gamers "die een leven hebben" die Blizzard probeert voort te trekken.
Op het moment heeft Blizzard er voor gezorgd dat alle mainstream gamers gewoon kunnen meekomen maar er is genoeg moeilijke content (die echt wel facking vet is) die de hardcore community bezig houdt.

Dat is misschien ook wel het probleem, het hele concept van veel tijd investeren als een halve gare no lifer = succes in game. Logischerwijs is dit de enige manier om grote hoeveelheden spelers voor langere tijd tot je te binden maar het heeft natuurlijk niets te maken met vaardigheden. Als jij dat zwaard van de negen machtige drakenlullen met een +15 anti-social life enchant daarop draagt betekend het alleen dat je maanden al dan niet jarenlang jezelf verlaagd heb tot repetitieve handelingen in een virtuele wereld. Niet dat je erg goed in dat spel bent of zo.

Laatst bewerkt:
Gozer, ik heb gelezen wat je allemaal mee maakt. IK vind egt knap hoe je in het leven staat. Maar verdoe je tijd niet met dit spel. Enjoy het leven. Trek er op uit, en ga niet je leven verspillen aan een computer spelletje.
vind ik ook, bovendien snap ik eigenlijk niet wat je in Wow ziet, ik heb het nog nooit gespeeld ofzo maar het lijkt me gewoon heel erg saai...punniken lijkt me nog leuker eigenlijk

Spade ik zou mn laatste tijd hier niet op die manier besteden, er zijn een miljoen leukere dingen te doen.

Dat is misschien ook wel het probleem, het hele concept van veel tijd investeren als een halve gare no lifer = succes in game. Logischerwijs is dit de enige manier om grote hoeveelheden spelers voor langere tijd tot je te binden maar het heeft natuurlijk niets te maken met vaardigheden. Als jij dat zwaard van de negen machtige drakenlullen met een +15 anti-social life enchant daarop draagt betekend het alleen dat je maanden al dan niet jarenlang jezelf verlaagd heb tot repetitieve handelingen in een virtuele wereld. Niet dat je erg goed in dat spel bent of zo.

Is precies dezelfde manier waardoor de gaming community naar bodybuilding kijkt. Die kan niet begrijpen waarom iemand iedere dag naar de sportschool zou gaan, die z'n hele leven er op aan past voor een setje spieren. Die hechten daar geen waarden aan. Die vinden andere dingen belangrijk. Als je niet in kan zien dat mensen aan andere dingen een andere waarde hechten dan is dat bepaald bekrompen.
Net zoals dat je iedere dag lekker een uurtje kan sporten en gewoon mee doet, maar niet de gains maakt van iemand die daar z'n leven op aanpast. Zo kun je ook WoW een uurtje spelen en er gewoon van genieten.

Helemaal niet meer waar voor WoW. Als je end-game raiding doet (voor het beste gerief in het spel zeg maar) betekent dat gewoon dat je goed genoeg moet zijn (niet dat het dan nog heel moeilijk is maar toch te moeilijk voor 99% van de spelers).

De beste spelers in het spel spelen het een paar uurtjes per week en hebben gear waar klooiers die er talloze uren in stoken alleen van kunnen dromen.

Ja kom, ga eens uren, dagen, weken van je eindige leven verspillen door een in wereld rond te trekken die niet bestaat, met mensen die je niet kent en ook nooit anders zal kennen dan: Mist3rChaos of BunnY345.

Geloof me, je leven gaat alleen maar meer zuigen nadat je gaat wow'en. Ik heb het nooit gedaan maar ik ken lui in m'n omgeving, die zijn echt naar de klote door dat spel. Ook allemaal zo mager als de pest omdat ze 'geen tijd' hebben om te eten.

Have fun with it!

Terug
Naar boven