MuscleMeat

Hoe World Of Warcraft beginnen ?

It's all up to you. Sommige mensen kijken een uurtje TV per dag, anderen zetten de unit aan zodra ze thuis komen. Er zijn mensen die elke dag hun treinencollectie uitbreid, mensen die de hele dag aan hun auto sleutelen. De grootste gross van de 12 miljoen spelers is geen uitgemergeld/te dikke dude zonder leven. De grootste gross van WoW speelt het af en toe om zich te vermaken.

Is precies dezelfde manier waardoor de gaming community naar bodybuilding kijkt. Die kan niet begrijpen waarom iemand iedere dag naar de sportschool zou gaan, die z'n hele leven er op aan past voor een setje spieren.

Vergeet niet naast het sporten iedere dag nog een paar uur op een forumpje rondhangen...;):p

It's all up to you. Sommige mensen kijken een uurtje TV per dag, anderen zetten de unit aan zodra ze thuis komen. Er zijn mensen die elke dag hun treinencollectie uitbreid, mensen die de hele dag aan hun auto sleutelen. De grootste gross van de 12 miljoen spelers is geen uitgemergeld/te dikke dude zonder leven. De grootste gross van WoW speelt het af en toe om zich te vermaken.

Mijn punt vooral is dat er veel leukere en interessantere alternatieven zijn dan wow. Het is een vlak spel dat zo afhankelijk is geworden van die enorme aantallen abonnementen dat er nooit meer iets creatiefs zal worden ontwikkeld. Risicoloze meuk.

Het nog steeds groeiende aantal abonnementen is het niet met je eens :(

Edit: Het spel is overigens al 6 jaar oud en groeit nog steeds, dat is best wel creatief.

Het nog steeds groeiende aantal abonnementen is het niet met je eens :(

Edit: Het spel is overigens al 6 jaar oud en groeit nog steeds, dat is best wel creatief.

Nee, het is veilig en toegankelijk, wat ze met die eigenschappen aanbieden zit echter goed in elkaar. Daarom blijft het zo aantrekkelijk en hebben ze zo'n groot marktaandeel.

De hoeveelheid volgers betekend niet dat het een origineel idee of dat het een uitdagend concept is dude. Kijk bijvoorbeeld eens naar de muziek top 40 of boeken verkoop lijsten of zo.

WoW is je eerste mmorpg en je hebt nog nooit een andere mmorpg geprobeerd he?

Al 3 :P
Guild Wars, Warhammer en Eve

Ah ok, goed. Meningen verschillen kennelijk.

Yeah, no worries.

Heb jij al "geWoWed"? :D

Jongens klik gewoon op deze link: www.minecraft.net

Al het andere zal snel vergeten zijn.

Heb overigens wel een jaartje MU online gespeeld, maar dat is nu zo ****up dat de helft gequit is..

Edit: ok ok vooruit en ook nog n half jaar non stop travian.

ja dat herriner ik mij nog vaag WoW :roflol:
de eerste 2 jaar was ik er niet vanaf te slaan , maar nadat ik zovaak opnieuw ben begonnen en alle quests al tig keer heb gezien hangt het mij de keel uit , :fuu:
en scheld niet teveel mensen uit , heb er al 2 banned accounts door :roflol: :fuu:

Het kan leuk zijn, maar verlies niet de realiteit uit de ogen het echte leven heeft veel meer te bieden ;) . Om Cataclysm te kunnen spelen heb je Vanilla WoW, TBC en WotLK nodig, maar die kosten volgens mij inmiddels geen drol meer.

Endgame raiding stelt op het moment niets voor, het is allemaal te makkelijk geworden. Cataclysm gaat weer in de richting van Vanilla WoW volgens Blizzard, we zullen zien.

De WoW gaming community is de meest ****ed up community die ik ooit ben tegen gekomen. Ik beweer dat 90% van de WoW-gamers helemaal fubar zijn, van de overige 10% moet je dan nog eens gaan filteren. Roid rages omdat je een epic misloopt, meiden die zich cheap ass verkopen voor gear, mensen die menen dat ze geweldig zijn omdat ze in een fictieve wereld de koning zijn, etc. De CS-league een paar jaar geleden was veel meer down to earth.

Ik ben heel simpel, het echte leven heeft altijd voorrang op het virtuele als je het zo wilt noemen. Het kwam wel vaker voor dat ik gewoon tijdens een raid uitlogde, terwijl het een top 3 guild is :D . En ik denk dat ik naast 5 dagen in de gym, ieder weekend stappen af en toe ook voor nerd doorkan ;) .

• Topic Starter Topic Starter
nog minder dan een maandje wachten:thumb:
was een epic quote van ''the online gamer'' btw.

Ohja, das juist, die aflevering op dat feestje :)

Gozer, ik heb gelezen wat je allemaal mee maakt. IK vind egt knap hoe je in het leven staat. Maar verdoe je tijd niet met dit spel. Enjoy het leven. Trek er op uit, en ga niet je leven verspillen aan een computer spelletje.

vind ik ook, bovendien snap ik eigenlijk niet wat je in Wow ziet, ik heb het nog nooit gespeeld ofzo maar het lijkt me gewoon heel erg saai...punniken lijkt me nog leuker eigenlijk

Spade ik zou mn laatste tijd hier niet op die manier besteden, er zijn een miljoen leukere dingen te doen.

Ik weet het dat jullie liever willen dat ik tijd besteed aan reizen, maar keep in mind dat ik alle momenten slecht kan draaien en dan liever dicht bij huis ben ipv ver land. Plus wil ik niet de hele tijd in WoW spenderen maar gewoon een uurtje of twee per dag..kwestie van m'n dag wat meer op te vullen naast het tekenen, naar de h**ren gaan, autorijden en filmpje kijken. Overigens stond ik vandaag in de krant en dat maakt m'n dag wel gezellig :)

Ohja, das juist, die aflevering op dat feestje :)

Ik weet het dat jullie liever willen dat ik tijd besteed aan reizen, maar keep in mind dat ik alle momenten slecht kan draaien en dan liever dicht bij huis ben ipv ver land. Plus wil ik niet de hele tijd in WoW spenderen maar gewoon een uurtje of twee per dag..kwestie van m'n dag wat meer op te vullen naast het tekenen, naar de h**ren gaan, autorijden en filmpje kijken. Overigens stond ik vandaag in de krant en dat maakt m'n dag wel gezellig :)
Dat zeg je nu ja.
Dat is te vergelijken met het zeggen van ''Ja over een uurtje ga ik mn huiswerk doen.'' ''Vooruit, nog 1 uurtje dan..'' ''nee ok nog één uurtje''
Zo gaat dat de hele tijd door man, been there.

Ik heb jaren (te) fanatiek World of Warcraft gespeeld. Zat vroeger op het gymnasium maar ben gezakt naar Havo en toen ook nog blijven zitten. Ben met dit klotespel gestopt. Je moet er ontiegelijk veel tijd in stoppen, de meeste mensen zijn achterlijke ter***lijers, je komt niet vooruit als je minder dan 30 uur speelt. Dan ben je een noob. Beter kan je een First-Person Shooter gaan spelen (Modern Warfare, Bad Company). Daar ben je óf goed in, óf slecht in. Ook ben je van niets of niemand afhankelijk, kan je spelen hoe je wilt, als je in een slechte groep zit verander je gewoon fftjes van server. Ook is er weinig sociaal contact - en dat is zeer zeker een voordeel. Ik ben op de leegste server gaan spelen omdat er gewoon te veel irritante klootzakjes rondlopen. Alsjeblieft, BEGIN NIET AAN DIT VIRUS. Vele mensen verliezen hun leven hierin. Ik ben 4 maanden geleden gestopt.

Level cap raised to 85!!! WOW

???

Ik speel minder dan 10 uur per week en voor de WoW kenners heb ik het volgende:
-40+ factions exalted
-Arena experience rond de 2500 rating
-Volle PvP gear
-Ontzettend veel PvE gear
-Veel geld
-Meer dan 80 mounts
-Meer dan 80 pets
enz enz enz, nerd praat goes on.

Je moet gewoon een beetje goed zijn. Als je meer dan 30 uur per week speelt en nog steeds niks bereikt dan ben je of veel te jong of veel te dom. Sorry, maar WoW maak je tijdsverslindend omdat je er niks van kan...

Ik zou ipv Wow een ander spel gaan doen, namelijk Oblivion.
Dat doe je in je eentje offline en het geeft je een kans om in een spelwereld een baas te zijn die je in het echte leven niet bent. En als je al wel een baas bent is het gewoon ontzettend gaaf om in een wereld rond te lopen waar je zelf kan doen wat je wil en waar je je zeker 200 uur mee kan vermaken. Geen last van ander "tuig" wat in Wow rondloopt

Terug
Naar boven