Fitness Seller

Hoe zie je er uit als je fat% veel lager is?

Gekke Henkie

Cool Novice
Waardering
3
mensen,

Misschien een rare vraag... mijn vet percentage is nu rond de 11-12% en heb redelijk wat massa (momenteel geen recente pics helaas). Ik train nu 2 jaar.

Redelijke armen, benen en schouders. Mijn rug is vrij breed. Ik doe dumbbell presses van 38-40kg zo'n 8-10x (ter indicatie).

Maar ik vraag mij af hoe mijn fysiek er uit zou zien als ik ineens een heel stuk droger ben.. ik heb zomaar het idee dat ik er dan best dun uit kom te zien.

Hoe hebben jullie dit ervaren?

hoeveel weeg je?wat is je lengte?

Als je nog nooit hebt gecut en je gaat het voor de eerste keer doen, líjkt het juist alsof je spiermassa aankomt door betere definitie imo. Het is ook meestal pas na een langere tijd dat je echt massa in gaat leveren.

zou dan toch niet zo diep gaan cutten, vrees dat je dan niet veel overhoudt.

• Topic Starter Topic Starter
Als je nog nooit hebt gecut en je gaat het voor de eerste keer doen, líjkt het juist alsof je spiermassa aankomt door betere definitie imo. Het is ook meestal pas na een langere tijd dat je echt massa in gaat leveren.

Dat klinkt te mooi om waar te zijn bro :D

Maar stel je staat voor de spiegel en je grijpt dat beetje blubber op je borst vast terwijl je dat wegdenkt.. dan heb ik echt het idee dat ik er zo uit zie oid:

skkinymuscles.jpg

Maarja.. die gozer kan denk geen 100kg bankdrukken?

Nu lijk ik echt 2x zo gespierd als hij

Zo groot zijn zn armen niet.. en hij staat niet veel droger dan 10%

84 kg en 1.87m, dan is je ub toch niet veel gespierder dan die vent? Tenzij je super dunne beentjes hebt.

denk dat je op 1.87 met 10% bf wel op 95 + kg moet zitten om een beetje degelijk fysiek te hebben.

Je verliest in het geheel wel size, maar tegelijkertijd kunnen spiergroepen wel groter lijken door dat verhoudingen beter uitkomen. Rond je middel zal je afvallen, wat je bijvoorbeeld een betere V vorm zal geven.

Je zal sowieso omvang verliezen ivm vocht (en vet). Met kleren aan zul je er hoe dan ook iets kleiner uitzien, maar shirtless een stuk beter. Denk dat je pas echt "dunner" gaat ogen wanneer je in de 5-8% range wil komen.

Niks mis met 5-8% range. :D

Pics:

Na mijn borst training genomen. Adem half uit.

Abs zijn bij mij wel zichtbaar maar alleen bij het aanspannen.. Nu ziet het er niet uit.. een van de redenen dat ik droog wil trainen.

53mg7o.jpg

Laatst bewerkt:

Mijn benen. Ik squat meestal met 90-95 Daar maak ik 8-12 reps mee.
Full squats.

Vooral de laatste maanden geef ik ze meer aandacht. Ik train ze hard maar het wordt steeds moeilijker om er spierpijn in te krijgen!

niet aangespannen
6fm7ps.jpg

aangespannen
35hmt8n.jpg

1gp344.jpg

Pics:

Na mijn borst training genomen. Adem half uit.

Abs zijn bij mij wel zichtbaar als ik ze heb getraind..

2 liter water op dus go easy on my belly :D

53mg7o.jpg

Ik heb ook een grafhekel aan die n*gers die hun broeken idioot laag dragen, maar om je bokser nou tot onder je oksels op te trekken... :D

Vind die aders op je rechter biceps gaaf! Heb dat nog nooit eerder gezien zo.
En ook flinke poten

2 keer zo gespierd als die jongen op die foto lijkt me nogal overdreven.
En ik denk idd dat er zoiets overblijft als je gaat cutten ja.
Lekker doorbulken dus :)

Splitsing van ader op je bicep is idd gaaf.

Ik heb ook een grafhekel aan die n*gers die hun broeken idioot laag dragen, maar om je bokser nou tot onder je oksels op te trekken... :D

Vind die aders op je rechter biceps gaaf! Heb dat nog nooit eerder gezien zo.
En ook flinke poten

LOL! Ja het ziet er niet uit.. geen idee hoe die zo hoog gekomen is :p

Ader op mn biceps is toch normaal? Heb ze niet getraind dus er zit ook geen pomp in.

Thanks voor je compliment op mn benen. Moeten nog veel groter, vooral onder.

Mijn doel is zijn lichamen alla Ryan Terry, Scott Hermann en Greg Plitt..
http://www.youtube.com/watch?v=4gQVE4E9e_8

Gaat nog heeel veel werk in zitten (niet alleen qua massa maar ook qua definitie, atletisch voorkomen en conditie)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 18:00 ----------

2 keer zo gespierd als die jongen op die foto lijkt me nogal overdreven.
En ik denk idd dat er zoiets overblijft als je gaat cutten ja.
Lekker doorbulken dus :)

Splitsing van ader op je bicep is idd gaaf.

Was ook overdreven maar damn... dat dacht ik dus al ::(

Maar ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat zo'n ventje als hij 1x 100kg drukt of een deadlift van 165 doet. niet dat dat enorm veel is maar licht is het zeker niet. Ik raak toch geen kracht kwijt? :o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven