MuscleMeat

Hoe zie je er uit als je fat% veel lager is?

LOL! Ja het ziet er niet uit.. geen idee hoe die zo hoog gekomen is :p

Ader op mn biceps is toch normaal? Heb ze niet getraind dus er zit ook geen pomp in.

Thanks voor je compliment op mn benen. Moeten nog veel groter, vooral onder.

Mijn doel is zijn lichamen alla Ryan Terry, Scott Hermann en Greg Plitt..

Gaat nog heeel veel werk in zitten (niet alleen qua massa maar ook qua definitie, atletisch voorkomen en conditie)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 18:00 ----------

Was ook overdreven maar damn... dat dacht ik dus al ::(

Maar ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat zo'n ventje als hij 1x 100kg drukt of een deadlift van 165 doet. niet dat dat enorm veel is maar licht is het zeker niet. Ik raak toch geen kracht kwijt? :o

Hij vertakt op je biceps zelf in een andere dikke ader

Je raakt zeker kracht kwijt kan ik je op een briefje meegeven.Reken maar uit als je niet genoeg water drinkt verlies je snel 10% in kracht tel daar bij op als je cut verlies je veel vocht en vocht verlies staat gewoon gelijk aan kracht verlies>spier verlies kun je zoveel mogelijk beperken door toch te zorgen voor een goede prikkel dus middel gewichten tot zware gewichten.Niet ineens lichter en meer reps dat werd jaren gezien als cutten maar dat is allang achterhaald gewoon zwaar trainen in de 8-12 rep range

• Topic Starter Topic Starter
Je raakt zeker kracht kwijt kan ik je op een briefje meegeven.Reken maar uit als je niet genoeg water drinkt verlies je snel 10% in kracht tel daar bij op als je cut verlies je veel vocht en vocht verlies staat gewoon gelijk aan kracht verlies>spier verlies kun je zoveel mogelijk beperken door toch te zorgen voor een goede prikkel dus middel gewichten tot zware gewichten.Niet ineens lichter en meer reps dat werd jaren gezien als cutten maar dat is allang achterhaald gewoon zwaar trainen in de 8-12 rep range

Dankje. Ik denk dat ik gewoon bijf cleanbulken. 6-7 maaltijden per dag, genoeg proteine, carbs en gezond eten. Ik heb ook een tijd veel meer gegeten dan 'nodig' en merkte geen toenname in spiermassa, wel in vet.

Dan februari 2013 droogtrainen:rolleyes:

je bent goed bezig, vooral met je benen
nu doorzetten met je boven lichaam.
(en pak ook kuiten mee)
neem juiste voeding en gebruik juiste trainings schema.

bv.
http://www.youtube.com/watch?v=Jjp5_0HCOx4 deze serie
en
http://www.youtube.com/watch?v=Xo37qRzhNCg&feature=related deze serie.

de schema´s muscle gain staan in de video.
de eerste schemas zijn de juiste.
de tweede zijn vor definitie.

voor ik het vergeet, als je de penitaire inrichting in usa mailt, kunnen ze je het bevestigen: de onderbroek boven de broek uit betekent het gat in de aanbieding voor de mannen in de gevangenis. dit is vaak aan de voorkant van hun overal rits open en onderbroek ver over hun tshirt.
en de PI met broek en jasje: broek op of onder de kont betekent het hierboven omschrevene en hoe meer onderbroek hoe meer dat die persoon een mond vol ook als mogelijkheid biedt.wat vroeger de zakdoek in de achterzak was.maar dat gaf verwaring met zuid amerikaanse gebruiken van gangs.
DUS TREK ALTIJD JE BROEK GOED OP OVER JE ONDERBROEK EN SCHAAM JE NIET VOOR JE BUIK.
overigens die niet zo snuggere wanna bee boys hebben de onderbroek rage opgepakt en lopen letterlijk ´voor lul´ vervolgens is het in rap videos gekomen omdat die ook niet snugger zijn en de straat sukkels volgen en ook graag willen weten hoeveel simpele na aap volgers ze hebben.

doe lekker buikspieren iedere ochtend na opstaan en voor ontbijt, ben je met en maand een sixpack person. advies van Ryan Terry trouwens

overigens ik snap dat jij gewoon jou buik wat wilde toedekken.
succes met de abs oefeningen, abs geven de fijnste spierpijn die er is, vooral met lachen.

het benaderen van Ryan Terry lukt jou zeker, gewoon knallen en juiste voeding als je de bulk er op geplakt heb over anderhalf jaar. dan cutten en definitie trainen.

Laatst bewerkt:
Is dit niet na een training? Die aders krijg ik altijd na het trainen, komt door de pomp

Hahaha heerlijk die onwetendheid

beste know it all mensen,
het heeft een soort zelffeliciterende toon die lege opmerkingen van u beiden.
schrijf minimaal wat dan wel nodig is naar uwer idee.

ik heb het over deze specifieke jongen.
die heeft ze al goed in basis gebouwd.

begrijpen julle het zo beter? :rolleyes:

doe abs op de manier van 200%
en alle juiste oefeningen zoals 8min abs video youtube en trx buikspieroefeningen.
http://www.youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY (om op te warmen)
http://www.youtube.com/watch?v=qsMljui4uwo (om tanden te bijten)

voor het ontbijt omdat je dan flink (ik bedoel echt flink) door kan zetten zonder maag sputteren.

na een maand voel je de zespack en met goede belichting staan ze op de foto :).
(in jou specifieke geval en met uitsluiting van alle andere sporters die een voor mij onbeoordeel fysiek hebben)

heren? nog suggesties?

Laatst bewerkt:
beste know it all mensen,
het heeft een soort zelffeliciterende toon die lege opmerkingen van u beiden.
schrijf minimaal wat dan wel nodig is naar uwer idee.

ik heb het over deze specifieke jongen.
die heeft ze al goed in basis gebouwd.

begrijpen julle het zo beter? :rolleyes:

doe abs op de manier van 200%
en alle juiste oefeningen zoals 8min abs video youtube en trx buikspieroefeningen.
http://www.youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY (om op te warmen)
http://www.youtube.com/watch?v=qsMljui4uwo (om tanden te bijten)

voor het ontbijt omdat je dan flink (ik bedoel echt flink) door kan zetten zonder maag sputteren.

na een maand voel je de zespack en met goede belichting staan ze op de foto :).
(in jou specifieke geval en met uitsluiting van alle andere sporters die een voor mij onbeoordeel fysiek hebben)

heren? nog suggesties?

lol

Beste heren, als je zichtbare buikspieren wilt hebben moet je A niet al teveel vet hebben en B dikke blokken hebben. Als je je borst groot wilt hebben maak je ook geen 30000 reps met 2 kilo. Waarom dan wel bij buik?

Beste heren, als je zichtbare buikspieren wilt hebben moet je A niet al teveel vet hebben en B dikke blokken hebben. Als je je borst groot wilt hebben maak je ook geen 30000 reps met 2 kilo. Waarom dan wel bij buik?

nou beste man omdat je buikspieren ALTIJD reps maken de hele dag door bij alles wat je doet.

die bulk buikspierbouwers waar jij het over hebt zie ik na 5 minuten in de dojo al verzuren en dan is het nog maar de warming up.
eerst een sterke basis met goed spieruithoudingsvermogen, anders ben je niet meer dan een fraai gemodeleerd buikje dat beter na 5 minuten kan rusten. overigens met de bokstraining net zo met de pomp in de borstspieren en schouderspieren. daarom ook spieruithoudingsvemogen trainen naast (of na bulk, je weet wel kracht, bulk, spieruithoudingverogen iedere 3 maanden ander schema) als je tenmiste flink wat wilt kunnen dat meer is dan alleen 5 keer 12 reps.

maar voor het bouwen dikke blokken van buikspieren,
wat is jou buikspieren schema?

Laatst bewerkt:
nou beste man omdat je buikspieren ALTIJD reps maken de hele dag door bij alles wat je doet.

die bulk buikspierbouwers waar jij het over hebt zie ik na 5 minuten in de dojo al verzuren en dan is het nog maar de warming up.
eerst een sterke basis met goed spieruithoudingsvermogen, anders ben je niet meer dan een fraai gemodeleerd buikje dat beter na 5 minuten kan rusten. overigens met de bokstraining net zo met de pomp in de borstspieren en schouderspieren. daarom ook spieruithoudingsvemogen trainen naast (of na bulk, je weet wel kracht, bulk, spieruithoudingverogen iedere 3 maanden ander schema) als je tenmiste flink wat wilt kunnen dat meer is dan alleen 5 keer 12 reps.

Geen schema, ik pak ze al genoeg mee met oa deadlift en squatten. Soms als ik een keer zin heb en niet weg ben te slaan uit de gym doe ik nog wat weighted crunches of iets in die richting..
Elke dag buikspieren of om de dag heeft geen zin man, het heeft vooral met bf te maken. Bij mij zijn ze nog zichtbaar tot 18%, u mad bro?

Ben ook benieuwd wat er bij mij onder zou zitten.

Alsof je de rest van je spieren niet dagelijks gebruikt.
Hanging leg twists en dragon flags.
Succes (y)

Geen schema, ik pak ze al genoeg mee met oa deadlift en squatten. Soms als ik een keer zin heb en niet weg ben te slaan uit de gym doe ik nog wat weighted crunches of iets in die richting..
Elke dag buikspieren of om de dag heeft geen zin man, het heeft vooral met bf te maken. Bij mij zijn ze nog zichtbaar tot 18%, u mad bro?

ik denk dat jij een andere fit bouwstyle hebt dan ik. (verzuur je snel in je abs?

abs heb ik nog nooit gevoeld met squatte;), wellicht omdat ik in mijn abs bijna niet verzuur en ook met een schijf van 20kg 50 reps 5 keer doe met 30 sec rust en dan kan verzuur ik nog niet, maar voel het dan wel lekker gloeien.
net als jij heb ik dat ook, had nog duidelijk vier blokken en oblique blokken met maar liefst 15 kilo overgewicht.

mijn obliques zijn echt dik en heb ik alleen maar met eerder genoemde oefenigen met 50 reps en vaak 5 tellen rust en dan 5 of soms 8 sets.
toch hele dike obliques, ook natuurlijk abs met kickboks en mma trainig.

ik ga over een paar weken die abs machines doen in 8 reps maal 4 en dan max gewicht, kijken of me abs dan pump krijgen en of er spier massa bij komt.

maar trainen de meeste BBers dan niet het spieruithoudingsvermogen?

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 02:21 ----------

Alsof je de rest van je spieren niet dagelijks gebruikt.
Hanging leg twists en dragon flags.
Succes (y)

die leg twist van de trx is ook fijn en nog lekkerder voor de obligues.
wat is de dragon flags?

Dat klinkt te mooi om waar te zijn bro :D

Maar stel je staat voor de spiegel en je grijpt dat beetje blubber op je borst vast terwijl je dat wegdenkt.. dan heb ik echt het idee dat ik er zo uit zie oid:

skkinymuscles.jpg

Maarja.. die gozer kan denk geen 100kg bankdrukken?

Nu lijk ik echt 2x zo gespierd als hij

Maar wil je persee "100kg" bankdrukken of wil je gewoon afgetraind zijn?

Totaaal mee eens.
Aan de foto van de ts te zien heeft hij te weinig massa op de abs. Ook ligt zijn vetpercentage hoger dan 11%, ik denk eerder 13% a 14%.
Je moet je abs trainen met gewichten binnen de 8-20 rep range, net zoals alle andere spiergroepen.

ik denk dat jij een andere fit bouwstyle hebt dan ik. (verzuur je snel in je abs?

abs heb ik nog nooit gevoeld met squatte;), wellicht omdat ik in mijn abs bijna niet verzuur en ook met een schijf van 20kg 50 reps 5 keer doe met 30 sec rust en dan kan verzuur ik nog niet, maar voel het dan wel lekker gloeien.
net als jij heb ik dat ook, had nog duidelijk vier blokken en oblique blokken met maar liefst 15 kilo overgewicht.

mijn obliques zijn echt dik en heb ik alleen maar met eerder genoemde oefenigen met 50 reps en vaak 5 tellen rust en dan 5 of soms 8 sets.
toch hele dike obliques, ook natuurlijk abs met kickboks en mma trainig.

ik ga over een paar weken die abs machines doen in 8 reps maal 4 en dan max gewicht, kijken of me abs dan pump krijgen en of er spier massa bij komt.

maar trainen de meeste BBers dan niet het spieruithoudingsvermogen?

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 02:21 ----------

die leg twist van de trx is ook fijn en nog lekkerder voor de obligues.
wat is de dragon flags?

ik verzuur niet snel in abs, hoef ze alleen nooit te isoleren omdat ik veel genetische aanleg heb voor abs, loop al rond met blokjes sinds kind af aan. Ik kan prima veel herhalingen maken met abs, zie er alleen het nut niet van in. BB'ers trainen op alles, je hebt het allemaal nodig.

Terug
Naar boven