Redfish
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt hem wel doen, maar je moet hem niet verder uitvoeren dan dat je bovenarmen horizontaal zijn. Dan is het een prima oefening voor definitie in de bovenrug.
En dat vergroot weer de kans op blessures. Ik denk dat als je je goed opwarmt en de oefening strict doet dat het gewoon goed gaat.
Je kunt hem wel doen, maar je moet hem niet verder uitvoeren dan dat je bovenarmen horizontaal zijn. Dan is het een prima oefening voor definitie in de bovenrug.
En dat vergroot weer de kans op blessures. Ik denk dat als je je goed opwarmt en de oefening strict doet dat het gewoon goed gaat.
Dus chinny's langs achter zijn eigelijk ook niet goed dan?
Dus chinny's langs achter zijn eigelijk ook niet goed dan?
Helaas is dat een schouder oeffening en dus niet verglijkbaar met behind the neck pull down

pompompom? dat heb ik helemaal niet gezegd. en wat bedoel je met ellenbogen?
pompompom? dat heb ik helemaal niet gezegd. en wat bedoel je met ellenbogen?
Schouders mee laten gaan omhoog heeft geen nut.
Ikzelf laat het gewicht omhoogkomen tot net onder het punt waarop de elleboog uitgestrekt is.
Denk dat de mate van gestrektheid en positie van de ellebogen er enkel toe doet.
Ik had ook xxx of -verhaaltje- er neer kunnen zetten. Wou gewoon jouw tekst inkorten. Rocketscience.
daardoor begreep ik niet meer welke post van je ge- quote hebt.
ik begrijp alleen je eerste zin; schouders tucked in net als bij bankdrukken.
bedoel je nou dat je het precies zo doet als dave tate?
Heeft die gat op datfilpje inplantaten in zijn borst ofzo ?
OT
In de nek trekken doet meer slecht dan goed bij mij wat een k*t oefening