XXL Nutrition

Hoe zoveel mogelijk trainen als je de tijd hebt

Je hebt geen kut te doen en gaat dan ook nog klagen als mensen die wel iets te doen hebben je niet alles komen voeren. Get a fucking job of zoiets.

Ja... weet je wat ik ga gewoon zelf iets uitproberen dan ipv het te vragen en dan een bende artikels te krijgen en dan nergens komen buiten lezen over hoe iemand anders het doet.

Als iemand me wat schema's kan posten die daarbij hulpzaam kunnen zijn zodat de trainingen niet te dicht bij elkaar aanleunen qua spiergroepen dan mag dat alsnog en anders closed topic.

anyway thx jezza.

Wat een dwazen gedachte.
Je wilt toch zelf de kennis hebben en weten waar je mee bezig bent, waarom je doet zoals je het doet.
Iemand kan jou wel een schema geven maar dan doe je nogsteeds maar wat zonder dat je weet waar je mee bezig bent.

ik zou opteren voor een high frequency fullbody die je dus autoregulerend hanteerd en nooit tot failure gaat .
altijd 1-2 reps in de tank laten .

verder zou ik ook oefeningen paren (staggerd) omdat het tijdbesparend is alsook efficient :) en persoonlijk vind ik het ook leuk trainen

voorbeeld van staggerd combi's
squat -hanging leg raise
RDL of deadlift - ab rollouts
bench-row
overhead press-pullups

ik zou 2routines opstellen die je steeds afwisseld

EDIT , zie net JEZZA zijn post's:bow:
Als TS daar niets mee kan , dan weet ik het ook niet meer

Laatst bewerkt:
Zo denk ik er ook over, ik zie veel mensen die zeggen dat ze 2x per dag trainen maar hoe kan je nu voluit borst en rug op 1 dag trainen?

Ik deed t smorgens borst Savonds rug maar herstel is slecht wn uitgeput gevoel dag erna dus ga t niet meer doen lol

En idioten die denken dat je met aas 5u kan trainen per dag al kun je het het gaat meer negatief dan positief zijn kijk Dorian Yates bijvoorbeeld 2 dagen trainen van max 1u dan een dag rust

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt geen kut te doen en gaat dan ook nog klagen als mensen die wel iets te doen hebben je niet alles komen voeren. Get a fucking job of zoiets.
Ik ben rijk man... dus hoezo get a job... you come give your CV to me mate.... kwaad worden helpt niet dat werkt enkel in mijn voordeel. En waar klaagde ik juist? Ik klaag niet ik zeg dat ik men tijd er niet in steken wil. Is big difference between ergens pissed over zijn of iets achterwege laten. Dus marginaliseer ff je eigen woorden lekker ja...WTF weet je eigenlijk van mij trouwens... ---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------
Kuur je? Zo nee, ga niet 5uur per dag trainen.
Nee, maar ik gebruik zowat wel een heleboel sups voor pre en -post en eet na men training al mijn kcal. (if) Wat stel je dan zelf voor als uitermate stevige routine ?

2620379-4735299438-46895.gif

Ik deed t smorgens borst Savonds rug maar herstel is slecht wn uitgeput gevoel dag erna dus ga t niet meer doen lol En idioten die denken dat je met aas 5u kan trainen per dag al kun je het het gaat meer negatief dan positief zijn kijk Dorian Yates bijvoorbeeld 2 dagen trainen van max 1u dan een dag rust
Ja in dat ding van T-nation staat dat je 2 keer dezelfde groep per dag zou doen en de eerste keer gewoontjes traint niet tot failure en de 2de training tot failure met dropssets... weet niet of ik die artikels moet geloven want iets zeggen en resultaten zien of zelf ervaren is iets heel anders he... ik kan ook 1000 artikelen laten schrijven en 150.000 man laten sukkelen met foute schema's terwijl ik zelf top-schema heb... maar dat doe ik nu maar niet en stel die ideeën op de proef. Daarom zoek ik eerder naar iemand die zijn persoonlijke ervaringen hierover kan vertellen en eventueel een schema kan delen dat werkt. Jij geef dus al een goeie insteek en zegt dat wat jij deed borst en rug dus effectief niet te doen is. thx for die reply. Jouw ervaringen waren dus niet positief met hou jij dat deed. Heb je al iets anders geprobeerd like 2 x rug op 1 dag? of dergelijk? ---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------
Jij leeft in de rimboe ? Zalig ! Alleen die 3 zijn acteurs en jij niet. peace

Jezza > T-nation

Als ik jou was deed ik even de moeite om die artikels te lezen, deze zijn zeker de moeite waard en je hebt nu toch niks te doen :D

Jezza > T-nation Als ik jou was deed ik even de moeite om die artikels te lezen, deze zijn zeker de moeite waard en je hebt nu toch niks te doen :D
Niks te doen hebben wilt niet zeggen dat ik eender welke documenten ga doornemen. ;)

Zal eerste link eens doornemen en als ik dan men mening beter kan onderbouwen dan lees ik niet of wel verder.

Ga dan lekker trainen, je hebt de tijd om zoveel te reageren in dit topic, in die tijd had je ook al 2 artikelen kunnen lezen en je kennis kunnen bijspijkeren.

Een rijk man neemt wel iemand in dienst die de kennis hebt zodat je niet op dit forum voor gratis advies hoeft te vragen om vervolgens zo raar te reageren op een paar goede antwoorden.
:mier::nowai::nowai::who:

Ga dan lekker trainen, je hebt de tijd om zoveel te reageren in dit topic, in die tijd had je ook al 2 artikelen kunnen lezen en je kennis kunnen bijspijkeren.

Een rijk man neemt wel iemand in dienst die de kennis hebt zodat je niet op dit forum voor gratis advies hoeft te vragen om vervolgens zo raar te reageren op een paar goede antwoorden.
:mier::nowai::nowai::who:

Die gast is knettergek joh, de onzin die hij spuwt is er louter voor vermaak.
Maar een rijk man dat hij is zal hij dit wel afwimpelen als jaloezie :roflol:

Ga dan lekker trainen, je hebt de tijd om zoveel te reageren in dit topic, in die tijd had je ook al 2 artikelen kunnen lezen en je kennis kunnen bijspijkeren. Een rijk man neemt wel iemand in dienst die de kennis hebt zodat je niet op dit forum voor gratis advies hoeft te vragen om vervolgens zo raar te reageren op een paar goede antwoorden. :mier::nowai::nowai::who:
Wat weet jij nou voor f**k wat ik hier allemaal uitspook... jullie vinden me toch een raar karakter niet soms ?

Btw wie zit er lekker ook op de forums mijn comments te lezen en er met :eek: op te reageren :D;)

But time for something different friends... eerst wat extra kg staal ophalen 25 euro voor 2 kleine barren 1 grote en 56 kg aan gewichten en daarna abs trainen... so cya...

Ps: dat eerste artikel beschrijft de eerste 3-4 pagina's dat hij/zij er wel gelooft in de meer workout routine... dus niet echt informatief atm. Dat je geloven moet in wat je doet weet ik al langer.

Ik snap het al.

dit topic :roflol: :roflol:

Opscheppen over hoe rijk je bent op internet, 28 jaar oud. Wat een pauper.

Opscheppen over hoe rijk je bent op internet, 28 jaar oud. Wat een pauper.
Ik schep niks op... dat maak jij ervan... wat heeft men toch tegen de rijke mens... nog zo aardig iemand.

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

Maar niet de slimste, internethelden wonen daar ook zo te zien.
Dus jij bent van Vlaanderen ?

Is EatandGain terug?

Terug
Naar boven