shark89
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.057
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja kan dat ?Typisch topic weer, vragen om advies. Advies komt, en dan beetje lui en betweterig gaan doen in alles. Wat is het volgende? Dat wij de gewichtjes voor jou moeten tillen?
Heb pdf al lang gelezen.Jezza, bedankt voor je artikelen. Ik heb over 1,5 week ook vakantie en denk dat ik met regelmaat 2 keer per dag ga trainen. Ik ga vanavond eens even lekker lezen en er verder mee. En voor de topicstarter, als je een half uur de tijd neemt om het pdfje te lezen en daarna je opgedane kennis toepast ben je binnen een halve dag gereed om 2 keer per dag lekker te gaan trainen. Je komt over alsof je of te lui, of niet slim genoeg bent om dit te doen. Ik gok zelf op het laatste mocht het het eerste zijn is dat des te erger.
En wat daarin staat zijn dingen die ik al lang weet en dingen waarmee ik het helemaal niet eens ben.
Erg lief van je... oh wacht was je sarcastisch tegen jezelf ? Dan ken je ineens je aard he.Dat kan, zal morgen aan je denken, en goede gainvibes jouw richting uitsturen.
De context van hetgeen jij afdoet als 'denk errors' zal ervoor zorgen dat je het langer dan een paar weken kunt volhouden. Ik heb de indruk dat je graag jezelf elke keer 'kapot traint' maar dat is niet iets dat je kan doen indien je elke dag, of tweemaal daags, wilt trainen. Je zal daarom een vorm van autoregulatie moeten toepassen. Daarnaast is het verstandiger om te kijken naar totaal volume per week/ per blok, dan per dag. Er is al eerder gevraagd naar je ervaring, daar ben je vrij summier over geweest. Als jij van een paar keer per week halfbakken trainen (thuis?) naar tweemaal daags gaat wens ik je veel succes. Dat is geen houdbare situatie. Je moet dat opbouwen.Heb pdf al lang gelezen.En wat daarin staat zijn dingen die ik al lang weet en dingen waarmee ik het helemaal niet eens ben.
![]()
Like, leave the gym with the feeling you havent done enough... sure... kan je morgen nogmaals strugglen met een schijfje hoger gaan.
Why not leave gym with the feeling you did what you needed to do and the day after do that again but even better?
Dus niet dat ik die boel niet lezen wil, het is dat ik in die boel veel denkerrors zie.
Ok nuttige info Jezza.De context van hetgeen jij afdoet als 'denk errors' zal ervoor zorgen dat je het langer dan een paar weken kunt volhouden. Ik heb de indruk dat je graag jezelf elke keer 'kapot traint' maar dat is niet iets dat je kan doen indien je elke dag, of tweemaal daags, wilt trainen. Je zal daarom een vorm van autoregulatie moeten toepassen. Daarnaast is het verstandiger om te kijken naar totaal volume per week/ per blok, dan per dag.
Als ik afga op hetgeen in dit topic gepost is denk ik wel dat het verstandiger is als je het elke dag trainen laat voor wat het is of je meer gaat verdiepen. Zoek een sportschool, schrijf je in en begin met een FB of inderdaad een UB/LB.Anyway... dus als ik jouw goed versta ben ik beter af met een UB/LB workout van 4 / week en dan 2 dagen buik + cardio ofzoiets? En daar dan zoveel x reps met zo hoog mogelijke %1RM? Correct ?
... ik heb hiervoor al in een sportschool getraint... maar de sportschooluitbater en ik zaten niet op het zelfde lijntje... go figure met een persoonlijkheid als de mijne... xDAls ik afga op hetgeen in dit topic gepost is denk ik wel dat het verstandiger is als je het elke dag trainen laat voor wat het is of je meer gaat verdiepen. Zoek een sportschool, schrijf je in en begin met een FB of inderdaad een UB/LB.
Neem een voorbeeld aan J. Je kan het gebruiken met zo'n stats als de jouwe.Mooie stats ook, ga eerst maar is goed trainen en eten. Of wordt dit je eerste trainingsweek ooit? Geeneens moeite willen doen om je zelfkennis wat te verrijken.. tssk tssk
wait location bat country... must mean something... oh no it doesn't... just advertisment. Zoals jij dat deed of je collega ?Kerel, 22% ga eens trainen... Succes nog met woorden te verdraaien in jouw voordeel, die kant nog wal raken. Goed dat je mij zo goed kent. Jij komt er wel! Wij duimen voor je.
ik heb hiervoor al in een sportschool getraint... maar de sportschooluitbater en ik zaten niet op het zelfde lijntje... go figure met een persoonlijkheid als de mijne... xD... ik heb hiervoor al in een sportschool getraint... maar de sportschooluitbater en ik zaten niet op het zelfde lijntje... go figure met een persoonlijkheid als de mijne... xD
Anyway ben dan thuis verder gaan doen en ben teruggezakt naar wat minder mogelijkheden maar toch nog goed geshort... nu binnenkort terug naar een sportschool omdat er een nieuwe is. Dus ik heb al ervaring met alles. Ik ga het aanpakken zoals je ook vind. En als het meevalt kan ik misschien UB/LB dichter bij elkaar zetten. Bv. UB dan LB sochtneds en dan UB savonds volgende dag.
---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------
Neem een voorbeeld aan J. Je kan het gebruiken met zo'n stats als de jouwe.
moet niet aan je uitleggen dat de uitbater moeilijk deed.ik heb hiervoor al in een sportschool getraint... maar de sportschooluitbater en ik zaten niet op het zelfde lijntje... go figure met een persoonlijkheid als de mijne... xD Dat verwacht je niet hé! Maar je hoeft toch niet op 1 lijn te zitten, als je gewoon betaald en traind, en niet gaat ouwehoeren en popiejopie gaat doen.
moet niet aan je uitleggen dat de uitbater moeilijk deed.
Ja hoor starx jij weet er alles van.Waarschijnlijk gewoon terecht. Stond je hem met je 22% te vertellen dat hij er niks van begreep en "dat je ervaring met alles" had, waarbij je er af en toe een engelse oneliner doorheen gooide?
Als je een fles water bij je wil hebben om gehydrateerd te blijven en het mag niet van een uitbater
. Ook al pakje een half litertje bij hun van 1.5 euro. Elke training 4.5 euro aan water uitgeven dan ofwa?