MuscleMeat

Hoe zoveel mogelijk trainen als je de tijd hebt

Het troll gehalte Is groot bij ts.

En ze hadden zeker geen kraan om hun eigen fles bij te vullen...?

Je hebt niks te doen en je doet ook geen moeite om alles te lezen ... zegt genoeg. Je moet slim trainen, niet enkel hard. Je kunt nu 3 dingen doen.

1) Ga kuren en train je kapot
2) Zoek een job bij de fitness
3) Lees alle documenten die JEZZA doorgaf

• Topic Starter Topic Starter
Advertisement voor een quote uit een film, waarvan jij nooit de betekenis zal begrijpen? :roflol: I'm out.
Surely not... cuz a creator doesn't question his creation. ---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------
En ze hadden zeker geen kraan om hun eigen fles bij te vullen...?
Gast liep 5 keer per tijd ik daar was kleedkamers in en uit. Ging altijd vanachter roken en dat was via de JAWEL... ---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------
Je hebt niks te doen en je doet ook geen moeite om alles te lezen ... zegt genoeg. Je moet slim trainen, niet enkel hard. Je kunt nu 3 dingen doen. 1) Ga kuren en train je kapot 2) Zoek een job bij de fitness 3) Lees alle documenten die JEZZA doorgaf
Heb geen moeite met dingen lezen... maar als het artikel uit 80 % motivering bestaat voor wat hij/zij doet dan vind ik dat waste of time want ik ben al gemotiveerd als ik voor iets kies en moet ik niet 10 blz hebben voor gemotiveerd te raken. Als ik een artikel lees waarin ze refereren naar the black book of fitness secrets... dan weet ik al genoeg. Ik lees critisch... en ik lees het wel en jezza refereerd er mss naar... maar dat is zijn referentie en zegt niks over wat hij ervan vind. Topic done... zoals we samen besproken hebben UB/LB

En wat minder eten dikkie dik.

Als ik een artikel lees waarin ze refereren naar the black book of fitness secrets... dan weet ik al genoeg.
Waar staat dat citaat en wat is de context? Verder is motivatie bij dagelijks trainen een niet te onderschatten factor. Dat is de context waarin het is opgeschreven. Daarom lees je vrijwel bij alles dat er bekend is over CNS fatique, overreachting & overtraining, over motivatie en psyche (+placebo) terug.

Niet dat het belangrijk is voor jou, aangezien je er al uit leek te zijn dat het toch ongeschikt zou zijn.
Oh ja voorlopig heb ik alleen een bench en losse halters ter beschikking... en een lat pully... maar binnen 1 maand ga ik terug naar de sportschool er is een nieuwe in de buurt
Waar bovenstaand citaat natuurlijk veel mee te maken heeft. Naar tweemaal daags trainen vanaf jouw vertrekpunt is onverstandig.

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Ging het niet over dit boek? (The Black Book of Training Secrets)
http://www.amazon.com/The-Black-Book-Training-Secrets/dp/0978110560

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Mocht je het willen lezen:
https://drive.google.com/file/d/0BzKOn4_8UJETcHNic245dmJOX1k/view?usp=sharing

Waar staat dat citaat en wat is de context? Verder is motivatie bij dagelijks trainen een niet te onderschatten factor. Dat is de context waarin het is opgeschreven. Daarom lees je vrijwel bij alles dat er bekend is over CNS fatique, overreachting & overtraining, over motivatie en psyche (+placebo) terug. Niet dat het belangrijk is voor jou, aangezien je er al uit leek te zijn dat het toch ongeschikt zou zijn. Waar bovenstaand citaat natuurlijk veel mee te maken heeft. Naar tweemaal daags trainen vanaf jouw vertrekpunt is onverstandig. ---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ---------- Ging het niet over dit boek? (The Black Book of Training Secrets) http://www.amazon.com/The-Black-Book-Training-Secrets/dp/0978110560 ---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ---------- Mocht je het willen lezen: http://drive.google.com/file/d/0BzKOn4_8UJETcHNic245dmJOX1k/view?usp=sharing
Motivatie voor mij geen probleem. Weet niet of ik het wil lezen hoor... :/ zal eens kijken.

CHAPTER 4

Training methods vanaf daar wordt het intressant precies. :)

Laatst bewerkt:
waarom zo belachelijk veel trainen....? het is een feit dat rust minstens zo belangrijk is als goed trainen..waar laat jij ruimte voor rust

waarom zo belachelijk veel trainen....? het is een feit dat rust minstens zo belangrijk is als goed trainen..waar laat jij ruimte voor rust
Als je 1 dag ub doet en je laat 1 en halve dag ertussen dan is er toch rust genoeg ? Zeker als je er 2 dagen tussen laat.

Van twee ker per dag naar ub/lb lol.

Van twee ker per dag naar ub/lb lol.
Is dat het beste dat je kon vinden om een vervolg te geven aan je ganse getroll in mijn topic... wat heb je toch tegen mij xD...

Of ben je misschien voor mij ;) mag je gerust voor uitkomen hoor xD D D D D D D

... ik heb hiervoor al in een sportschool getraint... maar de sportschooluitbater en ik zaten niet op het zelfde lijntje... go figure met een persoonlijkheid als de mijne... xD Anyway ben dan thuis verder gaan doen en ben teruggezakt naar wat minder mogelijkheden maar toch nog goed geshort... nu binnenkort terug naar een sportschool omdat er een nieuwe is. Dus ik heb al ervaring met alles. Ik ga het aanpakken zoals je ook vind. En als het meevalt kan ik misschien UB/LB dichter bij elkaar zetten. Bv. UB dan LB sochtneds en dan UB savonds volgende dag. ---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ---------- Neem een voorbeeld aan J. Je kan het gebruiken met zo'n stats als de jouwe.

Gast wat lul je nou?

Kut trolls, ze verzieken het hele forum met hun schijttopics.

Laat jezelf opnemen, aub.

Gast wat lul je nou? Kut trolls, ze verzieken het hele forum met hun schijttopics. Laat jezelf opnemen, aub.
Zoals jij opgenomen bent... trek toch iemand anders mee want een paard past niet bij een ezel als jij.

Naam trenny spreekt voor zich... een van de pot gerukt hater die zijn leven verkloot heeft en nu voor een uitbuiter werkt en daar geen beterschap in zal krijgen. ;) Btw... i'm the messenger not you ! En het is MESSENGER niet MESS ANGER

En nu is het denail tijd! ;) Jammer dat ik meer dan 2 talen spreek he worstenbakker.

Humor topic dit.

Gast. De gemiddelde 13-jarige kan zowel beter Nederlands als Engels dan jij. Kansloze mongoloid.

Hoort toch bij het hele plaatje... :cool:

Deze kan je steeds in XXXL versie krijgen... als je er klaar voor bent.

a1650_new.gif

Terug
Naar boven