AndroidHealthClinic

hoe zwaar gaan de dumbbells bij jou?

62 kg.

24 :roflol:

Nog 3 weken en ik verander van gym, daar is het tot 60... Ahja, bijna alles is vervangbaar dus heb er nooit echt last van gehad.

40 kilo max

42kg maar heb ze nog niet thuis...op de gym is dat iets van 28kg ??? verrot ik weet het maar het is niet anders

20 kg max

• Topic Starter Topic Starter
ammai vijandig:) kijk ook ff na datum eh jongens van de pics....en euh stil leggen? ik doe 1 second stijgen, 2 seconden dalen.

bij mijn gym tot 40 kg voorlopig genoeg :D

30kg gewoone dumbbells en 70 kg aan bouw pakketten.
Kost meer moeite om het gewicht eraan te hangen dan de oefening zelf.

Van 12-32kg in sprongen van 2kg... niet echt geweldig dus aangezien die 32kg net genoeg/te weinig is voor borsttrainingen.

46kg, voor mij nog genoeg.

30kg

50kg

er zullen voorlopig geen zwaardere komen volgens de eigenaar, die koopt liever een nieuwe auto...

• Topic Starter Topic Starter
wijhebbe groter aangevraagd, ik niet alleen want het idee kwam niet van mij maar dan werden de schijven groter, en heb al horen zeggen van andere dat het dan een ellende wordt omdat de schijven tegen je borst aan schuren.
en euh btw 42 vind ik niet zooo geweldig hoor, als ik dan zie naar andere jongens bij ons in de gym... die doen volmaakte flies met 30 kilo, dan scheurt het kippenborstje hier toch hoor...:)

30 kg helaas, te weinig voor dumbbell press en dumbbell row.

50kg
volstaat nog net voor te curlen, voor mijn lateral raises zou ik wel wat meer kunnen gebruiken

40, op zich wel ok hoewel tot 50-60 ideaal zou zijn of nog zwaarder ivm dumbbell rows.

54kg here
net voldoende voor sommige dingen.. voor andere oefeningen weer net te weinig

Terug
Naar boven