XXL Nutrition

hoe zwaar gaan de dumbbells bij jou?

30 kg waar ik werk, 40 kg waar ik zelf sport.

Hahaha hier komt een record; 22kg :roflol: Ze willen geen "brute mensen" bij ons zeggen ze :rolleyes:

48 kg

47kg. Ben er net uitgegroeid :)

Oorspronkelijk gingen ze bij mij in de gym t/m 50 kg, maar m'n trainingsbuddy die een eigen bedrijf heeft met wat connecties in China, heeft daar voor een goede prijs DB's van 52, 54 en 56 kg laten maken, omdat de 50'ers voor ons te licht werden voor de DB presses. Zwaarder dan 56 kg konden ze daar helaas niet maken met de huidige matrijzen, dan zou het veel duurder worden.

Als ik nu zwaarder wil gaan dan 56, gebruik ik de "zelfbouw" DB's, losse stangen waar je schijven van 10, 15, of 20 op kan schuiven. Helaas zijn die niet echt stabiel omdat er wat speling in zit, maar mocht het nodig zijn kun je daar tot boven de 100kg mee gaan...

bij ons tot 46kg in stappen van 2kg en dan hebben we nog 2 oude mastodonten van 53kg maar die zie ik nooit iemand gebruiken. Ik gebruik meestal een dumbbellstang voor rows, gaat easy tot 130kg zo.

Tot 40kg, veel te licht dus. Leuk voor kick backs maar voor de rest ...

een schrale 30kg :(

Tot 40kg in stappen van 2kg
Er zijn 2 zelfbouwdumbbells, en die kan je tot 50kg maken met 2x10 + 1x5 aan elke kant.
Zwaarder gaat ook nog maar dan ben je bezig met schijven van 20kg en die beperken je ROM...+ het is een enorm k*twerk om die schijven los/vast te zetten. Onderarmen zijn totaal verzuurd en dan moet je nog beginnen aan de oefening :-) Je moet ook weten welke schroef op welke draad moet want die zijn ook totaal naar de kl*te... Uiteraard vindt de eigenaar het niet nodig om te verzwaren gezien het kleine 'cliënteel' dat voor zwaardere dumbbells in aanmerking komt.

30kg.

Flatt Dumbbells 12 -10 - 8 met 34kg-36kg-41kg

1,5 keer met 50kg ^^

op zich nog ruimte genoeg om te groeien, dumbbells gaan tot 65 kg :)

Laatst bewerkt:
tot 5 kg , meer als zat voor mijn borsjes :):thumbup:

50
ben ik nog lang niet aan toe

52kg

60kg... in stappen van 2kg.. gebruik ik voor zagen en shruggen..

Terug
Naar boven