AndroidHealthClinic

Hoelaag gaan in kcalls

• Topic Starter Topic Starter
100gram rundergehakt? Dat is 1 dunne hamburger.
Ik eet er 5 van 200gram ongeveer per dag.

Rijst kan je prima doseren toch? Kleine beetjes per maaltje.
Vlees en kip kan je prima los eten zonder KH bronnen.
Kippenbouten van de Lidl zijn lekker, heb je zo op die dingen.
Paar blikjes tonijn en makreel, + gekookt ei door elkaar prakken, beetje augurk en uitjes en een flinke lepel (zelfgemaakte mayo) d'r doorheen ook erg lekker.
Calorietjes lopen dan vlot op met alleen maar lekker spul en helemaal niet zo duur.
zou er hamburgers van kunnen maken inderdaad.
vis hou ik niet zo van

1642
KH 91
V 46
207

dit lijkt mij wel een goeie start
zal vandaag eens een blikje kopen om te proberen.

Laatst bewerkt:
Blikje tonijn, augurk in kleine stukjes, zilveruitjes in stukjes en een eetlepel mayo.
sorry maar ik vindt mayo echt niet te vreten xD
over dit stukje >Doe dat 2 weken lang met hard trainen,veel sets en reps en hoog tempo<
ik heb flat bench press en incline bench press in me training zitten moet ik die vervangen of kan ik ook gewoon light gewicht pakken met veel reps ?

sorry maar ik vindt mayo echt niet te vreten xD
over dit stukje >Doe dat 2 weken lang met hard trainen,veel sets en reps en hoog tempo<
ik heb flat bench press en incline bench press in me training zitten moet ik die vervangen of kan ik ook gewoon light gewicht pakken met veel reps ?

Nee geen licht gewicht pakken. Altijd zo zwaar mogelijk gaan met veel sets en reps en gewoon zware oefeningen pakken.

ben even de weg kwijt -_-
zeg maar wat je ervan vindt

Naamloos123123.png

ben even de weg kwijt -_-
zeg maar wat je ervan vindt

Ik kan het niet allemaal goed zien (vaag plaatje) maar je eerste maaltijd(ontbijt) liefst alleen eiwitten en vetten nemen.
Bewaar je KH voor later op de dag en na de training.
Een de yoghurt liefst Turkse of Griekse yoghurt gebruiken is beter dan de NL zure ingedikte melk.

Ik kan het niet allemaal goed zien (vaag plaatje) maar je eerste maaltijd(ontbijt) liefst alleen eiwitten en vetten nemen.
Bewaar je KH voor later op de dag en na de training.
Een de yoghurt liefst Turkse of Griekse yoghurt gebruiken is beter dan de NL zure ingedikte melk.
Oke ontbijt met vetten en eiwitten gebakken ei bijvoorbeeld ?
ik heb ook griekse yoghurt
weet alleen niet of 200 eiwitten hoog genoeg is 2.5gr/kilo
1.604
KH 64
Vet 58
200

Laatst bewerkt:
dat lijkt me juist lastig hoe kan je nou weten of je te weinig in neemt ?

hmm oke daar moet ik dan ff goed of letten.
wat valt er onder slecht herstellen dan heb wel vaak genoeg paar dagen spierpijn heeft dat met herstel te maken ?

Ja bijvoorbeeld. De spierpijn die langer duurt.
Ik heb als ik niet direct een goede shake neem maar wel KH neem bijvoorbeeld wel of meer spierpijn en minder herstel.
Maar ik ben dan ook 50. Maar het zal ook voor jongeren uitmaken of ze hoger of te laag in eiwitten zitten en wel of geen postworkout shake nemen.

Ja bijvoorbeeld. De spierpijn die langer duurt.
Ik heb als ik niet direct een goede shake neem maar wel KH neem bijvoorbeeld wel of meer spierpijn en minder herstel.
Maar ik ben dan ook 50. Maar het zal ook voor jongeren uitmaken of ze hoger of te laag in eiwitten zitten en wel of geen postworkout shake nemen.
als ik veel spierpijn heb dan denk ik juist dat ik een goeie workout heb gehad :P
heb lange tijd niet echt op mijn lichaam gelet zag alleen dat ik meer spieren kreeg dus ik was wel positief :) nu dit allemaal weet gaat me later wel helpen
enigste wat me opviel is dat mijn borst achterloopt na de cut wil ik me daar op gaan focussen.

na het trainen neem ik
griekse yoghurt 500ml
met muesli
eiwit 57
Kh 38
call 433

Laatst bewerkt:
als ik veel spierpijn heb dan denk ik juist dat ik een goeie workout heb gehad :P
heb lange tijd niet echt op mijn lichaam gelet zag alleen dat ik meer spieren kreeg dus ik was wel positief :) nu dit allemaal weet gaat me later wel helpen
na het trainen neem ik
griekse yoghurt 500ml
met muesli
eiwit 57
Kh 38
call 433

Eerste direct na trainen whey shake met water, is het beste. Dan thuis een maaltijd of iets anders klaarmaken en nemen.

Terug
Naar boven