AndroidHealthClinic

Hoelaag gaan in kcalls

• Topic Starter Topic Starter
Je begon toch eerst met veel lichter te pakken? En met nog maar 3 oefeningen voor je hele lichaam in plaats van 3 voor een spiergroep.

Ja als je gaat cutten dan ga je nooit van schema veranderen behalve op de manier zoals ik net aangegeven heb. Je wilt dan meer doen, niet minder.
Minder komt vanzelf als de cut te lang gaat duren en te diep gaat worden. Net zoals de kracht die in een cut sowieso minder gaat worden.
Dan is het grote onzin om op kracht te gaan trainen. Geen enkele serieuze bodybuilder die dat doet.
ja oke snap ik gewoon zo zwaar mogelijk puur massa
merk inderdaad dat wel dat mijn kracht wat minder wordt vooral met dl/bp.
compounds of isolatie of maakt dat niet uit ?

heb net mijn training schema even bijgewerkt.
meer oefeningen met meer sets/reps
zier er beetje hetzelfde uit als de blueprint van arnold
heb aan alles gedacht front/middle/back.
geen zin om hem te posten want er is altijd wel iemand die het weer een kut schema vindt :)

ja oke snap ik gewoon zo zwaar mogelijk puur massa
merk inderdaad dat wel dat mijn kracht wat minder wordt vooral met dl/bp.
compounds of isolatie of maakt dat niet uit ?

Voor kracht in de spier die je wilt trainen en voor massa maakt het idd niet uit of je compound of iso doet.
Voor overall kracht is compound beter en voor meer energie verbruik is vaak ook de compound per set beter.

@martinnoppert ja oke snap ik
nu weet ik alleen nog niet wat ik met de voeding moet doen waar ik dit topic voor heb geopend :P
SP1988 zegt dat ik juist te weinig eet maar dan zou je toch alleen maar moeten afvallen lijkt mij toch

max is tot 1500 kcal. (meeste uit alleen uit eiwit)
gezien je fotos sta je al rond de 10%

max is tot 1500 kcal. (meeste uit alleen uit eiwit)
gezien je fotos sta je al rond de 10%
1500 kcalls is dat niet extreem weinig ?
10% ? andere schatten mij 15+.. ik heb net wat nieuwe foto,s gemaakt post ze wel ff :)
mijn rug gaat super lekker maar mijn borst is gewoon pudding :janken::janken:rug is wel droog armen gaat wel maar borst lijkt wel 20% vet -_-
vindt zelf dat ik ze altijd wel goed train misschien zijn het gewoon men genen idk
1e foto is in de morgen net uit bed
andere zijn van zonet goeie rug workout gehad :P

IMAG0063.jpg

IMAG0081.jpg

IMAG0082.jpg

IMAG0084.jpg

IMAG0086.jpg

Laatst bewerkt:
@martinnoppert ja oke snap ik
nu weet ik alleen nog niet wat ik met de voeding moet doen waar ik dit topic voor heb geopend :P
SP1988 zegt dat ik juist te weinig eet maar dan zou je toch alleen maar moeten afvallen lijkt mij toch

Je weegt 79kg en staat op ongeveer 10% -12% je zou op ongeveer 2100 tot 2250 cal per dag moeten zitten.
Daarmee moet je droger worden.

Je weegt 79kg en staat op ongeveer 10% -12% je zou op ongeveer 2100 tot 2250 cal per dag moeten zitten.
Daarmee moet je droger worden.
met activiteiten erbij ?
ik heb niet echt het idee dag ik 10-12% ben me broer heeft mijn huidplooi tang kapot gemaakt dus kan ff niet meten :twitch:
site uitkomst is
als ik er 500 onder ga zitten kom in inderdaad bij jou in de buurt
kan zijn dat ik te veel koolhydraten eet meer eiwitten misschien

1. Weinig of geen training, kantoorwerk — x 1.2
  2. Lichte training/sport 1-3 dagen per week — x 1.375
  3. Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per week — x 1.55
  4. Zware training/sport 6-7 dagen per week — x 1.725
  5. Zware dagelijkse training/sport plus lichamelijk werk of twee keer per dag trainen, marathon, voetbalkamp, wedstrijd, etcetera — x 1.9
  • Gewicht (79)
  • Lengte (187)
  • Leeftijd 21
  • Activiteitsniveau weet ik niet precies 3-5 dagen trainen maar geen werk op dit moment denk 2
  • Je BMR 1941
  • Onderhoud 3=2669

1500 kcalls is dat niet extreem weinig ?
10% ? andere schatten mij 15+..
Geen idee hoe hun op 15% komen, daar zit je ver onder.
extreemste (maar erg effectief) is rapid fat loss van lyle mcdonald.
dat houd in, eet 1500 kcal uit voornamelijk eiwit en train heel licht.
(geen moeilijk rekenwerk, makkelijk te volgen, wel beetje smaakloos)
Hiermee verbrand je snel je lichaamsvet, waardoor je weer snel terug kunt gaan naar de bulk ipv langdurig te cutten.
Dit is behoorlijk in trek bij naturel bb'ers en gebruikers die geen zin hebben om lange maanden strenge dieten te volgen tijdens hun fatloss fase.
maar dit dieet zal ik alleen volgen als je meer van 10% vet hebt, andere heb je spierverlies.

Geen idee hoe hun op 15% komen, daar zit je ver onder.
extreemste (maar erg effectief) is rapid fat loss van lyle mcdonald.
dat houd in, eet 1500 kcal uit voornamelijk eiwit en train heel licht.
(geen moeilijk rekenwerk, makkelijk te volgen, wel beetje smaakloos)
Hiermee verbrand je snel je lichaamsvet, waardoor je weer snel terug kunt gaan naar de bulk ipv langdurig te cutten.
Dit is behoorlijk in trek bij naturel bb'ers en gebruikers.
maar dit dieet zal ik alleen volgen als je meer van 10% vet hebt, andere heb je spierverlies.
ik heb sowieso meer dan 10% heb nog best wel wat vet op me buik/benen zitten en mijn borst is bijna meer vet dan spieren :sad:
maar is 1500kcal is toch bijna niet te doen als je een actieve baan hebt heb nu al zo honger en zit thuis op me luie reet

ik heb sowieso meer dan 10% heb nog best wel wat vet op me buik/benen zitten en mijn borst is bijna meer vet dan spieren :sad:
maar is 1500kcal is toch bijna niet te doen als je een actieve baan hebt heb nu al zo honger en zit thuis op me luie reet
Je kan het een paar weken proberen, lekker hoog in eiwitten gaan zitten en gematigd in vetten, laag in KH.
Elke dag een paar pakjes koolvisfilet, blikjes tonijn, eieren, kipfilet en rundergehakt en wheyshakes. Best lekker dieetje hoor.

ik zit nu op 180 eiwitten 170 KH in 63 vetten
hoe zouden jullie het verdelen ?

93 pagina,s fitness taal in het Engels zal even kijken of ik het beetje begrijp :P

eiwitten zullen hoger moeten ws voor beter effect.

sorry maar dat hele boek lezen gaat mij niet lukken.
ik probeer eerst wel eens gewoon rond 1500kcal te zitten en weinig kh en hoog in de ew

Doe dat 2 weken lang met hard trainen,veel sets en reps en hoog tempo en dan eventueel in de 2e week op vrijdag of zaterdag refeed doen met wat extra KH.

ik heb er 100gr runder gehakt bij maar als ik er macaroni or rijst bij doe komen er zoveel kh bij weet niet waar ik het anders in moet doen
ik sta nu op dit
Call 1562
KH 120
Vet 21
Ei 212

100gram rundergehakt? Dat is 1 dunne hamburger.
Ik eet er 5 van 200gram ongeveer per dag.

Rijst kan je prima doseren toch? Kleine beetjes per maaltje.
Vlees en kip kan je prima los eten zonder KH bronnen.
Kippenbouten van de Lidl zijn lekker, heb je zo op die dingen.
Paar blikjes tonijn en makreel, + gekookt ei door elkaar prakken, beetje augurk en uitjes en een flinke lepel (zelfgemaakte mayo) d'r doorheen ook erg lekker.
Calorietjes lopen dan vlot op met alleen maar lekker spul en helemaal niet zo duur.

Terug
Naar boven