MuscleMeat

Hoeveel bankdrukt Ed van Amsterdam

iemand er al achter gekomen hoeveel Ed kan bankdrukken??

:D

Kan je wel doen alsof dat heel indrukwekkend is vriend, maar bij 105kg bodyweight is dat niet heel spectaculair:roflol:

Ben ik niet met je eens. 10x je eigen BW duwen op de Bench is zeker geen kattepis.....naturel!
Ik vind dit netjes...zo beginnen we het nieuwe jaar even met een complimentje! :cool: ;)

Kan je wel doen alsof dat heel indrukwekkend is vriend, maar bij 105kg bodyweight is dat niet heel spectaculair:roflol:

Ik weet niet of je gewoon alleen mij wilt afzeiken, maar ga je gang. Ten eerste lees je m'n eerste post niet goed en snap je de dubbelzinnigheid ervan niet, ten tweede zeg ik als antwoord daarop gewoon eerlijk wat ik druk! Net alsof ik me daar me "indrukwekkend" wil opstellen, dat jij zo denkt zegt meer over jou dan over mij! Ik zit niet zo in elkaar, al drukte ik 8 x 80 kg dan zou ik het er ook neer hebben gezet.
Daarbij doe ik aan bodybuilding en is de spiegel daarin het belagrijkste en niet de stoerdoenerij over wie meer drukt dan de ander. En als laatste; ik ben blij met 10 X 100 kg, naturel denk dat dit niet slecht is, vooral omdat m'n borst mijn slechtste onderdeel is vind ik zelf en ik alles moet hebben van hard werken, omdat ik van mezelf uit niet sterk was (vind ik zelf). Gelukkig nieuwjaar trouwens hardcore mother****er..

Ik zou zeggen.. stuur een mailtje en vraag het hem..

• Topic Starter Topic Starter

Dat hangt af van de aanleg, de doelstelling en de inzet/bereidheid van de persoon.

Het gaat erom of Daan tevreden is met zijn prestaties en zijn eigen doelstellingen haalt.

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

Ben ik niet met je eens. 10x je eigen BW duwen op de Bench is zeker geen kattepis.....naturel!
Ik vind dit netjes...zo beginnen we het nieuwe jaar even met een complimentje! :cool: ;)

Knappe (genuanceerde) opmerking van iemand die zelf zo zwaar en sterk is. Daan is geen Kazmaier maar is zeker sterk.

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

Een gigantisch topic hierover en nog steeds geen antwoord op zo'n simpele vraag?

Heb je gelijk in. Blijkbaar kom je daar niet zo maar achter.

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

Ik zou zeggen.. stuur een mailtje en vraag het hem..

Heb ik al gedaan. Maar nog geen antwoord.

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------

Is er dan echt niemand die 10 keer 160 kg kan drukken of heeft gedrukt?

Waarom leg je de volgende keer geen 160 kg op de bank en kijk hoe vaak je het kan wegdrukken, Mike. Maar warm wel effe goed op ja. ;)

Laatst bewerkt:
Ik geloof dat mike een bench van 200+ RAW had, dus dan verwacht ik dat die 160 er aardig wat keren uit vliegt :P Ik ken ook iemand die aardig veel bankte vroeger en na een hele tijd niet meer trainen alsnog vrolijk 5x160 bankte, dus die moet in zijn betere dagen zeker 10x160 hebben kunnen drukken, dus het is sowieso te doen

Vind ik niet imo. Ik bench easy 10x mijn bodyweight na 1-1.5jr trainen, zowieso naturel.

Hangt gewoon af waar je goed in bent , ik heb dan meer respect voor mensen die dubbel hun BW squatten, dat is ziek imo. Zeker naturel.

El Monstro duwt ook 10x160 zonder prob, 1x210

Dan zeg maar tegen Ed dat ik vele sportlijsten heb. En dat ik nu de bankdruklijst aan het maken ben. Ik wil graag inschatten hoe een bodybuilder van 120 kg wedstrijdgewicht het in die lijst doet.

In die lijst staan powerlifters, strong men, bodybuilders, zwaargewicht heavyweight boksers en anderen.

Als hij 250 kg drukt dan is dat net zoveel als Vermagnusson (130 kg). Die is wel relatief niet zo sterk en zeker niet in de bankdruk. Maar daar sta ik dan wel van te kijken. Dat zou betekenen dat een bodybuilder toch behoorlijk goed kan zijn in het powerliften.

ik ben wel eens benieuwd hoeveel ali drukte, of tyson

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

nee?
er zin er weinig die 10x100 drukken op dit forum

Vind ik niet imo. Ik bench easy 10x mijn bodyweight na 1-1.5jr trainen, zowieso naturel.

Hangt gewoon af waar je goed in bent , ik heb dan meer respect voor mensen die dubbel hun BW squatten, dat is ziek imo. Zeker naturel.

Ja je woog toen net iets meer dan 80 kg bij 1.85 wat is je punt?? Het gaat niet alleen om BW, dat moet jij als wat langere jongen toch ook weten....
2X je eigen lichaamsgewicht squatten heeft ook niet 1 op 1 met BW te maken die vlieger gaat niet op.

Maar iemand 10 X 160?? 8 dan......hehe

Iemand die 2x zijn bw squat/deadlift en 1.25x zijn bw benched heeft juist eindelijk fatsoenlijke stats behaald. Iedereen die er onder zit is nog zwak en moet door trainen.

er zin er weinig die 10x100 drukken op dit forum
Jij maakt grapje? Zelfs ik kan dat terwijl er een heftige aversie voor bankdrukken is. En er zijn meer dan genoeg gasten in het power hok die meer kunnen ;)

In het powerliften word overigens ook naar Wilks punten gekeken. Hoop dat je die ook mee neemt in je "lijsten",

Laatst bewerkt:
Ik geloof dat mike een bench van 200+ RAW had, dus dan verwacht ik dat die 160 er aardig wat keren uit vliegt :P Ik ken ook iemand die aardig veel bankte vroeger en na een hele tijd niet meer trainen alsnog vrolijk 5x160 bankte, dus die moet in zijn betere dagen zeker 10x160 hebben kunnen drukken, dus het is sowieso te doen

Om precies te zijn zijn mijn pr's met bankdrukken als volgt.
1x225kg RAW en met stilleggen op borst (PL-approved)
1x235kg RAW met hangen en wurgen en heel ietsie spot(dus absoluut niet PL-approved)
7x200kg RAW maar met sleeves.
3x215kg RAW.
Allemaal PR's.Ik heb nog nooit met een benchshirt geduwd. Wat tegenwoordig al makkelijk 20% meer gewicht betekend.
Ik heb 250kg er ook wel es op gehad, maar dat was in me jonge jaren om een beetje de bink uit te hangen...duwde em niet zelf...:cool:

Als sterksteman wedstrijden een beetje uit de picture zijn ga ik weer lekker zwaar banken....leuk! ;)

Om precies te zijn zijn mijn pr's met bankdrukken als volgt.
1x225kg RAW en met stilleggen op borst (PL-approved)
1x235kg RAW met hangen en wurgen en heel ietsie spot(dus absoluut niet PL-approved)
7x200kg RAW maar met sleeves.
3x215kg RAW.
Allemaal PR's.Ik heb nog nooit met een benchshirt geduwd. Wat tegenwoordig al makkelijk 20% meer gewicht betekend.
Ik heb 250kg er ook wel es op gehad, maar dat was in me jonge jaren om een beetje de bink uit te hangen...duwde em niet zelf...:cool:

Als sterksteman wedstrijden een beetje uit de picture zijn ga ik weer lekker zwaar banken....leuk! ;)

monster! :mad:

Ja je woog toen net iets meer dan 80 kg bij 1.85 wat is je punt?? Het gaat niet alleen om BW, dat moet jij als wat langere jongen toch ook weten....
2X je eigen lichaamsgewicht squatten heeft ook niet 1 op 1 met BW te maken die vlieger gaat niet op.

Maar iemand 10 X 160?? 8 dan......hehe

Het was geen aanval op jouw hoor :). Ik bedoel gewoon dat iedereen zo wel zijn goede spiergroepen heeft. Bij mij zijn mijn benen jack shit , al probeer ik nog zo hard :P. Dus ik heb echt respect voor die zware squatters hier allemaal :p.

Nee het gaat idd niet allemaal om BW :) , het is bodybuilding , het gaat om het uitzicht :D.

Dus hoeven we niet verder te discussieren :)

Terug
Naar boven