Los Angeles
Cool Novice
- Waardering
- 8
Er staat anders wel een artikel van 9 pagina's (The Flying Dutchman) van Ed in Muscle Mag International (november 2009).![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er staat anders wel een artikel van 9 pagina's (The Flying Dutchman) van Ed in Muscle Mag International (november 2009).![]()
Ik zie niet direkt een relatie tussen OCD/OCS en het niet kunnen kweken van spiermassa. Trouwens dit soort aandoeningen en patiënten zijn gewillige melkkoeien voor farmaceuten, want ze schrijven je graag allerlei troep voor, daar waar imo met puur gedragstherapie het meeste resultaat te boeken valt. Maargoed dat even terzijde.
Toevallig ben ik bevoegd personal trainer en kan je vertellen dat het instructie-nivo in Nederland heel bedroevend laag is binnen de fitnesscentra. Sommigen zou je werkelijk kunnen schoppen met hun jaren '30 filosofie vwb trainen!
Dan denk ik dat jou doelstellingen best wel realistisch zijn en dus niet noodzakelijk alleen maar te bereiken is met AAS!.....david12...onzinnige opmerking die heel veel zegt over je eigen mentaliteit......
Wel zul je moeten gaan periodseren. Begin met 3x per week fullbody. Dat vind ik absoluut de basis. Daar moeten squats en deadlifts in zitten!
Daarna kun je eens aan een split-routine gaan denken, maar begin daar niet te snel mee.
Ik zie niet direkt een relatie tussen OCD/OCS en het niet kunnen kweken van spiermassa. Trouwens dit soort aandoeningen en patiënten zijn gewillige melkkoeien voor farmaceuten, want ze schrijven je graag allerlei troep voor, daar waar imo met puur gedragstherapie het meeste resultaat te boeken valt. Maargoed dat even terzijde.
Toevallig ben ik bevoegd personal trainer en kan je vertellen dat het instructie-nivo in Nederland heel bedroevend laag is binnen de fitnesscentra. Sommigen zou je werkelijk kunnen schoppen met hun jaren '30 filosofie vwb trainen!
Dan denk ik dat jou doelstellingen best wel realistisch zijn en dus niet noodzakelijk alleen maar te bereiken is met AAS!.....david12...onzinnige opmerking die heel veel zegt over je eigen mentaliteit......
Wel zul je moeten gaan periodseren. Begin met 3x per week fullbody. Dat vind ik absoluut de basis. Daar moeten squats en deadlifts in zitten!
Daarna kun je eens aan een split-routine gaan denken, maar begin daar niet te snel mee.
Inderdaad, dat zie je zo!
Even voor jullie informatie. Mensen die me van dichtbij kennen kunnen dat beamen, maargoed. Ik wordt al van dopinggebruik beschuldigd sinds ik ook maar voor het eerst voet zette in de gym.
Ongetraint drukte ik op mijn 17e setjes met 100kg op de bank en mijn allereerste deadlift was met 235kg! ook op me 17e. Doping
Maar het gaat er in deze niet zozeer om of ik naturel ben of niet. Iemand stelt hier een serieuze vraag met een helemaal nog niet zo'n gek doel voor ogen en dan beginnen van die slappelingen direkt te kwatsen ...."Aaaah da kan alleen maar met AAS!"
Dat is een mentaliteit waar ik me wel aan kan storen idd. Of iemand wil gebruiken of niet dat moet de persoon in kwestie geheel zelf weten. En mits iemand keihard traint en weet waar die mee bezig is zal die ook altijd mijn respect hebben!
Ik ben ook niet iemand die direkt met het vingertje zal wijzen, daar heb ik zelf ook hekel aan. Maar hou absoluut niet van direkt naar doping willen grijpen omdat je denkt dat 90kg met 12% vet niet een haalbaar doel is.
---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------
Oh ok, excuses aanvaard......![]()
![]()
Ik weet nog dat ik de eerste keer dat ik trainde 4x 80 kg kon duwen, wat iedereen al ongelooflijk vond, omdat in het dagelijkse leven de borstspier eigenlijk niet gestimuleerd wordt. Eigenlijk was het puur op schouders duwen wat ik deed. Kort daarop volgde mijn lange lijdensweg van blessuresEven voor jullie informatie. Mensen die me van dichtbij kennen kunnen dat beamen, maargoed. Ik wordt al van dopinggebruik beschuldigd sinds ik ook maar voor het eerst voet zette in de gym.
Ongetraint drukte ik op mijn 17e setjes met 100kg op de bank en mijn allereerste deadlift was met 235kg! ook op me 17e.
.
Dan ben jij echt een natuurtalent wat betreft pure kracht. En vrijwel zeker iemand met een forse bouw van zichzelf. Ik durf te wedden dat als ze van jouw een chemische analyse zouden maken dat daarbij hoge anabole waarden (zoals natuurlijk testosteron gehalte e.d.) naar voren zouden komen.
WR deadlift is geloof ik 407 kg of in die buurt. Dan zat jij op 58 % ervan bij je 1ste lift. Dat mensen denken dat jij anabolen gebruikt is een onterecht vooroordeel maar wel een begrijpelijke. Je moet dat zien als een compliment.
Zo nu en dan zie je van die 0,1 percenters. Die 1 op de 1.000 met een hele hoge aanleg. Of die 1 op de 10.000 of die 1 op 100.000.
Bij Tyson heb ik het idee dat hij natural is geweest gedurende zijn bokscarriere. Die woog met 12 jaar al 90 kg alhoewel met overgewicht. Met 18 woog hij 96 kg en zijn top op 20 was 99 kg. Zijn hoogste gewicht was 105 kg op oudere leeftijd met een hoger vetpercentage. Met 16, 17, 18 en 19 had vele gevechten en werd regelmatig getest. Hij was toen niet veel verschil met hoe hij was met 20 op zijn top.
Al heeft Tommy Morrisson (die van Rocky 5) wel gebruikt. Die leek me natuur. Hij was 188 cm en 103 kg en niet overdreven gespierd. Na zijn carriere las ik dat hij voor, tijdens en na zijn carriere AAS heeft gebruikt.
Ik kende geen echte stats van hem behalve dat hij met 250 kg de bent row in reps zou doen. Ja, ja. Ik moet zeggen dat ik de bovenstaande gegevens ook niet had geloofd. Dat kan niet in vergelijking met de WR's powerlifting.
Dus het is allemaal overdreven. Mooie marketing truc. Werd gezegd dat men het speciaal had gemaakt om het aan anderen te bewijzen die het niet geloofden. Maar Mike Diesel houd je niet voor de gek.
Die Kovacs zijn kracht zal dan mee vallen maar hij had ooit een wedstrijdgewicht van 145 kg bij 186 cm. Al had hij daar mee geen hoge klassering. Ik vraag me zelfs af of hij ooit wel aan de Mr Olympia heeft meegedaan.

Tussen de 200 en 270 kg. Daar kun je wel van uitgaan. Er is nog niemand die dat met zekerheid heeft kunnen zeggen. Ik heb Ed een bericht gestuurd. En nu maar hopen dat hij het wil zeggen.
Dat antwoord komt nog wel.![]()

Ik denk dat je 270kg wel kunt vergeten en anders "liar liar, pants on fire!"
Maar een 230kg verwacht ik wel. Ik heb ook wel eens 250 erop gehad, maar met 3 spotters en het bekende 4 vinger spotwerk is niet ZELF drukken, dus telt dan niet hè....![]()

Dat lijkt me ook. Maar zijn er dan echt geen mensen die Ed persoonlijk kennen. Als je kijkt naar de stats van een hoop gasten. Ik dacht altijd dat de wedstrijdwereld in het bodybuilding een klein circuit was. En zijn er dan geen mensen op deze site die bij hem op de sportschool trainen.
Laat ik de vraag anders formuleren. Is er iemand (of ken je iemand) die bodybuildingwedstrijden draait met een gewicht van 105 + kg? En wat kun je bankdrukken voor 10 reps en 1 rep?
Is er iemand op deze site die 10 keer 160 kg kan bankdrukken of heeft gebankdrukt?![]()
.Dat lijkt me ook. Maar zijn er dan echt geen mensen die Ed persoonlijk kennen. Als je kijkt naar de stats van een hoop gasten. Ik dacht altijd dat de wedstrijdwereld in het bodybuilding een klein circuit was. En zijn er dan geen mensen op deze site die bij hem op de sportschool trainen.
Laat ik de vraag anders formuleren. Is er iemand (of ken je iemand) die bodybuildingwedstrijden draait met een gewicht van 105 + kg? En wat kun je bankdrukken voor 10 reps en 1 rep?
Is er iemand op deze site die 10 keer 160 kg kan bankdrukken of heeft gebankdrukt?![]()
Dus als je niet naturel bent druk je gelijk 160kg 10xTot nu toe alleen in mijn dromen, maar ik ben dan ook naturel he....hihihi.