david12
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
? Hoe bedoel je? Gewoon goed en veel eten, hard trainen en rusten/slapen.Begrijp je. Die 90 kg is dus 23 kg massa toename waarvan 15 kg spier en
8 kg vet. En dat in 2 jaar tijd. En ecto zijn.
Dit bedoel ik, niet negatief bedoelt. gebruik namelijk zelf ook![]()
Is dat zo. Dan weet jij ook vast wel de oplossing.
Dan zal ik mijn doel weergeven en enige achtergrond.
Net weer begonnen na 11 jaar ziekte. Voor de ziekte; 76 kg en 10 %. Na de ziekte; 67 kg en 8 %. Bij 182,5 cm.
Maar op mijn 20ste was 82 kg en 12 % op mijn top. De vetpercentages zijn ongeveer want ik weet dat niet precies en of zeker.
Met 20 had meer vet dan recentelijk; 4 kg. Dus in totaal 11 kg spiermassa verloren t.o.v. van 20 jaar oud.
In de afgelopen 11 jaren kon ik niet trainen en of goed genoeg eten maar nu weer wel. Nu wil terug naar de 82 kg bij 12 %. Sterker nog. Ik wil naar de 90 kg bij 16 % en uiteindelijk naar 85 kg bij 12 %. Dat is mogelijk en realistisch.
Begrijp je. Die 90 kg is dus 23 kg massa toename waarvan 15 kg spier en
8 kg vet. En dat in 2 jaar tijd.
Ik als ecto eet niet heel veel en beweeg veel van nature.
Dat bewegen is niet eruit te krijgen. Maar ik ga nu wel meer eten.
Ik zit nu op de 70 kg dus ik heb door meer te eten en het begin van trainen 3 kg gepakt. Blijven dus nog 20 kg over.
Mijn gaat het met name om de doelstelling. En niet zozeer om wat ik ben of welk etiket erop wordt geplakt. Van 67 kg naar 90 kg in eerste instantie. Ik wil breder, sterker, zwaarder en massiever worden. Het doel bepaalt hoe ik train.
Het gaat mij niet alleen om het brede en of het uiterlijke aspect (bodybuilding). Ik wil ook sterker en zwaarder worden.
Ik heb de indruk dat dat bij mij het snelst wordt bereikt door de weergegeven combo van bodybuilding (60), strong man (25) en powerlifting (15). Tezamen met goed eten en rusten.
Ik reageer het beste op het heavy duty systeem. Dead lift, squat etc. En 2-3 sets met 4-10 reps. Rust per spiergroep gemiddeld 7-12 dagen.
En ik heb het idee dat met name strong man oefeningen mij kunnen helpen (om mijn totale lichaamsgewicht en kracht omhoog te brengen).
Ik ben niet geinteresseerd in wedstrijden in een van de 3 sporten. Louter in mijn eigen doel.
Wil je zeggen dat het fout is wat ik doe. Zeg jij het maar dan. Wat zou jij adviseren dan als je fitness instructor zou zijn.

onzinnige opmerking die heel veel zegt over je eigen mentaliteit......![]()
Ik ben voor 98.2523438992384239423% lui, voor 1.5365451007615760577% powerlifter en voor 0.211111% gay omdat ik deze percentages gebruik.
het klopt echt, reken maar na!!!!

hij weegt 140 kg en is oer sterk, wat denk jezelf, als het naturel is mike (dan hierbij mijn excuses) een oermens

zoals jimmy al meerdere malen zei "als het er niet inzit,komt het er ook niet uit"Pot verwijt de ketel, zelf zul je ook aardig wat wegspuiten, heb je de dezelfde mentaliteit. Dus als je aas zet ben blijkbaar zwakker/ minder gemotiveerd.
Hoe kan jij dat nu weten of hij iets neemt of niet. Kan het miss ook zijn dat hij van nature sterk is? Ik zou het heel erg jammer vinden moest elke sterke kerel op deze wereld iets extra genomen hebben. Ik ben ervan overtuigd dat je naturel een meer dan degelijk fysiek kan behalen en ik ben ook overtuigd dat je al dat spul niet nodig hebt om 'sterk' te worden. Er zijn hier toch genoeg voorbeelden op dit forum. Mannen die naturel veel sterker zijn als men die iets extra neemt en mannen die ook vele sterker zijn.

Ik ben ervan overtuigd dat je naturel een meer dan degelijk fysiek kan behalen en ik ben ook overtuigd dat je al dat spul niet nodig hebt om 'sterk' te worden. Er zijn hier toch genoeg voorbeelden op dit forum. Mannen die naturel veel sterker zijn als men die iets extra neemt en mannen die ook vele sterker zijn.
Sterk zijn en er sterk er uitzien zijn twee verschillende dingen.
Een persoon kan sterker zijn dan een ander maar dat hoeft niet te beteken dat als het shirt uitgaat dat diegene er ook bruter uitziet.

Ja, klopt. Ben wel van mening dat het geen gezicht is om een beer van een Bodybuilder te zien zwoegen met een squat onder de 200kg. En genoeg van die gasten die nokkievol zitten, groot zijn (overigens ook niet altijd...maargoed) en amper 150kg kunnen banken. Dat vind ik toch best zielig....
Maargoed dat is imo...hè...![]()

Ik vind het geen porem als je ontzettend sterk bent en een dikke buik hebt. imo he![]()

Inderdaad, dat zie je zo!
Even voor jullie informatie. Mensen die me van dichtbij kennen kunnen dat beamen, maargoed. Ik wordt al van dopinggebruik beschuldigd sinds ik ook maar voor het eerst voet zette in de gym.
Ongetraint drukte ik op mijn 17e setjes met 100kg op de bank en mijn allereerste deadlift was met 235kg! ook op me 17e. Doping
Maar het gaat er in deze niet zozeer om of ik naturel ben of niet. Iemand stelt hier een serieuze vraag met een helemaal nog niet zo'n gek doel voor ogen en dan beginnen van die slappelingen direkt te kwatsen ...."Aaaah da kan alleen maar met AAS!"
Dat is een mentaliteit waar ik me wel aan kan storen idd. Of iemand wil gebruiken of niet dat moet de persoon in kwestie geheel zelf weten. En mits iemand keihard traint en weet waar die mee bezig is zal die ook altijd mijn respect hebben!
Ik ben ook niet iemand die direkt met het vingertje zal wijzen, daar heb ik zelf ook hekel aan. Maar hou absoluut niet van direkt naar doping willen grijpen omdat je denkt dat 90kg met 12% vet niet een haalbaar doel is.
---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------
Oh ok, excuses aanvaard......![]()
![]()
Begrijp je. Die 90 kg is dus 23 kg massa toename waarvan 15 kg spier en
8 kg vet. En dat in 2 jaar tijd. En ecto zijn.
Dit bedoel ik, niet negatief bedoelt. gebruik namelijk zelf ook![]()