Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou dat lijstje wel eens willen zienDan zeg maar tegen Ed dat ik vele sportlijsten heb. En dat ik nu de bankdruklijst aan het maken ben. Ik wil graag inschatten hoe een bodybuilder van 120 kg wedstrijdgewicht het in die lijst doet.
In die lijst staan powerlifters, strong men, bodybuilders, zwaargewicht heavyweight boksers en anderen.
Als hij 250 kg drukt dan is dat net zoveel als Vermagnusson (130 kg). Die is wel relatief niet zo sterk en zeker niet in de bankdruk. Maar daar sta ik dan wel van te kijken. Dat zou betekenen dat een bodybuilder toch behoorlijk goed kan zijn in het powerliften.
post dat dan maar even als je wilt.250kg geloof ik niet. Geen getuigen of filmpjes = overdrijven bij veel bodybuilders. Zal wel iets te maken hebben met er heel sterk uitzien.
volledig mee eens!Niks mis mee voor een bodybuilder om ook op kracht te trainen en eens vaker onder de 5 reps te gaan voor de basisoefeningen.
Zo bouw je meer kracht en kun je later ook zwaardere gewichten gebruiken voor 8 a 10 reps.
Wat ik wel enigzins belachelijk vind aan dat geared benchen is dat ze meer kg's pakken dan het WR deadlift geared. Vind ik toch vreemd. Kijk ook hoeveel ze uit een pak halen, zo'n 150kg extra. Dat haal je met een deadliftpakje niet.
Maargoed, ieder zn ding.
Wat Arnold zegt is niet per se de waarheid. Maar ik kan er wel inkomen. Dat je het bodybuildingprogramma combineert met powerliften en of 3-4 reps bankdrukken/squat/dead lift.
Ik wil geen powerlifter worden. Al wil ik de 1 rep max wel inbouwen. Dat ik bijv. 1 keer per jaar voor de 1 rep max ga.
Maar ik reageer als ectomorf het beste op de HIT principe van Yates/Mentzer. De basis (barbell) oefeningen zwaar en kort/intens trainen. Daarbij gaand tot reps van 8, 6 en 4.
Volgens mij heb ik als ecto het meeste baat bij HIT en strong man oefeningen. Auto duwen, stenen tillen en met zware balken lopen etc.
Ik ben eigenlijk een bodybuilder met powerliftachtige elementen. Ik wil gespierder, massiever en sterker worden. Ik wil mijn basisgewicht verhogen en mijn frame/bottenstelsel versterken.
Dat is precies wat ik bedoel. Klopt die bank van Vermagnusson niet. Dat is altijd link met die info. Al kun je wel bouwen op de gegevens van officiele powerliftwedstrijden.
Who gives a shit wat hun bankdrukken... het zijn geen powerlifters...

je kan beter deze vraag eens aan hem zelf vragen ,hier is een speciale sticky voor :
http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/ed-amsterdam-78656/

magnus ver magnusson pr was raw 250kg en 275kg met shirt.
zn squat was 400kg,en deadlift 375kg
staat op wikipedia,staan wel wat meer stats op van strongman,powerlifters en bb.
---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------
zou dat lijstje wel eens willen zienpost dat dan maar even als je wilt.
doe je dat ook van sq en dl?want dat is toch absolute kracht vind ik,geen bench.
van levrone staat er ergens een filmpje waarin hij 183kg ontspannen 12x drukt met nette vorm.
maar waarom wil je dat van greg valentino weten?