MuscleMeat

Hoeveel bankdrukt Ed van Amsterdam

@ poster hierboven: laten we het er maar op houden dat de wens de vader van de gedachte is, ha, ha...: ik zie toch duidelijk lifts van 370 en 270kg en niet wat jij meldt. Bovendien zijn beide lifts ongeldig. Zonder nu weer in herhaling te vervallen: Stan Efferding.

kan wel zijn dat ik niet juist zit met de gewichten, heb ik het altijd moeilijk mee met die ****ing punds en ik heb dit snelsnel gepost.

@ poster hierboven: laten we het er maar op houden dat de wens de vader van de gedachte is, ha, ha...: ik zie toch duidelijk lifts van 370 en 270kg en niet wat jij meldt. Bovendien zijn beide lifts ongeldig. Zonder nu weer in herhaling te vervallen: Stan Efferding.

:roflol: Idd. Nog nooit zo'n foute post gezien.

Ed is een beest! Who gives a **** wat hij lift in ieder geval meer dan 99% van alle DBB leden. Staat echt niet wekelijks zijn 1rm te meten.

Staat wel zoals bij een bodybuilder hoort voor de spiegel zijn massive body te checken.

maar toch zal hij veel drukken, heb geen zin nu omdat allemaal op te gaan zoeken

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

:roflol: Idd. Nog nooit zo'n foute post gezien.

als je het toch zo goed weet,post jij dan eens n fatsoenlijk antwoord felle

er zijn genoeg filmpjes waar hij geldige lifts doet met n hoop gewicht, er werd altijd al gezegd dat johnie en ronnie coleman de 2sterkste bb'ers zijn/waren en zover zat ik nu ook weer niet mis met het gewicht,nogmaals ,ik reken dat maar snel uit het hoofd uit

er zijn genoeg filmpjes waar hij geldige lifts doet met n hoop gewicht, er werd altijd al gezegd dat johnie en ronnie coleman de 2sterkste bb'ers zijn/waren en zover zat ik nu ook weer niet mis met het gewicht,nogmaals ,ik reken dat maar snel uit het hoofd uit

staat ook ergens een filmpje dat johnie met branch mee traint en dat johnie kei en keihard de underdog is en johnie al moeite heeft met de eerste rep zelf waar branch er chill 15 uitdrukt.

Ja ja. Ik heb me vergist in die Midote. Ik had niet gezien dat hij zo'n apart shirt aanhad. Het was dus geared. Ik stond er al van te kijken dat er zo'n progressie was gemaakt.

WR raw 324 kg Scott Mendelson
WR geared 489 kg Ryan Kennelly

Ik ben me pas sinds kort op het powerliften aan het richten.

hoe kan er zoveel verschil zitten tussen raw en geared?

hoe kan er zoveel verschil zitten tussen raw en geared?

Nou heel simpel. In een bankdrukpak zit je zo strak, dat je alleen al 200kg nodig hebt om je armen naar beneden te krijgen. Oftewel geared banken is complete lariekoek. Maar dat is just imo....:rolleyes:

Die claims van Johnie (die hij niet waar maakt) is vooral een marketingstunt. Op powerliftfora wordt hij uitgekotst.

Stan Efferding > Johnie Jackson

Nou heel simpel. In een bankdrukpak zit je zo strak, dat je alleen al 200kg nodig hebt om je armen naar beneden te krijgen. Oftewel geared banken is complete lariekoek. Maar dat is just imo....:rolleyes:

helemaal mee eens! wat heeft het in hemelsnaam voor zin om tijdens krachttraining (lees:weerstandstraining) de weerstand door hulpmiddelen te verminderen...

Niet iedereen zit te wachten op een pec tear.

Nee, dus dan geldt boor bodybuilding; ga maar een stuk lager in gewicht en maak je reps. wanneer je veel borsttrainingen van de profs ziet gaan ze vaak ook niet verder dan 180 kg. dus setjes van 100,140,180. Soms een keer pieken oke, maar wat heb je er aan..

Nee, dus dan geldt boor bodybuilding; ga maar een stuk lager in gewicht en maak je reps. wanneer je veel borsttrainingen van de profs ziet gaan ze vaak ook niet verder dan 180 kg. dus setjes van 100,140,180. Soms een keer pieken oke, maar wat heb je er aan..

Dit ging uiteraard niet over bodybuilding.

Terug
Naar boven