MuscleMeat

Hoeveel betaal jij voor onbeperkt trainen?

Peiling Peiling Hoeveel betaal jij voor onbeperkt trainen?

• €21,- tot €25,-

Stemmen: 50 17,6%
  • €26,- tot €30,-

Stemmen: 48 16,9%
  • €31,- tot €35,-

Stemmen: 56 19,7%
  • €36,- tot €40,-

Stemmen: 54 19,0%
  • €41,- tot €45,-

Stemmen: 33 11,6%
  • €46,- tot €50,-

Stemmen: 25 8,8%
  • Meer dan €51,- per maand

Stemmen: 18 6,3%

• Totaal stemmers
    284
wazzup zei:
Minder dan Eu 21,- (volgens mij 6,90 per maand, shit is wakaera toch nog goedkoper uit :))
yea b*ch :banana:

klempic zei:
69 euro per jaar!!!!!!! haha op uni ( sportcentrum Z ) van tilburg. en ze hebben nog echt hele goede uitrusting. oke alleen de dumbbells lopen maar tot 38 kilo. voor de rest is er een olympische stang, smith rek, squatrek, toestellen die ik nooit eerder ben tegen gekomen ( goed voor de afwisseling) en veel goede 'basisijzers'. en nog sauna's, tennisbanen, squashbanen, verticale zonnebanken enz.

probleem alleen is dat ik uit Den Bosch kom. dus wordt de hele voedselpakket mee gesjouwd naar tilburg. de whey zal ik ook daar ergens proberen op te vreten.
damn, NOG goedkoper ... :D

25 p maand

klempic zei:
69 euro per jaar!!!!!!! haha op uni ( sportcentrum Z ) van tilburg. en ze hebben nog echt hele goede uitrusting. oke alleen de dumbbells lopen maar tot 38 kilo. voor de rest is er een olympische stang, smith rek, squatrek, toestellen die ik nooit eerder ben tegen gekomen ( goed voor de afwisseling) en veel goede 'basisijzers'. en nog sauna's, tennisbanen, squashbanen, verticale zonnebanken enz.

probleem alleen is dat ik uit Den Bosch kom. dus wordt de hele voedselpakket mee gesjouwd naar tilburg. de whey zal ik ook daar ergens proberen op te vreten.

Ja, het sportcentrum van de UvT is best goed. Maar ook ****ing ver fietsen!
Ik woon in het centrum, en dan is West echt te ver! Gewoon 20 minuten op de fiets.

Nee, en dat is niet de cardio waar ik op zit te wachten!

Splendid zei:
Ja, het sportcentrum van de UvT is best goed. Maar ook ****ing ver fietsen!
Ik woon in het centrum, en dan is West echt te ver! Gewoon 20 minuten op de fiets.

Nee, en dat is niet de cardio waar ik op zit te wachten!

Woaaaah 20minuten fietsen ??? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: WAT EEN WERELDTOCHT :eek:

0: ik train thuis

30,90

30 € per maand

Ik betaalde 75 euro per maand....dan wel voor een sportschool met sauna dingetjes en andere sportwedstrijden zoals voetbal basketbal. En een bar met allemaal yuppen waar een drankje 3 euro kostte. Nu train ik dus thuis. Geen muziek aan me kop die me niet bevalt, eten dichtbij, geen reistijd. Helaas ook geen leuke meisjes die ik lastig kan vallen.

Totale kosten van mijn spullen thuis zal niet meer dan 150 euro zijn.

mietje indeed, ik moest 30 min fietsen naar mn oude sportschool waar ik 4 jaar zat

ik betaal 25 euro`s, dit is inclusief volledige begeleiding ( voedings en trainingsschema`s)

25euro per maand valt dus echt mee blijkbaar

lol

btw, ik denk dat da wel irritant is voor andere members nu we hier al met 3 zijn met dezelfde avatar (en er volgen er meer :D) ;)

Normaal 400 euro per jaar of 33 per maand

Maar met onbeperkt zonnebank en sauna 500 euro per jaar of 41/mnd

De prijs kwaliteit is hier erg goed, ben er zeer tevreden over, ook sfeer is top!

Ik moet ook 30minuten fietsen... Vanaf mn school ong 1 min, maarja in de vakantie gaat dat dus niet op!

Hm, mijn optie zit er niet tussen: €0,-

Gloednieuwe fitness, net 1,5 jaar oud, redelijk wat gewichten en dumbels.

Waarom zo goedkoop? Ben medewerker van het universitair sporcentrum in Nijmegen en heb dus gratis toegang :cool:

Het kan alleen soms wel een druk zijn, maar je moet het goed timen :)

Terug
Naar boven