Fitness Seller

Hoeveel betaal jij voor onbeperkt trainen?

Peiling Peiling Hoeveel betaal jij voor onbeperkt trainen?

• €21,- tot €25,-

Stemmen: 50 17,6%
  • €26,- tot €30,-

Stemmen: 48 16,9%
  • €31,- tot €35,-

Stemmen: 56 19,7%
  • €36,- tot €40,-

Stemmen: 54 19,0%
  • €41,- tot €45,-

Stemmen: 33 11,6%
  • €46,- tot €50,-

Stemmen: 25 8,8%
  • Meer dan €51,- per maand

Stemmen: 18 6,3%

• Totaal stemmers
    284
Hier nog een met €0,-

Ben fitness instructeur bij Club Rebel in Nijkerk.

Maar de meeste betelen 30 euro voor onbeperkt trainen bij Club Rebel.

14 euros p/mnd

Ik betaal 64 Euri voor onbeperkt, das All in, met Sauna, stoomhok, kindercreche, waar ik overigens helemaal geen gebruik van maak. Kwaliteit van dit fitnesshok is goed te noemen. Helaas, ik "groei" een beetje deze fitnesscentrum uit. Zit bij veel gewichten (ook machines) aan maximum.

De reden waarom ik blijf plakken, is de sociale omgeving. Train er al iets van 8 jaar en het is toch je thuis geworden. Voel me op me gemak. Heb zelfs een ex van me leren kennen (ze kwam daar toen net trainen....) Maar ooit moet ik "het huis uit" en zoeken naar iets groters, waar zwaarder getraind kanworden. Woon zelf in Zeist en vind het wel fijn als ik op de fiets erheen kan. Er zit 1tje in Utrecht, All-in nog wat, is goedkoper, maar wel heel erg ver voor mij.

Danaq zei:
Hm, mijn optie zit er niet tussen: €0,-

Gloednieuwe fitness, net 1,5 jaar oud, redelijk wat gewichten en dumbels.

Waarom zo goedkoop? Ben medewerker van het universitair sporcentrum in Nijmegen en heb dus gratis toegang :cool:

Het kan alleen soms wel een druk zijn, maar je moet het goed timen :)

Het Gymnasion zuihuiiiigt!! :) veel te druk en te klein. enige voordeel is dat er veel jonge goedgevormde studentes rondlopen in strakke broekjes.

Owja ontopic: 19,75 omdat ik af en toe achter de bar sta bij mijn fitnesscentrum. Normaal betaalje hier bij eenmaandkaart 62 euro ofzo.

Afhankelijk van hoeveel inleggeld je betaald gaat je maandelijkse bedrag omlaag.

€20,- en als ik geen student was dan zou het €32 zijn. Best duur eigelijk voor een vrij kleine sportschool...

mikester zei:
Ik betaal 64 Euri voor onbeperkt, das All in, met Sauna, stoomhok, kindercreche, waar ik overigens helemaal geen gebruik van maak. Kwaliteit van dit fitnesshok is goed te noemen. Helaas, ik "groei" een beetje deze fitnesscentrum uit. Zit bij veel gewichten (ook machines) aan maximum.

De reden waarom ik blijf plakken, is de sociale omgeving. Train er al iets van 8 jaar en het is toch je thuis geworden. Voel me op me gemak. Heb zelfs een ex van me leren kennen (ze kwam daar toen net trainen....) Maar ooit moet ik "het huis uit" en zoeken naar iets groters, waar zwaarder getraind kanworden. Woon zelf in Zeist en vind het wel fijn als ik op de fiets erheen kan. Er zit 1tje in Utrecht, All-in nog wat, is goedkoper, maar wel heel erg ver voor mij.
Dat heb ik nu ook, het wordt tijd voor wat beters, maar ik heb het wel naar m'n zin.
Maar ja, je moet toch verder!

Kheb er al wel 1 op het oog:
+-35 euro
onbeperkt trainen + zwemmen, squashen, sauna, zonnebank, spinnen.
oh ja, en aquafit hèhè :D

Ik ben lid van 2 sportscholen en betaal per maand in totaal iets van 75 euro

Normaal is het 55 euro maar omdat ik weer ga studeren en dus student betaal ik maar 35 euro :D

Studenten sportcentrum op de UvT :) a la Klempic. Rond de 70-80 euro per jaar dacht ik. Wordt goed gefinancieerd door de Universiteit zelf.

Niet zoveel hoor. Ik krijg sowieso al 25% studentenkorting. Kom ik uit op 26,25 euro p/m. Maar omdat ik 1 keer per jaar contant betaal, krijg ik 2 maanden kado. Kom ik uit op 262,50 per jaar. Per maand is dat 21,88 euro. Niet echt duur dus ;)

25 euro maar het wordt binnenkort 30 omdat de kosten van de nieuwe aanschaf van de apparaten er aan komen!

eerst 30 omdat ik student was
Nu 50 omdat ik werkloos ben .... :(

Terug
Naar boven