Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TylW zei:

Danaq zei:Hm, mijn optie zit er niet tussen: €0,-
Gloednieuwe fitness, net 1,5 jaar oud, redelijk wat gewichten en dumbels.
Waarom zo goedkoop? Ben medewerker van het universitair sporcentrum in Nijmegen en heb dus gratis toegang![]()
Het kan alleen soms wel een druk zijn, maar je moet het goed timen![]()
veel te druk en te klein. enige voordeel is dat er veel jonge goedgevormde studentes rondlopen in strakke broekjes.Dat heb ik nu ook, het wordt tijd voor wat beters, maar ik heb het wel naar m'n zin.mikester zei:Ik betaal 64 Euri voor onbeperkt, das All in, met Sauna, stoomhok, kindercreche, waar ik overigens helemaal geen gebruik van maak. Kwaliteit van dit fitnesshok is goed te noemen. Helaas, ik "groei" een beetje deze fitnesscentrum uit. Zit bij veel gewichten (ook machines) aan maximum.
De reden waarom ik blijf plakken, is de sociale omgeving. Train er al iets van 8 jaar en het is toch je thuis geworden. Voel me op me gemak. Heb zelfs een ex van me leren kennen (ze kwam daar toen net trainen....) Maar ooit moet ik "het huis uit" en zoeken naar iets groters, waar zwaarder getraind kanworden. Woon zelf in Zeist en vind het wel fijn als ik op de fiets erheen kan. Er zit 1tje in Utrecht, All-in nog wat, is goedkoper, maar wel heel erg ver voor mij.

Centaur zei:Ik ga binnenkort naar Kneets toe. 45 euro per maand.

ettertje...kan je voor mij niet dezelfde korting regelen?patrick zei:

Centaur zei:ettertje...kan je voor mij niet dezelfde korting regelen?![]()

Nee, keb geen OV jaargeval.patrick zei:als je een OV-jaarkaart hebt kan ik dat ja
btw ettertje? Hoop voor je dat je nooit benen met me gaat trainen![]()

Sportvoeding + productjes onder de toonbank?TylW zei: