XXL Nutrition

Hoeveel betaal jij voor onbeperkt trainen?

Peiling Peiling Hoeveel betaal jij voor onbeperkt trainen?

• €21,- tot €25,-

Stemmen: 50 17,6%
  • €26,- tot €30,-

Stemmen: 48 16,9%
  • €31,- tot €35,-

Stemmen: 56 19,7%
  • €36,- tot €40,-

Stemmen: 54 19,0%
  • €41,- tot €45,-

Stemmen: 33 11,6%
  • €46,- tot €50,-

Stemmen: 25 8,8%
  • Meer dan €51,- per maand

Stemmen: 18 6,3%

• Totaal stemmers
    284
30€/maand, maar ben onlangs naar een ietwat meer hardcore zaal geweest..alles spiksplinternieuw, met dumbbells tot 60kg :yell: en de prijs is daar 243€ per jaar..of 29€/maand

ff brainstormen..

iemand hier ervaring met het sportcentrum bij de VU? miss dat ik daar ook een abo neem. aangezien ik pas om 17.00 klaar ben met college en er dan gegarandeerd file staat. kan ik beter trainen :)
Maar goed als het alleen maar apparaten zijn en de dumbbells maar tot 30-40 kilo gaan heb ik er niks te zoeken.
Dus weet iemand of het wat is?

patrick zei:
Maar goed als het alleen maar apparaten zijn en de dumbbells maar tot 30-40 kilo gaan heb ik er niks te zoeken.
Dus weet iemand of het wat is?

Patser ;)

Nee is idd. wel een vereiste lekker zware dumbbells. Zeker voor je presses en shrugs.

sanniejj zei:
Patser ;)

Nee is idd. wel een vereiste lekker zware dumbbells. Zeker voor je presses en shrugs.

ach patser? nee hoor verre van dat :) Alleen als ik dumbbells gebruik dan kom ik zelden onder de 40kg. alleen bij side/front raises(22kg).

edit: en biceps natuurlijk. daar kom ik niet verder dan de 34kg dumbbells.

Laatst bewerkt:
ik betaal 80€ per jaar en dat is 6,66666 per maand en niet alleen voor fitness, maar ook voor

Aerobics Karate Tae Bo
Aikido Kick-boksen Tafeltennis

American Football Klimmen Tennis
Atletiek Korfbal
Turnen
Badminton looptraining Voetbal
Basketbal Looptraining duinen Volleybal
Boksen Roeien Waterpolo
Budosporten Rugby Windsurfen
Buikspiertraining Schaatsen Wushu
Capoeira Schermen Yoga
Conditietraining Skaten Zaalhandbal
Duiken Softbal Zaalvoetbal
Fitness Spinning Zelfverdediging voor
Hockey Steps vrouwen
Honkbal Tacoyo Zeilen
Jiu-Jitsu Tai-Chi Zwemmen
Judo Taido
Kanoen
OP het Universitaire sportcentrum!

TylW zei:
Waar leven die gym's dan van???
Is een bijjob van de eigenaar (gym zelf is van de stad), daarmee ook wat rare uren: van 17u tot 22u. but who cares, ik ga toch rond 19u trainen ;)

richard2003 zei:
U wish ;)

SR1985 zei:
Sportvoeding + productjes onder de toonbank? :)
supps word bijna niet verkocht bij ons, als je er koopt moet het nog besteld worden ook, duurt dan week of 3. niet echt interessant dus ;) (en is ****ing duur: maximize ...)

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoor dat een aantal mensen <15 euro per maand betalen. Kunnen jullie ook naam en stad erbij zetten?

Ik sport bij het universitair sport centrum in Leiden. Ook voor niet studenten goedkoper.

Leuk onderwerp om weer eens naar boven te halen :cool:

Ik betaal 60 euro in een jaar :eek: Dit is in het sportcentrum van de universiteit Twente. Geld hoeven ze er blijkbaar niet aan te verdienen, maar het wordt ook zwaar gesubsidieerd vermoed ik (daarnaast verhuren ze het voor een deel). Verder wel goeie openingstijden, niks te klagen ;) .

Ik betaal niks. Ik train op de sportschool bij ons op de kazerne, en daar hebben we de mooiste apperaten en bigg ass dumbels

34,50 € per maand...

maar 7 € :eek: heb je dan een fatsoenlijke sportschool?

28,50 en krijg er te weinig voor terug. Maar kan wel zwemmen, sauna en die shit maar dat gebruik ik nooit:P

Als vriendinnetje van de manager 50%, €55,00 per kwartaal

31.50 permaand klinkt niet duur maar het is het wel want de dumbbells gaan maar tot 40 kg en er ontbreken er te veel dan moet je bijvoorbeeld van 30 ineens naar 35 kg enzovoort. apparaten gaan vaak stuk begeleiding suckt en als ze iets nieuws kopen is het meestal iets heel overbodigs zoals planten en van die troep.

€115 p/ jr >>> student :D
Dus €9,60 p/mnd

40 euro, vind het a-sociaal.

Heb het vorige week ook opgezegd en verhuis naar waar het 36 euro per kwartaal kost.

DE ASVU in a´veen. is van de Vrije Universiteit A´dam

Terug
Naar boven