XXL Nutrition

Hoeveel betaal jij voor onbeperkt trainen?

Peiling Peiling Hoeveel betaal jij voor onbeperkt trainen?

• €21,- tot €25,-

Stemmen: 50 17,6%
  • €26,- tot €30,-

Stemmen: 48 16,9%
  • €31,- tot €35,-

Stemmen: 56 19,7%
  • €36,- tot €40,-

Stemmen: 54 19,0%
  • €41,- tot €45,-

Stemmen: 33 11,6%
  • €46,- tot €50,-

Stemmen: 25 8,8%
  • Meer dan €51,- per maand

Stemmen: 18 6,3%

• Totaal stemmers
    284
amsterdam >> 70 euro per maand

Zit dan wel vanalles bij, maar ****ing duur dus.

Maargoed, vermaak me er wel prima en zorg wel dat ik waar voor mijn geld krijg :rolleyes:

35, maar met studenten-korting :) ! anders 50..

27.50 maar kan dan maar tot 6uur savonds trainen, geen prob voor mij want kben er altijs smiddags. mopcht ik na 6uur willen trainen dan kost me dat per keer 2 euri extra. :)

47,50€ per maand, is erg duur, maar zit zwemmen, sauna en alle groepslessen in.
Voordeel is de ruime openingstijden, de hele dag van 8.30 tot 22.00 uur, dus gemakkelijk met mijn 5 ploegendienst.
Groot nadeel is echter, alleen maar machines, wordt je gauw zat, en dumbbells gaan maar tot 28Kg, wat mot je daar nou mee, zit bij een aantal apparaten en de cable stations al (bijna) aan de max.
Zo gauw mijn jaar om is (ja! jaarcontract) ga ik over naar een andere sportschool in de buurt, waar echt pro hardcore getraind wordt (powerlifting en BB) om echt goed aan het ijzer te kunnen gaan.
En ik denk dat het daar nog goedkoper is ook.

30 euro per maand als ik een half jaar vooruit betaal bij Kneet, ook al hebben ze laatst de prijzen verhoogd naar 200 euro voor een half jaar. Normale maandprijs is nu geloof ik 50 euro.

19 euro per maand. Is er wel altijd overdreven druk!! ??? ???

Niet schrikken:

1 x per week fitness/trainen € 24,50
2 x per week fitness/trainen € 38,50
Onbeperkt fitness € 51,50
Onbeperkt trainen € 61,00

+ abbonnement op school. 76 euro voor 6 maanden

niks nada nul werk er zelf

45 per 3 maanden onbeperkt :')

36 euro p/m normaal 46 euro p/m ik krijg gelukkig wel korting omdat ik student ben. :)

Prijzen zijn bij ons dit jaar weer omhoog gegaan betaal nu volgens mij 80 euro per 3 maanden.

30euro per maand

37 euro /maand. Is niet extreem duur, maar ondanks de nagelnieuwe apparatuur vrij beperkt. De apparaten zijn toppie, maar ik zou dolgraag iig een IR cabine hebben ipv alleen een zonnebank. Is allemaal erg klein ook, bijv. maar 2 douches.. nou ja, douche toch liever thuis (nu 10 min fietsen, voorheen 1 uur)

36 Euro...moet ik wel in de daluren dus overdag voor 17.00

Snoepje

26 euro, maar mag vrij veel. Lessen volgen zoals judo, kickboxen etc etc of zwemmen, squashen en zonnebanken.

Terug
Naar boven