Fitness Seller

Hoeveel betaal jij voor onbeperkt trainen?

Peiling Peiling Hoeveel betaal jij voor onbeperkt trainen?

• €21,- tot €25,-

Stemmen: 50 17,6%
  • €26,- tot €30,-

Stemmen: 48 16,9%
  • €31,- tot €35,-

Stemmen: 56 19,7%
  • €36,- tot €40,-

Stemmen: 54 19,0%
  • €41,- tot €45,-

Stemmen: 33 11,6%
  • €46,- tot €50,-

Stemmen: 25 8,8%
  • Meer dan €51,- per maand

Stemmen: 18 6,3%

• Totaal stemmers
    284
ik heb een scholieren abo, voor 2x

maar onbeperkt kost hier gvd 38 euro per maand en dan zit je ene jaar eraan vast :mad:
ik wil een andere zoeken

ik betal nu trouwens voor 2x per week geloof rond de 30 euro ofzo

Ik zie echt dat het onwijs uiteenloopt...

net nieuw sportcomplex, 17,nogwat per maand.
mag je onbeperkt van alles gebruik maken, fitness, spinning, gewoon alles wat er te vinden is. in lemmer zit dat, volgens mij ook 1 in heereveen maar weet niet of die dezelfde prijzen heeft

70 eurootjes inclusief zonnebankgebruik...

31,50 p/maand
't Is wel een gym waar ook pro's trainen. Dus over de uitrusting niets te klagen. Legio apparaten, dumbbells gaan tot 80 kilo en aan de halters kan je zo veel ijzer hangen als je wilt :D

250 euro per jaar, da's dus vrij goedkoop, ongeveer zo'n 21 euro per maand voor nog een echte 'hardcore' gym

Ik betaal 120 euro per jaar :D:D, heb ik even geluk!!
Ik train zeg maar op school, (universiteit twente-->aanrader). Enige nadeel aan het krachthonk = dat de barbells maar tot 120 kg kunnen (om het verantwoord te houden..), maar nou nog geen last mee!

29€ (zonnebank en sauna inclu)

japy zei:
31,50 p/maand
't Is wel een gym waar ook pro's trainen. Dus over de uitrusting niets te klagen. Legio apparaten, dumbbells gaan tot 80 kilo en aan de halters kan je zo veel ijzer hangen als je wilt :D

welke train jij dan??

kent er iemand uit omgeving rotterdam sportschool 'de straatweg'???

ik betaal 50 euro per maand!!
maar dan heb je wel alles gratis (incl drankjes)
behalve zonnebank niet, maar ik ben vaste klant dus die muntjes krijg ik ook gratis

@leophyte: zeker relaxede ruimte, maar voorziet wel in m'n behoeftes, 120 kilo hoef ik het komende jaar niet aan te denken (en past ook niet bij m'n trainingsdoelen).

maar hoezo betaal jij ruim het dubbele zeg? ???

Ik betaalde 85 euro voor een jaartje(schooljaar wel te verstaan)(wel maar ongeveer 8,50 per maand :P) 45 euro voor de fitness en 40 voor de sportactiviteiten die je kan doen, dus basiskaart + fitness. Klein zaaltje + gang met wat toestellen en een zall om ff wat af te reageren(basketbal, voetbal, wat je ding is). De fitness is niet super pro of nieuw etc, maar goed genoeg voor een beginner zoals ik :), er is genoeg om mee door te komen en er komen soms ook wel wat leuke studentes langs of savonds een aerobics training in de gymzaal(fitness kijkt van bovenaf de zaal in :p ). Tis Fitness zaaltje bij Het bress in Breda, iemand die daar ook zit, kleine kans denk ik :D.

48 euro per maand, en dat is nog een vrij standaard sportschool. Amsterdam is echt klote wat prijzen betreft. Die 48 euri is nog vrij normaal ook. Veel goedkoper zul je niet vinden.

69 per jaar @ universiteit, maar vind daar nie lekker trainen en is te weinig spinning.
dus train daar 1x in de week (sportkaart daar vooral vanwege extra sporten en zalen huren)
48/maand @ ooms, heel duur weet ik, maar trained fijn, en is 4-5x per dag spinning (doe da 2x per dag, wil weer verder afvallen) en ze geven er ook krav maga :cool: , wat bij een all-in abonnement (48 euro=all in je hebt ook goedkopere) ook erbij mag dus (je mag alles doen wat je wil daar, alleen voor meeste interesseer ik me neit echt)

Terug
Naar boven