- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
japy zei:31,50 p/maand
't Is wel een gym waar ook pro's trainen. Dus over de uitrusting niets te klagen. Legio apparaten, dumbbells gaan tot 80 kilo en aan de halters kan je zo veel ijzer hangen als je wilt![]()

Update: 67 voor 4 maanden is dus 16.75 per maandSR1985 zei:

) 45 euro voor de fitness en 40 voor de sportactiviteiten die je kan doen, dus basiskaart + fitness. Klein zaaltje + gang met wat toestellen en een zall om ff wat af te reageren(basketbal, voetbal, wat je ding is). De fitness is niet super pro of nieuw etc, maar goed genoeg voor een beginner zoals ik
, er is genoeg om mee door te komen en er komen soms ook wel wat leuke studentes langs of savonds een aerobics training in de gymzaal(fitness kijkt van bovenaf de zaal in
). Tis Fitness zaaltje bij Het bress in Breda, iemand die daar ook zit, kleine kans denk ik
.
, wat bij een all-in abonnement (48 euro=all in je hebt ook goedkopere) ook erbij mag dus (je mag alles doen wat je wil daar, alleen voor meeste interesseer ik me neit echt)