Fitness Seller

Hoeveel bewijs is er dat Hitler in 1945 is overleden?

Respect voor de mensen die hier zo'n uitgebreide reply's posten. Best interessant topic.

Dacht dat dit topic over hitler ging?Maar na 3 pages gaat het alweer over een paar DBB"ers..

Vond het anders wel een interessante discussie. Wat mij betreft is off topic geen probleem zo lang het iets toevoegt aan de discussie. In elk topic een oppervlakkige reactie die verwijst naar de topic titel wordt ook saai...

Doet me eraan denken , research eens 'project paperclip'.

Hitler was compleet ingesloten, 0% dat hij daar nog uit kon ontsnappen.

Als het een dubbelganger was, en hij toch ergens anders zat, dan werd hij toch binnen no time gevonden.

Tja, het zegt genoeg over de persoon in kwestie al hij in elke discussie steeds persoonlijk wilt worden.

Ik denk dat het meer ging om het proberen aan te duiden van jouw incompetentie om op dit vlak iets te posten dat goed onderbouwd is (en zonder maffe conspiracy elementen te gebruiken)

Een voorbeeld:

check @ 01:20. Die technologie is 60 jaar geleden ontwikkeld. Met de juiste tuning kan je hier heel goed mee vliegen aangezien het werkt als een soort van anti-zwaartekracht machine d.m.v. elektro magnetische velden.

'Met de juiste tuning', 'anti-zwaartekracht machine d.m.v. elektro magnetische velden'.

Dat slaat allemaal helemaal nergens op, is suggestief en bouwt er op voort dat de afgelopen 65 jaar een grote samenzwering gaande is geweest om dergelijke technologie verborgen te houden. (En natuurlijk hebben ze in die 60 jaar geen sikkepit voor elkaar gekregen!)

Het enige waar dat naar riekt is 'bullshit'. Je posts geven geen fatsoenlijk bronnen (nee, 'wetenschappers' op 'youtube' zijn geen fatsoenlijke bron, helemaal niet in dergelijke dubieuze zaken) en vertonen alle verdachtheden die bij 'bullshit' zo herkenbaar zijn.

Mischien weet je veel van natuurkunde (dan kan je direct eens uitleggen hoe dat zit met 'anti-zwaartekracht' en 'elektromagnetische velden'), maar geschiedenis is dan wellicht weer iets dat je aan klaaswitz zou kunnen over laten? Hij is in ieder geval zo eerlijk om aan te geven dat hij te weinig van natuurkunde afweet, i.t.t. sommige personen die bijvoorbeeld weer geen **** van geschiedenis snappen...

Het enige waar dat naar riekt is 'bullshit'. Je posts geven geen fatsoenlijk bronnen (nee, 'wetenschappers' op 'youtube' zijn geen fatsoenlijke bron, helemaal niet in dergelijke dubieuze zaken) en vertonen alle verdachtheden die bij 'bullshit' zo herkenbaar zijn.
Lol dan geloof je het toch niet. Ik dwing niemand om het te geloven. Ik weet toch beter en daar gaat het uiteindelijk allemaal om ;)

O en het creërd natuurlijk geen anti-zwaartekracht, maar de uitkomst is hetzelfde.
Het is gewoon magnetic levitation. Dit word de voorstuwing van de toekomst, mark my words.

*edit* lol nu kan het me al helemaal niks meer uitmaken wat je zegt.
Kheb net me ena laatste cijfer voor natuurkunde binnen. Als ik een 8 haal voor de toets die ik vandaag heb gemaakt dan ga ik met een 8,5 me examen in :D:D

Stephen Hawkins kan nu gerust sterven, de nieuwe grote natuurkundige heeft het voor elkaar gekregen om op 20 jarige leeftijd een 8,5 te halen voor een middelbare school tentamen in natuurkunde. Berkeley en Oxford schijnen al bezig te zijn met het voorbereiden van een aanbieding voor het bekleden van een leerstoel.

*gaat verder met zijn wetenschappelijk onderzoek op youtube*

Leuk zo'n 8,5 voor natuurkunde. Eventueel had je beter kunnen opletten bij Nederlands.

Eh even bij de les blijven he, het was geen 8,5. Owned, jammer joh.

Genoeg gebashed, stay on-topic.

De elektromagnetische velden die de vliegende schotels zouden creëren bestaan uit elektromagnetische wisselende pulsen. Anti-zwaartekracht termen zijn hier NIET bij aan de orde (lees verder in mijn post waarom niet). In de natuurfysica werkt dit vrij simpel. Elke massa trekt aan elkaar. Oftewel, de aarde trekt aan jou, jij trekt aan de Aarde.

De schotel trekt aan de Aarde, de Aarde trekt aan de schotel. Zolang de afzetkracht groter is dan de aantrekkingskracht, zal men op kunnen stijgen.

De elektromagnetische pulsen waar dhr. Apfelstrudel het over heeft, zijn gigantische pulsen die elk elektrisch netwerk plat zal leggen. Ook zou de magnetische levitatiekracht (gegenereerd door elektromagnetische pulsen) zóóó groot moeten zijn dat dit schadelijk is voor de natuur en voor de mens. Hoe hoger je met zo'n grote schotel op wil stijgen, hoe groter de massa van het object is, des te meer levitatiekracht is nodig. En nee, dit verband is niet recht-evenredig. 2x zo hoog betekent dus niet 2x zoveel kracht. (elektro-)Magnetisme verspreid zich als een cirkel en de kracht neemt zeer snel af.

Vandaar dat de maglev maar een paar mm/cm boven zijn rails kan glijden.

Zó, na dit verklaard te hebben haak ik maar eens in op de eigenlijke discussie.

De plattegrond die Gorill0r weergaf is gemaakt voor de film "Der Untergang", mits ik mij niet vergis.
Hitler was een uiterst intelligente man, niet te vergelijken met andere leiders als Stalin. Het zou best kunnen dat hij ontsnapt is, echter is de kans kleiner dat hij ontsnapt is dan dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Maar! 't Belangrijkste is... de kans is er.

Maar Tupac Shakur en Elvis Presley leven toch ook nog?!?!

Oja, wat ook belangrijk is...

Om elektromagnetisme te kunnen gebruiken zijn er 2 (elektro-) magnetische velden nodig.
Bij de schotel dus het veld gecreëerd door de schotel en welk veld nog meer?
Juist, het veld gegenereerd door de Aarde. Grappig dat dit veld telkens veranderd en afhankelijk is van factoren als onder andere zonne stormen en alle andere activiteiten in het universum.
Dit betekent dus dat de schotel hier op zou moeten kunnen reageren...

Oja, wat ook belangrijk is...

Om elektromagnetisme te kunnen gebruiken zijn er 2 (elektro-) magnetische velden nodig.
Juist, het veld gegenereerd door de Aarde. Grappig dat dit veld telkens veranderd en afhankelijk is van factoren als onder andere zonne stormen en alle andere activiteiten in het universum.

Ik denk dat we 60 jaar geleden een nobelprijs winnaartje of 10 hebben gemist om een of andere reden. We hadden al in schoteltjes naar ons werk kunnen gaan.

When desperate douchebags hunt after their adored hero's, history suddenly appeals to them.

Haha, Marky = goed op dreef :D

De elektromagnetische pulsen waar dhr. Apfelstrudel het over heeft, zijn gigantische pulsen die elk elektrisch netwerk plat zal leggen. Ook zou de magnetische levitatiekracht (gegenereerd door elektromagnetische pulsen) zóóó groot moeten zijn dat dit schadelijk is voor de natuur en voor de mens. Hoe hoger je met zo'n grote schotel op wil stijgen, hoe groter de massa van het object is, des te meer levitatiekracht is nodig. En nee, dit verband is niet recht-evenredig. 2x zo hoog betekent dus niet 2x zoveel kracht. (elektro-)Magnetisme verspreid zich als een cirkel en de kracht neemt zeer snel af.
Bekijk eens het filmpje van die spoel. Ze snappen nogsteeds niet echt waarom ie gaat zweven. Het werkt niet als een MagLev.

Je snapt dus duidelijk niet dat die spoel anders werkt dan elk ander magnetisch apparaat.

Als ze een spanningsbron aansluiten op de spoel dan gaat deze zweven, ongeacht van wat er in zijn omgeving ligt. 1 spoel, 1 stroomkring.

Anti-zwaartekracht termen zijn hier NIET bij aan de orde (lees verder in mijn post waarom niet). In de natuurfysica werkt dit vrij simpel. Elke massa trekt aan elkaar. Oftewel, de aarde trekt aan jou, jij trekt aan de Aarde.
Dit magnetisch veld werkt niet zoals de spoelen in een transformator die jij in je natuurkunde boek terug kan vinden.

Kcheck wel ff het internet.
Zoek het internet voor Boyd Bushman en the Hutchison effect

Kmoet er nu van door dus ik kom later wel met een betere bron, maar hier alvast een voorproefje ter verduidelijking van Wiki.
Boyd Bushman has claimed that Lockheed Martin has researched antigravity technology, specifically gravity manipulation by means of magnetic fields, he even has stated that he experimented at Lockheed's White Settlement, Texas facilities, proving that magnetic fields affect the gravitational field and because of that, bodies don't fall with the same acceleration, a result different from the classical experiments made by Galileo with no magnetic fields present. He currently lives in Lewisville, Texas

Laatst bewerkt:
Bekijk eens het filmpje van die spoel. Ze snappen nogsteeds niet echt waarom ie gaat zweven. Het werkt niet als een MagLev.

Je snapt dus duidelijk niet dat die spoel anders werkt dan elk ander magnetisch apparaat.

Als ze een spanningsbron aansluiten op de spoel dan gaat deze zweven, ongeacht van wat er in zijn omgeving ligt. 1 spoel, 1 stroomkring.

Dit magnetisch veld werkt niet zoals de spoelen in een transformator die jij in je natuurkunde boek terug kan vinden.

Kcheck wel ff het internet.
Zoek het internet voor Boyd Bushman en the Hutchison effect

Kmoet er nu van door dus ik kom later wel met een betere bron, maar hier alvast een voorproefje ter verduidelijking van Wiki.
Hmm, ik heb een model gebouwd met spoelen (welke overigens werkte), ik heb een model gebouwd welke de magnetische levitatiekracht van de maglev gebruikt en ik heb een model gebouwd door gebruik te maken van stikstof.

Maar inderdaad, jij hebt (misschien) een 8.5 voor je VWO natuurkunde, jij snapt 't, ik niet.

Ooh, en btw, ik stond gemiddeld een 9,6 en voor mijn examen natuurkunde had ik een 9,4. Do the math ;-)

Terug
Naar boven