- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht dat dit topic over hitler ging?Maar na 3 pages gaat het alweer over een paar DBB"ers..
Tja, het zegt genoeg over de persoon in kwestie al hij in elke discussie steeds persoonlijk wilt worden.Dacht dat dit topic over hitler ging?Maar na 3 pages gaat het alweer over een paar DBB"ers..
Tja, het zegt genoeg over de persoon in kwestie al hij in elke discussie steeds persoonlijk wilt worden.
Tja, het zegt genoeg over de persoon in kwestie al hij in elke discussie steeds persoonlijk wilt worden.
check @ 01:20. Die technologie is 60 jaar geleden ontwikkeld. Met de juiste tuning kan je hier heel goed mee vliegen aangezien het werkt als een soort van anti-zwaartekracht machine d.m.v. elektro magnetische velden.
Lol dan geloof je het toch niet. Ik dwing niemand om het te geloven. Ik weet toch beter en daar gaat het uiteindelijk allemaal omHet enige waar dat naar riekt is 'bullshit'. Je posts geven geen fatsoenlijk bronnen (nee, 'wetenschappers' op 'youtube' zijn geen fatsoenlijke bron, helemaal niet in dergelijke dubieuze zaken) en vertonen alle verdachtheden die bij 'bullshit' zo herkenbaar zijn.

*edit* lol nu kan het me al helemaal niks meer uitmaken wat je zegt.
Kheb net me ena laatste cijfer voor natuurkunde binnen. Als ik een 8 haal voor de toets die ik vandaag heb gemaakt dan ga ik met een 8,5 me examen in![]()
Jij hebt echt problemen met lezen hè? Ik begin me af te vragen of je überhaupt wel scholing hebt gehad.om op 20 jarige leeftijd een 8,5 te halen voor een middelbare school tentamen in natuurkunde.
Oja, wat ook belangrijk is...
Om elektromagnetisme te kunnen gebruiken zijn er 2 (elektro-) magnetische velden nodig.
Bij de schotel dus het veld gecreëerd door de schotel en welk veld nog meer?
Juist, het veld gegenereerd door de Aarde. Grappig dat dit veld telkens veranderd en afhankelijk is van factoren als onder andere zonne stormen en alle andere activiteiten in het universum.
Dit betekent dus dat de schotel hier op zou moeten kunnen reageren...
Bekijk eens het filmpje van die spoel. Ze snappen nogsteeds niet echt waarom ie gaat zweven. Het werkt niet als een MagLev.De elektromagnetische pulsen waar dhr. Apfelstrudel het over heeft, zijn gigantische pulsen die elk elektrisch netwerk plat zal leggen. Ook zou de magnetische levitatiekracht (gegenereerd door elektromagnetische pulsen) zóóó groot moeten zijn dat dit schadelijk is voor de natuur en voor de mens. Hoe hoger je met zo'n grote schotel op wil stijgen, hoe groter de massa van het object is, des te meer levitatiekracht is nodig. En nee, dit verband is niet recht-evenredig. 2x zo hoog betekent dus niet 2x zoveel kracht. (elektro-)Magnetisme verspreid zich als een cirkel en de kracht neemt zeer snel af.
Je snapt dus duidelijk niet dat die spoel anders werkt dan elk ander magnetisch apparaat.Om elektromagnetisme te kunnen gebruiken zijn er 2 (elektro-) magnetische velden nodig.
Bij de schotel dus het veld gecreëerd door de schotel en welk veld nog meer?
Juist, het veld gegenereerd door de Aarde. Grappig dat dit veld telkens veranderd en afhankelijk is van factoren als onder andere zonne stormen en alle andere activiteiten in het universum.
Dit betekent dus dat de schotel hier op zou moeten kunnen reageren...
Dit magnetisch veld werkt niet zoals de spoelen in een transformator die jij in je natuurkunde boek terug kan vinden.Anti-zwaartekracht termen zijn hier NIET bij aan de orde (lees verder in mijn post waarom niet). In de natuurfysica werkt dit vrij simpel. Elke massa trekt aan elkaar. Oftewel, de aarde trekt aan jou, jij trekt aan de Aarde.
Boyd Bushman has claimed that Lockheed Martin has researched antigravity technology, specifically gravity manipulation by means of magnetic fields, he even has stated that he experimented at Lockheed's White Settlement, Texas facilities, proving that magnetic fields affect the gravitational field and because of that, bodies don't fall with the same acceleration, a result different from the classical experiments made by Galileo with no magnetic fields present. He currently lives in Lewisville, Texas
Hmm, ik heb een model gebouwd met spoelen (welke overigens werkte), ik heb een model gebouwd welke de magnetische levitatiekracht van de maglev gebruikt en ik heb een model gebouwd door gebruik te maken van stikstof.Bekijk eens het filmpje van die spoel. Ze snappen nogsteeds niet echt waarom ie gaat zweven. Het werkt niet als een MagLev.
Je snapt dus duidelijk niet dat die spoel anders werkt dan elk ander magnetisch apparaat.
Als ze een spanningsbron aansluiten op de spoel dan gaat deze zweven, ongeacht van wat er in zijn omgeving ligt. 1 spoel, 1 stroomkring.
Dit magnetisch veld werkt niet zoals de spoelen in een transformator die jij in je natuurkunde boek terug kan vinden.
Kcheck wel ff het internet.
Zoek het internet voor Boyd Bushman en the Hutchison effect
Kmoet er nu van door dus ik kom later wel met een betere bron, maar hier alvast een voorproefje ter verduidelijking van Wiki.