XXL Nutrition

Hoeveel bewijs is er dat Hitler in 1945 is overleden?

Hmm, ik heb een model gebouwd met spoelen (welke overigens werkte), ik heb een model gebouwd welke de magnetische levitatiekracht van de maglev gebruikt en ik heb een model gebouwd door gebruik te maken van stikstof.

Maar inderdaad, jij hebt (misschien) een 8.5 voor je VWO natuurkunde, jij snapt 't, ik niet.

Ooh, en btw, ik stond gemiddeld een 9,6 en voor mijn examen natuurkunde had ik een 9,4. Do the math ;-)
En alsnog snap je niet dat deze spoel heel anders werkt dan jouw spoel.

Haha, wordt dit nou een kijk-mij-hoge-cijfers-voor-mijn-vwo-hebben-gehaald topic? :roflol: Kneuzen.

Als men de borst niet opgepompt krijgt dan maar het hoofd.

Hehe, nee, maar ik vind 't wel grappig dat wanneer men 1 onderwerp heeft geleerd op de studie, men denkt wereldwijs over dit onderwerp te zijn.

En intelligentste, nah, daar val ik nou net weer niet onder. Enige dat ik redelijk kan is Natuurkunde, uiteraard doe ik een andere opleiding...

Maar goed, we wijken inderdaad af, mijn excuses.

Die battle omtrents cijfers vind ik niet erg boeiend. Ik vind de discussie over de vliegende schotels des te boeiender. Gaat u verder!

en wat dan als hij toen niet was gestorven? de enige die daar baat bij hebben zijn de mensen die complottheoriën willen ontwikkelen

achja, soms is een gouden parachute het beste voor de wederopbouw van een land.

Mooi topic weer. Nog wat stof tot nadenken voor de conspiristen: Waar is het bewijs dat Napoleon dood is? En Caesar? En Stalin?

Die battle omtrents cijfers vind ik niet erg boeiend. Ik vind de discussie over de vliegende schotels des te boeiender. Gaat u verder!

Wat valt er te zeggen over ufo's? Die bestaan zeer simpel. Kijk bv eens naar ' the disclosure project ', militaire getuigenissen van ex piloten tot mensen die bevoegd zijn om lanceer codes van nucleaire wapens in bezit te hebben dus maw niet de eerste beste idioten.

Bewijs? Wat ik bewijs vind is als ze de ufo vanaf te grond konden zien , grond radar , piloot in de lucht kon het zien en de piloot had het op z'n radar.

Een Belgische generaal is ook naar voor gestapt en bekend dat hij 2 f16's achter een ufo gestuurd had en het soms onder 'lock' had in de f16 en daar zijn beelden van.

Wat valt er te zeggen over ufo's? Die bestaan zeer simpel. Kijk bv eens naar ' the disclosure project ', militaire getuigenissen van ex piloten tot mensen die bevoegd zijn om lanceer codes van nucleaire wapens in bezit te hebben dus maw niet de eerste beste idioten.

Bewijs? Wat ik bewijs vind is als ze de ufo vanaf te grond konden zien , grond radar , piloot in de lucht kon het zien en de piloot had het op z'n radar.

Een Belgische generaal is ook naar voor gestapt en bekend dat hij 2 f16's achter een ufo gestuurd had en het soms onder 'lock' had in de f16 en daar zijn beelden van.
Jup, maar het merendeel van de bevolking steekt liever zijn kop in zijn anus en lult daarom als een schaap mee met de rest van de naïvelingen en noemt dit maar al te graag conspiracy theories ;)

Jup, maar het merendeel van de bevolking steekt liever zijn kop in zijn anus en lult daarom als een schaap mee met de rest van de naïvelingen en noemt dit maar al te graag conspiracy theories ;)

Sure, het merendeel van de bevolking is natuurlijk oh zo dom en de complottheoristen zijn o zo slim.

Als er wel een stel debielen zijn in deze wereld dan zijn het degenen die bijna overal een complot achter zoeken.

Absolute bagger als Zeitgeist, Loose Change, Rosswell films etc vreten alsof het de absolute waarheid bevat. Ja dat zijn echt de verlichte geesten natuurlijk.

Je hebt het wel tegen een aankomend kernfysicus, die staan erom bekend veel te zien in allerlei complottheorieen.

Je hebt het wel tegen een aankomend kernfysicus, die staan erom bekend veel te zien in allerlei complottheorieen.

Die grap kennen we nu wel. Het is alleen wel opvallend dat iemand die aangeeft een wetenschappelijke studie te willen volgen zo weinig kritisch is over bepaalde complot theorieen. Als iets niet wetenschappelijk te noemen valt dan zijn het de meeste complot theorieen wel.

Nee, zo zit het niet.

Je hebt een groot deel van de bevolking die zich simpelweg niet heel erg interesseert in dit soort dingen en ervan uitgaat dat de direct beschikbare toegankelijke bronnen (die versimplificeerd gepubliceerd worden) kloppen, laten zich ook vrij gemakkelijk van de wijs brengen doordat ze geen inzage hebben in kwaliteitsverschillen wat betreft bronnen.

Je hebt een groep mensen die geinteresseerd zijn in het opdoen van kennis en dit doen aan de hand van wetenschappelijke gegevens. Je weet wel, als aankomend kernfysicus zijnde, gegevens gebaseerd op empirisch onderzoek.

En dan heb je daarnaast een marginaal groepje die zich er wel in interesseert (vaak zeer specifiek) maar door allerlei omstandigheden ervoor kiezen om voor de meest onwaarschijnlijke spannende varianten te gaan en zich daarover zeer selectief in laten lichten langszij allerlei dubieuze bronnen. Vaak ook uit wantrouwen jegens de traditionele bronnen van kennis. Opvallend is dat deze groep bijzonder weinig raakvlakken hebben met wetenschappelijk onderzoek, wat merkwaardig is gezien de mate van geinteresseerdheid (sarcasme, ik bedoel te zeggen dat deze groep vooral bestaat uit nutcases en andere verwarden die zich vooral lijken te kenmerken door een treurig gebrek aan zelfreflectie en het gevoel onderschat te worden).

Die grap kennen we nu wel. Het is alleen wel opvallend dat iemand die aangeeft een wetenschappelijke studie te willen volgen zo weinig kritisch is over bepaalde complot theorieen. Als iets niet wetenschappelijk te noemen valt dan zijn het de meeste complot theorieen wel.
Ik geef complot theories niet 100% gelijk. Maar bij sommige zit er toch echt een bron van waarheid in. Een bron van waarheid die de meeste mensen gewoon niet willen begrijpen.

Sure, het merendeel van de bevolking is natuurlijk oh zo dom
Lol wil je dat nou echt gaan ontkennen? Als iedereen zo slim en individueel was dan hadden we niet een miljard gristenen gehad op deze aardbol.

Don't hate me just because your jealous ;)
Ik stuur je wel een brief als ik aan me opleiding begin

Opvallend is dat deze groep bijzonder weinig raakvlakken hebben met wetenschappelijk onderzoek, wat merkwaardig is gezien de mate van geinteresseerdheid (sarcasme, ik bedoel te zeggen dat deze groep vooral bestaat uit nutcases en andere verwarden die zich vooral lijken te kenmerken door een treurig gebrek aan zelfreflectie en het gevoel onderschat te worden).
En aangezien jij zelf toegeeft niks van natuurkunde e.d. af te weten maar wel op elk wetenschappelijk topic je zegje probeerd te doen zonder ook maar een keer met een bron te komen of iets anders pas je wel mooi in deze groep.

Krijg je op het vwo tegenwoordig geen Nederlands meer?

Terug
Naar boven