Fitness Seller

hoeveel dagen in de week train jij?

Peiling Peiling hoeveel dagen in de week train jij?

• 1 dag

Stemmen: 0 0,0%
  • 2 dagen

Stemmen: 13 5,0%
  • 3 dagen

Stemmen: 72 27,5%
  • 4 dagen

Stemmen: 99 37,8%
  • 4 dagen

Stemmen: 53 20,2%
  • 6 dagen

Stemmen: 23 8,8%
  • 7 dagen

Stemmen: 2 0,8%

• Totaal stemmers
    262
Ik fiets nu ook al 3x per week (26km op een dag) dus om nog meer cardio te gaan doen zal ook niet echt productief zijn:D. Maar ik zal het es een paar weken aankijken. Het zal iig een flinke verandering voor mijn lichaam zijn:).

Train 3x per week en fiets elke dag naar me werk heen en weer (iets meer dan 20 km is dat in totaal) doe daarom ook geen cardio al vind ik dat het fietsen niet echt belastend meer is moet echt een flinke wind tegen hebben om hijgend thuis te komen en fiets toch altijd wel stevig door.

Standaard 4 x per week, 3 geeft me geen voldoening, 5 geeft me teveel voldoening (in de vorm van kots). Ik train altijd till failure

Ik train vier keer per week en elke spiergroep twee keer per week. Ik doe momenteel geen beenoefeningen. Als ik die wel weer ga doen, ga ik 6 keer per week trainen

4x per week soms eventueel een keer extra

Winter 6 dagen, Zomer 5-6 dagen.. (komt door wedstrijden)

Winter 4 krachttrainingen 2 Werptrainingen/Sprong

Zomder 4 Kracht/ 2 Werp (vervalt af en toe een werptraining)

0 keer kracht, 0 keer de rest. En ik ben gespierder dan ooit :cool:

4x met gewichten, 2x hardlopen per week. I'm lovin' it! :thumb:

4 dagen excl cardio, en dat zal terugzakken naar 3 als ik krav maga ga beoefenen

zes keer dan kan ik al mijn spier groepen goed aanpakken train mesta twee of twee en half uur elke dag buik en nooid cardio

netjes, zou ik niet volhouden denk ik.

3 nu (fullbody), in het begin 6, dan 5, nu 3 en binnenkort weer 4

Train 4x per week!!! Heb 5x per week getraind maar heb het gevoel dat ik op 3 dagen rust harder groei:D

hst schema, dus 3 keer per week fullbody, maar als ik normaal train meestal 3 a 4 keer per week.

Ik train 6 x per week! Vroeger trainde ik 7 op 7. Veel te graag in de gym rondhangen he ;)

Maar moet zeggen van als ik mijn lichaam een dag meer laat rusten gaat het herstellen wel beter wat logisch is natuurlijk

Train 4x per week, meer dan genoeg.
Moet tenslotte ook nog wat rust

Ik train nu 3 dagen in de week en wil er 4 gaan doen ( schooldagen dan)
En in de vakantie zowiezo meer...

Ik train 4 maal in de week : UB / LB en dan nog eens UB / LB :) 4 keertjes dus

2x nu. Zaterdag bench, zondag DL. Nog wel 2x zwemmen erbij.

Terug
Naar boven