Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha !Maar je zou ook kunnen overwegen je benen drie keer per week te trainen.

Zou toch opteren voor dinsdag benen, donderdag benen en zaterdag benen. Week erachter maandag, woensdag en vrijdag. Week daarna enkel op zondag.Dus op de Maandag en de Donderdag de benen trainen zou dus goed zijn ?

Optie 2 en als je merkt dat je niet hersteld optie 1.Omdat ik gewoon zit te twijfelen wat de beste zou zijn voor de benen (om de benen echt te laten groeien - dat ze dikker/groter worden - heel veel spiermassa dus). Benen 1x per week trainen lijkt me sowieso al te weinig. Maar 2x of 3x per week moet dan wel goed zijn. Op het internet lees ik namelijk veel verschillende dingen (en veel mensen zeggen dat 1x per week de benen trainen al voldoende is, terwijl iemand anders zegt dat 2x per week goed is), dus een beetje twijfel. Gewoon over het algemeen als ik zou moeten kiezen (want tussen de beide opties zit (redelijk) genoeg rust lijkt mij:
Optie 1: Maandag en Donderdag de benen trainen ?
Optie 2: Maandag, Donderdag, Zondag de benen trainen - dan die week daarna op: Woensdag, Zaterdag, en weer op de Maandag (en dan zo steeds verder gaan/rouleren zeg maar).
Of weet jij een betere optie ?
Als je het kan inplannen en je kan de workload aan dan zou ik 3x aanraden (volume en frequentie geven meer massa)Als je intensiteit goed zit is 2x per week echt meer dan voldoende en zou je niet eens twijfelen over 3x per week.
Ik wil je nu niet in de war brengen, maar heb je ooit al eens 4x per week overwogen? Studies tonen aan dat dit voor gigantische benen zorgt in no-time.

Jawel he.Je kan ook 2 of 3 dagen per week gaan voetballen, daarmee train je je benen in feite ook.