XXL Nutrition

hoeveel dagen in de week train jij?

Peiling Peiling hoeveel dagen in de week train jij?

• 1 dag

Stemmen: 0 0,0%
  • 2 dagen

Stemmen: 13 5,0%
  • 3 dagen

Stemmen: 72 27,5%
  • 4 dagen

Stemmen: 99 37,8%
  • 4 dagen

Stemmen: 53 20,2%
  • 6 dagen

Stemmen: 23 8,8%
  • 7 dagen

Stemmen: 2 0,8%

• Totaal stemmers
    262
Het streven is 4 keer in de week maandag en dinsdag trainen...woensdag rust en dan donderdag en vrijdag of zaterdagochtend. De laatste tijd kom ik echter maar tot hooguit twee of drie... :(

train om de dag, zodat ik 1 dag train en de andere dag rust heb, daardoor kom ik op de ene week 3 dagen en de andere 4 dagen, als ik superzin heb ga ik vaak op mijn rustdagen nog wat extra cardio doen

ben ook van plan 4x te gaan (nu 3)

Eerst 4x.. maar dat beviel me niet echt.. nu train ik 3x.

4/5 dagen. Na 2 trainingsdagen voel ik simpelweg dat ik nog gruwelijk aan het herstellen ben. Meestal doe ik dus 2 on, 1 off.

3x want herstel is ook belangrijk.

Op dit moment train ik niet (al 8-9 maanden of zo). Ik wilde afgelopen week weer beginnen, maar dat wordt nu aankomende week, ivm een licht griepje.

5x per week

op rustdagen zit ik me savonds op te vreten omdat ik teveel energie in me fl**ker heb, maar voor alleen cardio ga ik dan me stoel niet uit

Ik doe,

MAANDAG:
Fitness
hardlopen

DINSDAG:
Fietsen
Hardlopen

WOENSDAG:
Fitness
Boksen

VRIJDAG:
Fitness
Boksen

ZATERDAG:
Hardlopen
Fietsen

5 dagen in de week, in het weekend soms een extra dag cardio

Op dit moment (cut) 2 dagen KT, plus 1 dagje heel erg licht high reps. Verder wat cardio op de off-days (20 minuutjes)

twee maal twee opvolgende dagen en dan full boddy in twee dagen dus eigenlijk een combinantie van 6 splitschema's gezien over twee dagen.. het voordeel is dat er tussen iedere spier groep precies 2 dagen rust zit voor dat ik ze weer belast en 2 dagen rust is 2 dagen groei... toch.

daarnaast nog 1 maal in de week squash

5 en in de cut 6 a 7 hangt van energielevels af.

als het allemaal mee zit train ik 6x dan doe ik elke spiergroep 2x. In 3dagen elke spiergroep dan 1 dag rust en dan weer elke spiergroep:D

Terug
Naar boven