MuscleMeat

Hoeveel geef jij uit per week aan je voeding?

5x pak kipfilet
5x blikken Tonijn
2x 2 liter melk half vol
1x brinta
3x 6pack miniraal water (drink alleen miniraal)
5x zakje bruin brood

en de rest eet ik met mijn ouders mee. wat de pot schaft meestal rijst of spaggeti enz. incl groente (altijd)

dit kost mij ongv 30 euro per week.

Bij welke supermarkt haal je dat? Dat is bij de AH volgens mij niet te doen voor drie tientjes.

Enigste wat ik zelf moet betalen is me kip, en die bestel ik bij musclemeat in grootverpakking.

Rijst,kwark,noten etc worden allemaal door me ouders betaald :P Heb al meerdere malen gezegd dat ik dat best zelf wil betalen maar me moeder blijft voor me kopen.

Sam,e here maar wel op zich lekker dat wij niet hoeven betalen

hahaha gaan we weer. Weer zo'n sufkop die denkt dat Aldi, Lidl of weet ik wat veel goedkoper zijn.

Deze sufkop baseert dat op wekelijks boodschappen doen bij de AH. Overigens is een goedgevulde boodschappen kar bij de Aldi/Lidl en consorten 99 van de 100 keer goedkoper dan bij bijvoorbeeld de Albert Heijn als je niet alleen maar Euroshopper meuk koopt.

Deze sufkop baseert dat op wekelijks boodschappen doen bij de AH. Overigens is een goedgevulde boodschappen kar bij de Aldi/Lidl en consorten 99 van de 100 keer goedkoper dan bij bijvoorbeeld de Albert Heijn als je niet alleen maar Euroshopper meuk koopt.

Ik doe ook wekelijks boodschappen bij de AH. Vind het allemaal nogal tegenvallen bij die Aldi en Lidl. Is nergens op gebaseerd, mensen praten mekaar na. Voor die paar produkten die inderdaad iets goedkoper zijn ga ik echt niet dagelijks naar de Aldi en consorten. En zoals ik al eerder zei hebben ze bij de Aldi en Lidl niet van die acties zoals bij de AH.

Ik doe ook wekelijks boodschappen bij de AH. Vind het allemaal nogal tegenvallen bij die Aldi en Lidl. Is nergens op gebaseerd, mensen praten mekaar na. Voor die paar produkten die inderdaad iets goedkoper zijn ga ik echt niet dagelijks naar de Aldi en consorten. En zoals ik al eerder zei hebben ze bij de Aldi en Lidl niet van die acties zoals bij de AH.
Als je bij de AH alle aanbiedingen pakt ben je goedkoper uit dan bij de Lidl, melk, eieren en kwark zijn bij beide even duur. Buiten de aanbiedingen om ben je wel duurder uit.

Begrijp ook geen snars van diegenen die beweren met een paar tientjes hun boodschappen te doen...

Dat is vrij simpel, je hebt mensen die enkel voor kwaliteit gaan. Zij gaan voor een aantal vlees of vis maaltijden per dag. Ik behoor tot diezelfde club. Zo hoort het eigenlijk ook voor de beste resultaten volgens mijn bescheiden mening. Vlees en vis is duur, als je dan 3000-5000 kcal per dag naar binnenspeelt dan kost het al snel een pak geld.

Je hebt hier mensen die maar bij 1 maaltijd een stuk kwaliteitsvlees eten. Zij eten veel kwark, melk, shakes,.. goedkopere en "makkelijkere" bronnen van eiwitten dus. Vaak wegens budgettaire redenen of omdat ze niet te vaak willen koken en dergelijke. Niets mis mee, iedere zijn keuze.

Dan zijn er ook nog een heel aantal volgens mij die geen groenten en fruit eten dus dat scheelt ook een pak.

Terug
Naar boven