Fitness Seller

Hoeveel geef jij uit per week aan je voeding?

ongv. 30 eu per week. Weekend eet ik bij m'n ouders.

Ik drink alleen water en melk.
5x kwark a 70 cent 3.5
5x melk a 65 cent 3.25
5x vlees ongv. 1 euro per dag 5
brinta pak per week ongv.
2 pakken eieren 2.6
fruit ongv. 3
brood, pindakaas, rijst pasta en groenten en nootjes vullen de rest aan.

ong 1000 euro per week

Dan ben ik echt heel erg blij voor je

Ik wou dat het voor meer mensen is weggelegd om fatsoenlijk te kunnen eten

Want Geen mens eet voor zijn of haar lol voor minder dan een tientje per dag.

Bijzonder knap, als je dan kan eten van een knaak, maar helaas ook in in intriest dat het nodig is helaas.

Ik ben blij dat k Nog steeds kan eten wat ik wil, ongeacht of het een slechte of goede maand is.... hehe maar i zou toch ook eens zo graag in een slechte maand eens een 3D tv kopen he ... ;×

Bijzonder knap, als je dan kan eten van een knaak, maar helaas ook in in intriest dat het nodig is helaas.

Ik ben blij dat k Nog steeds kan eten wat ik wil, ongeacht of het een slechte of goede maand is.... hehe maar i zou toch ook eens zo graag in een slechte maand eens een 3D tv kopen he ... ;×

Dat er mensen zijn die helaas niet altijd kunnen eten wat ze willen is idd epijtig. Maar gezien het grote aantal dat hier beweert met een paar tientjes boodschappen te doen betwijfel ik sterk dat het financiële aspect de reden is.
Ofwel spenderen ze meer dan ze denken ofwel eten ze heel monotoon zonder variatie (bv veel havermout en melk)

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Wat is een knaak? Ben belg weet je wel :-)

Dat er mensen zijn die helaas niet altijd kunnen eten wat ze willen is idd epijtig. Maar gezien het grote aantal dat hier beweert met een paar tientjes boodschappen te doen betwijfel ik sterk dat het financiële aspect de reden is.
Ofwel spenderen ze meer dan ze denken ofwel eten ze heel monotoon zonder variatie (bv veel havermout en melk)

Zodra je biefstuk en zalm gaat eten wordt het al snel duurder ja, maar met kip kom je ook ver.

€55,- mij de AH en vaak veel kip in kopen bij bonus acties :)

Niks, woon niet voor niks thuis groetjes.

Ruime 100 per week

60 per week ik koop me kip bij een boer (vriend van mijn opa) 3eu p kilo voor de rest boodschappen bij hoogvliet

Begrijp ook geen snars van diegenen die beweren met een paar tientjes hun boodschappen te doen...

Dat heet slim boodschappen doen. Weten waar je goed voedsel voor een lage prijs kunt kopen. Ja, je kunt ook alles in de supermarkt kopen. Als je van marketing houdt en daar ook graag extra voor wilt betalen, geen probleem toch.

10 eus per week.. Lieve mama heb ik toch...

Terug
Naar boven