Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leef jij op water en brood?ongv. 30 eu per week. Weekend eet ik bij m'n ouders.
Dan ben ik echt heel erg blij voor je
Ik wou dat het voor meer mensen is weggelegd om fatsoenlijk te kunnen eten
Want Geen mens eet voor zijn of haar lol voor minder dan een tientje per dag.
Bijzonder knap, als je dan kan eten van een knaak, maar helaas ook in in intriest dat het nodig is helaas.
Ik ben blij dat k Nog steeds kan eten wat ik wil, ongeacht of het een slechte of goede maand is.... hehe maar i zou toch ook eens zo graag in een slechte maand eens een 3D tv kopen he ... ;×
Dan ben ik echt heel erg blij voor je
Ik wou dat het voor meer mensen is weggelegd om fatsoenlijk te kunnen eten
Want Geen mens eet voor zijn of haar lol voor minder dan een tientje per dag.
Bijzonder knap, als je dan kan eten van een knaak, maar helaas ook in in intriest dat het nodig is helaas.
Ik ben blij dat k Nog steeds kan eten wat ik wil, ongeacht of het een slechte of goede maand is.... hehe maar i zou toch ook eens zo graag in een slechte maand eens een 3D tv kopen he ... ;×

En jullie dan met die platte kaas?
Moest het effe googlen want ik had er nooit van gehoord
Dat er mensen zijn die helaas niet altijd kunnen eten wat ze willen is idd epijtig. Maar gezien het grote aantal dat hier beweert met een paar tientjes boodschappen te doen betwijfel ik sterk dat het financiële aspect de reden is.
Ofwel spenderen ze meer dan ze denken ofwel eten ze heel monotoon zonder variatie (bv veel havermout en melk)
Zodra je biefstuk en zalm gaat eten wordt het al snel duurder ja, maar met kip kom je ook ver.
Begrijp ook geen snars van diegenen die beweren met een paar tientjes hun boodschappen te doen...