MuscleMeat

Hoeveel geef jij uit per week aan je voeding?

Het is maar hoe je het bekijkt. Aldi en Lidl hebben niet van die acties zoals de AH. Per saldo verspreid over alle voedingswaren bij elkaar opgeteld is het verschil minimaal.

True, acties bij de AH zijn altijd goed.

Ligt er natuurlijk ook aan wat je eet hehe, mij scheelt het iig flink

50-60 per week denk ik

10 euro

Denk zo rond de 60/70... dure k*t albert heijn...

Je kan ook beter naar de toko/islamitische slager gaan. Als je die bij jou in de buurt hebt natuurlijk. Als ik alles wat ik haal bij de supermarkt moet gaan kopen, dan ben ik denk ik twee keer zoveel kwijt.

Daarbij komt dat de kwaliteit uit de supermarkt gewoon zwaar k*t is.

Ik ga ook vaak naar zo'n turkse slagerij, goede kwaliteit en is een stuk goedkoper!

• Topic Starter Topic Starter

Woow hoe doe je dat?
Leef jij op 1 bak kwark per dag?:eek:

---------- Toegevoegd om 04:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:57 ----------

Prijzen tussen de AH, Lidl en Aldi schelen weinig. Aldi en lidl zijn overrated.

Nou AH is wel een van de duurste met hun nep bonus.
Ik ging tomaten halen bij de DEKA waren gewoon 1 euro goedkoper dan bij de AH.
En dan heb ik het alleen nog maar over tomaten.

Turkse / Islamitische slagers zijn allemaal halal geslacht of niet? Die onzin doe ik niet aan mee.

Per week? Ja dat verschild... per maand (100 euro)

Enigste wat ik zelf moet betalen is me kip, en die bestel ik bij musclemeat in grootverpakking.

Rijst,kwark,noten etc worden allemaal door me ouders betaald :P Heb al meerdere malen gezegd dat ik dat best zelf wil betalen maar me moeder blijft voor me kopen.

300 euro per maand voeding (eet heel veel verse groente)
100 euro per maand supps (incl. vitamines/visolie etc.)

Ja duur grapje inderdaad :P

Minstens 80 Euro per week.
2x verse zalmsteak, 2x biefsteak eens een varkenshaasje en een paardensteak, allen aan 300gr/ maaltijd en je komt met geen 35€ toe enkel voor vlees/ vis bij avondeten. Dan nog wat kip, tonijn, hoop groenten, fruit, noten, quinoa, havermout, eieren, ...
80 - 100€, maar wel alle dagen vers, lekker en gezond.

Niks. Ik word gesponsord.

Minstens 80 Euro per week.
2x verse zalmsteak, 2x biefsteak eens een varkenshaasje en een paardensteak, allen aan 300gr/ maaltijd en je komt met geen 35€ toe enkel voor vlees/ vis bij avondeten. Dan nog wat kip, tonijn, hoop groenten, fruit, noten, quinoa, havermout, eieren, ...
80 - 100€, maar wel alle dagen vers, lekker en gezond.

Dit heb ik dus ook, en heb het geld er ook voor /noarrogance

Terug
Naar boven