AndroidHealthClinic

Hoeveel geld geven jullie per maand uit aan voeding en drank?

^ alcoholist?

Guilty

Laatst bewerkt:
Echte schooier werken voor je geld.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 16:46 ----------

yepp 76kg needs to spend 15 euro's

Kan je wel zo hatelijk reageren maar kipfilet kost al 7/8 euro per kilo. En brinta kost 1,45 euro fatsoenlijk voedsel is kk duur ouwe.

Kipfilet: €5,- per kilogram
Havermout: €0,38 per 500g
Melk: €0,50 per liter
Als je slim je boodschappen doet, valt het nog best wel mee

Investeer in een grote diepvriezer en sla die helemaal vol met vlees, groenten en fruit als er ergens een aanbieding is. Zo doe ik dat met kipfilet als die voor 3 euro per kilo wordt aangeboden. 50 kg in 250 porties van 200 gram en ik kan weer een tijdje vooruit.

Als wij boodschappen doen voor 2 dan zijn we ongeveer €400.- per maand kwijt. Dus zeg maar €200 pp en daar zit natuurlijk alles in. Ook bier, wijn, chip en noten. :)
Verder gebruik ik op trainings dagen een whey shake.

Dus het valt allemaal wel mee hoor....

Wat bepalend is is je doel. Als je maar wat eet dan ben je niet duur uit. Train je serieus word het al duurder. Train je voor wedstrijden dan leg maar flink wat opzij. Want kipfilet is goed klopt biefstuk is beter ;)

Investeer in een grote diepvriezer en sla die helemaal vol met vlees, groenten en fruit als er ergens een aanbieding is. Zo doe ik dat met kipfilet als die voor 3 euro per kilo wordt aangeboden. 50 kg in 250 porties van 200 gram en ik kan weer een tijdje vooruit.

Lol 50kg.

Al die enorme hoeveelheden vlees zijn zinloos, of je moet echt een gruwelijke hekel aan dieren hebben en het daarom doen.

Wat bepalend is is je doel. Als je maar wat eet dan ben je niet duur uit. Train je serieus word het al duurder. Train je voor wedstrijden dan leg maar flink wat opzij. Want kipfilet is goed klopt biefstuk is beter ;)

Serieus trainen heeft niks te maken met je doelen. Als jij vindt dat je als je serieus traint biefstuk eet in plaats van kipfilet mag je dat vinden natuurlijk. Maar iemand die 70kg met 10% wil zijn kan ook serieus trainen. Hoewel de meeste hier zo iemand een ecto zouden noemen.

Overigens. Enig bewijs dat biefstuk beter is dan kipfilet? Ben daar wel benieuwd naar.

toch wel 200 per maand minimum soms zelfs 250.

Kan je wel zo hatelijk reageren maar kipfilet kost al 7/8 euro per kilo. En brinta kost 1,45 euro fatsoenlijk voedsel is kk duur ouwe.

Euroshopper havermout.

AH Euroshopper kipfilet is 5-6 euro.

jij woont in belgie? dan is het wel duur man beter kom je naar Nederland

Al die enorme hoeveelheden vlees zijn zinloos, of je moet echt een gruwelijke hekel aan dieren hebben en het daarom doen.
Haha true maar mijn whey is niet lekker chemische vanille smaak:)

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 12:26 ----------

Ik eet alle vlees in huis me moeder word kwaad op mij:P en ze zegt je eet echt veel hoe kun je afvallen lol!!
2600 calorieen uit clean food...

Ik ben het met je eens hierover. ;)

Bijvoorbeeld een persoon die zo een 4000 a 5000 kcal per dag aan eten moet innemen... en komt op zo een 100 a 200 euro per maand. :laugh:

Terug
Naar boven