Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echte schooier werken voor je geld.
---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 16:46 ----------
yepp 76kg needs to spend 15 euro's
Kan je wel zo hatelijk reageren maar kipfilet kost al 7/8 euro per kilo. En brinta kost 1,45 euro fatsoenlijk voedsel is kk duur ouwe.
Investeer in een grote diepvriezer en sla die helemaal vol met vlees, groenten en fruit als er ergens een aanbieding is. Zo doe ik dat met kipfilet als die voor 3 euro per kilo wordt aangeboden. 50 kg in 250 porties van 200 gram en ik kan weer een tijdje vooruit.
Wat bepalend is is je doel. Als je maar wat eet dan ben je niet duur uit. Train je serieus word het al duurder. Train je voor wedstrijden dan leg maar flink wat opzij. Want kipfilet is goed klopt biefstuk is beter![]()
Kan je wel zo hatelijk reageren maar kipfilet kost al 7/8 euro per kilo. En brinta kost 1,45 euro fatsoenlijk voedsel is kk duur ouwe.
Haha true maar mijn whey is niet lekker chemische vanille smaakAl die enorme hoeveelheden vlees zijn zinloos, of je moet echt een gruwelijke hekel aan dieren hebben en het daarom doen.

en ze zegt je eet echt veel hoe kun je afvallen lol!!Wat bepalend is is je doel. Als je maar wat eet dan ben je niet duur uit. Train je serieus word het al duurder. Train je voor wedstrijden dan leg maar flink wat opzij. Want kipfilet is goed klopt biefstuk is beter![]()

Ik ben het met je eens hierover.![]()
Bijvoorbeeld een persoon die zo een 4000 a 5000 kcal per dag aan eten moet innemen... en komt op zo een 100 a 200 euro per maand.![]()